Vraag

Geen internet meer

  • 29 December 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Sinds zondagavond geen internet meer. Het blauwe dsl lampje brandt constant dus ik vermoed geen problemen met de lijn, maar al onze toestellen kunnen niet verbinden met de WiFi. Uw internet is onderbroken staat er…

Het is zo dat wij wilden overschakelen naar mobile vikings voor internet thuis, maar ons nadien bedachten... ondertussen is alles bij mobile vikings afgerond en geannuleerd, maar toch blijft ons internet afgesloten.

Reeds verschillende malen contact, telefonisch, via mail, chat,... maar telkens is het antwoord dat ze moeten afwachten tot de bestelling geannuleerd is. Mijn internet staat zogezegd nog actief, maar ik kan er niet op... modem reeds verschillende malen herstart of gereset maar niets helpt.

Vallen we momenteel tussen de 2 providers? Of moet er ergens nog iets op actief gezet worden? Of is er toch iets stuk aan onze modem?

Graag een duidelijk antwoord en een snelle oplossing graag!

Alvast bedankt!

Mvg

Sam


This topic has been closed for comments

1 reactie

Ondertussen contact gehad met de klantendienst en inderdaad probleem tussen de 2 providers... wordt opgevolgd en hopelijk snel opgelost…

Mvg

Sam