Skip to main content

Beste lezer,

 

Ik heb een aanvraag gedaan om een internet connectie te hebben op mijn bouw.

Deze is gedaan op 08-09-2020.

Er ligt nog niets van bekabeling. Wachtbuizen zijn geplaatst.

Elke afspraak wordt geannuleerd door Proximus.

Indicatie op mijn account staat groen. Maar er is geen doorkomen aan.

 

Zeer frustrerend dat ik nog steeds geen aansluiting heb. Vele malen zou ik teruggebeld worden.

Maar het blijft stil……………

 

Erg moeilijke procedure.

Graag een oplossing.

 

Mvg,

Paul

 

Zelf contact opgenomen met dhr Pleysier. Hij heeft het probleem aangekaart bij Proximus.

Feedback van Proximus:

 

Van: VAN HOVE Roy (NEO/IPR) <roy.van.hove@proximus.com>
Verzonden: woensdag 6 januari 2021 10:54
Aan: Jef Pleysier <jef.pleysier@essen.be>
Onderwerp: RE: Geen Proximus internet aansluiting mogelijk in de Bosbessenlaan

 

               Jef,

 

Voor bosbessenlaan is dit normaal ook opgelost.

We zijn voor de hele zone de oefening aan’t maken om dit soort problemen op te lossen.

We proberen zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

 

Vandaag dus voor de 4de keer aanvraag voor vooraanleg en internetaansluiting ingediend.

 

Ik ben benieuwd of het deze keer wel werkt?!

 


@paul.van-de-velde@home.nl  Alles verplaatst naar het oorspronkelijke topic. De aanvraag werd 06/01 ingevoerd en zit nu bij achterliggende diensten. Ik heb hun deze nieuwe informatie doorgegeven via ticket nummer IM11098546. Groetjes, Antonella


Beste,

 

Ik heb tot op heden nog altijd niets mogen vernemen van de "achterliggende diensten".

 

Mvg,

Paul


@paul.van-de-velde@home.nl

uit wat ik opmaak van de berichten van de meeste diensten:

technische onmogelijkheid blijft bestaan en geraakt niet opgelost

Even afwachten of er toch nog iets uit de bus kan komen want ik heb net nog met een collega gesproken die nog verder gaat onderzoeken….

Groeten

Tina

 


@paul.van-de-velde@home.nl . Dag ik heb hiervoor een dossier aangemaakt 47286659. De beheerder zal u contacteren. Groetjes Luc


Reageer