Vraag

Mail inbox verspringt naar ongelezen

  • 11 December 2021
  • 83 reacties
  • 3718 Bekeken


Toon eerste bericht

83 reacties

Reputatie 1
Badge

Hier ook zelfde probleem sinds enkele dagen. Wreed ambetant !  mailclient app

 

Probleem van gelezen mails naar ongelezen mails hebben we sinds vorige week dinsdag 10 jan. 2022en het probleem met de webmail hebben we sedert eergisteren dinsdag 18 jan. 2022.

Er komt maar geen oplossing voor de mail problemen, integendeel er komen er alleen maar bij.

 

Reputatie 2
Badge

Duurt idd al een paar dagen. Geraakt precies niet opgelost?

al mijn inkomende mails verdwijnen ??

ik zie ze binnen komen maar 2 seconden later zijn ze weg.

mijn mailbox is heel de tijd aan het synchroniseren en elke keer gaat heel mijn mailbox terug naar ongelezen.

@proximus kunnen jullie dit eindelijk eens gaan oplossen want dit probleem kost mij handenvol geld daar ik geen enkele offerte meer binnen krijg of kan beantwoorden.

jullie draaien altijd maar rond de pot maar komen niet met oplossingen.

dit is echt zo belachelijk voor zo een grote operator.

wat is de oplossing van dit probleem en wanneer is dit opgelost????

of moeten er eerst weer juridische stappen genomen worden voor jullie je klanten gaan helpen???

een heel misnoegde vaste klant 

Reputatie 7
Badge +5

@Jan @Bozemieke @Fredje3 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Jullie mogen in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Sinds herstelling van incident in St Denijs-Westrem-Kortrijksesteenweg op 09-01-2022 tot 11-01-2022 (geen internet)ook deze problemen met outlook.Steeds ongeveer 12000 ongelezen e-mails.Na alle e-mails als gelezen te activeren in outlook opnieuw synchroniseren (15 minuten) en opnieuw allemaal als ongelezen. Reeds meermaals voor gebeld maar deze morgen iemand aan de lijn had die er zijn werk van zou maken. Hoop doet leven...

Reputatie 4
Badge +2

Hier gelijkaardige problemen:

Alle "SentMail " berichten in Outlook zijn ongelezen. | Proximus Forum

 

Reputatie 4
Badge +2

Nog meer onbegrijpelijke voorvallen met mail:

In de Gmail app (account proximus) op mijn GSM zie ik sinds gisteren in de “verzonden” en “ongelezen” folder mails staan van 1/1/1970 als ik deze verwijder komen ze terug bij opnieuw openen van de app.

 

 

Reageer