Hallo sinds gisteren staan alle skynet-mails in mijn Mail for Mac inbox als “ongelezen”. Als ik ze in blok naar “gelezen” omzet, verspringen ze snel weer naar “ongelezen”. Mails die ik verplaats naar een map hebben het probleem niet meer. Mails die binnenkomen via andere service (bijv. google mail) hebben het probleem niet. Heb het probleem ook op Iphone. Apple en Proximus schuiven de schuld naar elkaar door. Wie kan me helpen?
er zijn gisteren terug problemen geweest zie de bijkomende uitleg UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum
Het is vooral het synchronisatie probleem tussen mail clients en Prox mail servers die blijkbaar veel tijd vraagt om terug in orde te krijgen, en daarom hebben ze een webformulier ter beschikking gesteld om je probleem te melden Web formulier | Proximus (indien je dit nog niet ingevuld het, best doen)
Probleem leek inderdaad opgelost te zijn (3-tal dagen geleden). Vandaag opnieuw inbox vol met ‘zogezegd’ ongelezen mails (m.a.w. oude mails worden opnieuw ongelezen)
joepi, mijn e-mails komen terug normaal door,
ik weet niet of je het webformulier al ingevuld hebt waarvan sprake is hier → over het e-mail probleem en de oplossing ervan
Hier juist hetzelfde probleem sinds vorige week. Mails blijven steeds staan als ongelezen, mails verdwijnen sporadisch en oude verwijderde mails komen terug in postvak in.
Ook al enkele weken problemen met onze digicorder, moet regelmatig herstart worden omdat deze soms vastloopt. Niet leuk als men juist een favoriet programma aan het bekijken is.
Hopelijk wordt dit allemaal spoedig opgelost anders overwegen we sterk om van provider te wisselen.
Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.
Ik heb dit doorgestuurd naar IT dit wordt zo snel mogelijk in orde gebracht.
Geert
al mijn inkomende mails verdwijnen ??
ik zie ze binnen komen maar 2 seconden later zijn ze weg.
mijn mailbox is heel de tijd aan het synchroniseren en elke keer gaat heel mijn mailbox terug naar ongelezen.
@proximus kunnen jullie dit eindelijk eens gaan oplossen want dit probleem kost mij handenvol geld daar ik geen enkele offerte meer binnen krijg of kan beantwoorden.
jullie draaien altijd maar rond de pot maar komen niet met oplossingen.
dit is echt zo belachelijk voor zo een grote operator.
wat is de oplossing van dit probleem en wanneer is dit opgelost????
of moeten er eerst weer juridische stappen genomen worden voor jullie je klanten gaan helpen???
een heel misnoegde vaste klant
Ik heb alvast in mijn privé ticket tekstveld een bericht nagelaten…. Hopelijk komt er snel een oplossing!
FYI:
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn e-mails.
alle inkomende mails zie ik binnenkomen maar deze verdwijnen onmiddellijk.
ook staan al mijn oude mails terug ongelezen en als ik dit op gelezen zet staan ze kort erna terug ongelezen is echt heel vervelend want heb belangrijke mails gekregen maar kan ze niet lezen.
is hier een oplossing voor ?
Ook hier sinds gisteren op m’n iphone continue wisselen tussen +35 ongelezen (oude) mails en 0 mails
Mails van vandaag worden ook niet gesynced enkel tem gisteren.
toch een aanfluiting voor zo een bedrijf dat ze dit niet deftig kunnen.
ik heb een gelijkaardig probleem, sinds enkele dagen blijft outlook de email synchroniseren, dat duurt uren, in die mate dat mail tijdens die periode niet meer binnenkomt/buitengaat, en alle mails staan plots ongelezen. Als ik die als ongelezen markeer, dan is het even later weer van dat…
ik heb nog geen contact opgenomen met Proximus
Bij mij is het ook nog niet opgelost. Het is erg vervelend als mails voortdurend verdwijnen uit de lijst, en als je meeval hebt later nog terug verschijnen.
En je bent altijd in onzekerheid of je niets gemist hebt, van mensen die jou dringend wouden bereiken.
Gegokt op een verkeerd leverancier misschien, wie weet?
Het blijft inderdaad maar aanmodderen. Ik krijg mijn mails nu met twee dagen vertraging en ze blijven allemaal op ongelezen staan. Ik begrijp niet dat zo’ grote onderneming er niet in slaagt om die problemen op te lossen.
Het gaat van kwaad naar erger. Nu komt er op mijn outlook geen nieuwe mail meer binnen, er blijven enkel in de 60 ongelezen staan, soms komt er sporadisch een nieuwe mail binnengesprongen om kort erna terug te verdwijnen. Intern tussen mijn accounts mails doorsturen lukt ook al niet.
het gaat inderdaad op en af in windows 11 Mail zie ik niks meer staan
Gisteren schreef ik nog:
Schijnbaar zijn bij mij de problemen verdwenen sedert een vijftal dagen. (kort na mijn laatste melding op het forum). Mails op tablet en smartphone staan terug als gelezen en in webmail kan ik terug mails verwijderen.
Hopelijk blijft het zo…
Maar vandaag staan ineens alle de berichten in Concepten op ongelezen.
Wat voorbarig geweest!
Fredje3
Ik heb problemen sinds 10 januari. Ik heb ongeveer 15 000 mails in Postvak In. Die mails switchen voortdurend van gelezen naar ongelezen en terug. Nieuwe mails komen binnen, maar verdwijnen dan weer. Het lijkt allemaal te maken te hebben met communicatie time-outs. Ook in de webmail van Proximus zie ik niet altijd alle mails staan, en krijg ik meldingen van communicatie time-outs.
Daarnaast is ook de persoonlijke zone op Proximus.be, waar ik mijn eigen producten kan zien en configureren enorm traag. Ik kan bijvoorbeeld geen bijkomende alias meer maken voor een mailbox.
Help, Proximus !!!
Sinds vorige week hebben wij ook problemen met onze inkomende mails.
Gelezen mails worden steeds weer ongelezen mails bij het openen van outlook.
Schijnbaar zijn bij mij de problemen verdwenen sedert een vijftal dagen. (kort na mijn laatste melding op het forum). Mails op tablet en smartphone staan terug als gelezen en in webmail kan ik terug mails verwijderen.
Hopelijk blijft het zo...
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Jullie mogen in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
Probleem van gelezen mails naar ongelezen mails hebben we sinds vorige week dinsdag 10 jan. 2022en het probleem met de webmail hebben we sedert eergisteren dinsdag 18 jan. 2022.
Er komt maar geen oplossing voor de mail problemen, integendeel er komen er alleen maar bij.
FYI:
Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.
Jullie mogen mij via een privebericht laten weten sinds wanneer je dit probleem hebt zodat ik dit ook per case nog eens apart kan doorsturen naar onze engineers.
Alvast onze excuses!
Momenteel draait ook Proximus Webmail in de soep : je kan bij momenten onmogelijk inloggen, dan weer heel moeilijk inloggen en eens ingelogd loopt alles verkeerd en staan mails ook daar ongelezen. Het is dezer dagen echt onbegonnen werken met skynet mails of webmail van Proximus. Het blijft wachten op een oplossing en ondertussen worden de problemen erger en daarbij ook de ergernis
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.