Vraag

skynet e-mailadres via Proximus



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Een beveiligingsprogramma zou ook een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Als test zou je even de e-mail scan module kunnen uitschakelen en dan opnieuw de test uitvoeren. Welk beveiligingsprogramma gebruik je?

of op een ander toestel een via een mail app proberen ….

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad op een tablet of GSM.

Als dat dan ook allemaal niet lukt dan gaan we stilletjes aan aan get einde van ons latijn komen vrees ik :wink:

Reputatie 6
Badge +3

Buiten die optie weet ik ook niets meer, want bij Proximus is alles in orde. Het wachtwoord is correct, de instellingen zijn ook correct.

Ja en toch moet er ergens nog iets te vinden zijn maar waar, mss dat ze bij proximus toch nog eens alles grondig moeten natrekken.

Reputatie 2
Badge

In ieder geval iedereen bedankt voor de erg geapprecieerde hulp. Zelf zie ik het ook niet meer zitten wat ik nog meer kan doen. Omdat bij de laatste poging in Thunderbird het rondje bleef draaien bij controle van het wachtwoord, heb ik nog eens geprobeerd om het email wachtwoord te wijzigen en in  myproximus een nieuwe alias aan te maken met ...@proximus.be. Ik kreeg een code via sms om de wijziging te bevestigen door na de code in te vullen op de link in de naar mijn proximus webmail gestuurde mail te klikken, maar die mail heb ik helemaal niet ontvangen, ook niet in de spam of andere mappen. 

Ik dank iedereen van harte voor de aangeboden hulp maar wens niet verder jullie tijd in beslag te nemen om hier verder aandacht aan te besteden. Mocht ik in de toekomst alsnog een oplossing vinden, dan zal ik niet nalaten die hier te vermelden.

Reageer