Vandaag bij een klant een camera systeem geplaatst, normaal gezien nooit geen probleem (bbox2,bbox3 en telenet), even de poorten toewijzen en klaar is kees. Maar nu bij die ene klant lukt het niet. Via 'whats my ip' vind ik het extern ip adres van de bbox, kijk ik op bbox (192.168.1.1) daar is het pppoe adres anders, hoe kan dat? Na 2h aan de telefoon met de hulplijn van proximus en verschillende herstarts en reset van bbox nog steeds hetzelfde probleem. De recorder heeft een ddns en dat werkt,vanop afstand komen we op extern ip adres maar daar stopt het... weet iemand raad? Vanwaar die 2 verschillende IP adressen?
Normaal is het extern IP adres hetzelfde als de pppoe in de bbox, gezien dat men recorder een dns heeft dient de klant geen vast IP adres te hebben. Er stond een bbox2, nu een bbox3.... Ik kan toch moeilijk de klant vragen om bij de concurrentie te gaan...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.