Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Hi, I'm jordan_08 From Proximus Fr. If you want i can help you ^^ They selected me for an update this night with 6 other guys, But the update doesn't work (I have again the error)
Reputatie 6
Badge +3
Ok bedankt voor de melding.
Jimmy O,

Gaat het om dezelfde update als deze nacht of zijn er al aanpassingen doorgevoerd?
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.


ik zou wel kunnen testen ben toch voor de moment thuis wat moet ik hiervoor doen?
jimmy o,

heb mijn contact gegevens doorgestuurd in prive bericht
een privébericht aan Het Proximus Team sturen via :
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +3
We hebben nog niet meer info. Deze zal later volgen.
Did you try to contact bungie for fix it ? Because the beta end at 19pm so in h-5
Reputatie 6
Badge +3
We are still working on it.
Ok good luck 🙂
Did you try to contact bungie for fix it ? Because the beta end at 19pm so in h-5

I think beta ends tomorrow at 11am for us
Date is 28-31 of august, it's Bungie vancouver time
Ben ook beschikbaar om te testen indien nodig, had al een bericht gestuurd gisteren ook.
Mvg.
Reputatie 6
Badge +3
We hebben momenteel genoeg mensen om te testen. Toch bedankt.
is er al nieuws van de proefpersonen?
Reputatie 7
Badge +4
We zijn nog bezig met het onderzoek.
goed nieuws bij mij heeft net een technieker men modem komen omwisselen van technicolor naar sagemcom en dit was geen enkel probleem.
goed nieuws bij mij heeft net een technieker men modem komen omwisselen van technicolor naar sagemcom en dit was geen enkel probleem.

Hoe heb je dit kunnen regelen?

Mij vertellen ze dat er enkel nog via UPS wordt geruild en jij hebt het kunnen klaarspelen om een technieker persoonlijk een Sagemcom te brengen.
Waarschijnlijk in verband met een ander storing op de lijn waarvoor een technieker moet langs komen.
Want een bbox komen omruilen door een technieker (of dat nog gedaan wordt tegenwoordig, denk ik niet) is niet gratis.

NB: het schijnt dat in sommige "test" zones ook kan geleverd worden aan huis door Bpost als je in deze zone woont waar die testen met Bpost doorgaan.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een update voor het probleem.

De feedback die we tot nu toe van de testers hebben gekregen is niet positief. Dit is ook een oproep naar de andere testers die nog geen feedback hebben gegeven om dit ook te doen.

Dit wil dan ook zeggen dat wij ons onderzoek verder zetten op zoek naar een oplossing. Ons doel blijft om iedereen bij de lancering een goede gebruikservaring te geven. Indien modemswaps de enige oplossing blijken te zijn uit het onderzoek zullen we dit dan ook zo organiseren zodat deze correct verlopen.

Op dit moment willen we jullie echter vragen om nog geen modem swaps aan te vragen voor dit problem. In onze shops, call centers of op de chat en dit forum. Op dit moment laten onze systemen en procedures het niet toe om te garanderen dat je de juiste modem zou krijgen. Onze shops zelf hebben geen modems meer om mee te geven, in onze logistieke centers zijn de Sagemcom en Technicolor B-Boxx modems hetzelfde waardoor een swap geen gegarandeerde oplossing is. Het omruilen van en B-Box3 naar en B-Box3V+ is op dit moment niet mogelijk om dat de procedure regels dit niet toestaan.

Echter indien blijkt dat omruilen de enige oplossing is zullen wij een toegankelijke procedure creëren om de omruilingen te kunnen uitvoeren. Maar op dit moment zoeken we naar een andere oplossing.

Als er meer info is of nieuws hebben zullen we het hier ook laten weten.

Alvast bedankt,

Robrecht
Het Proximus Team
Momenteel zullen de testers pas feedback kunnen geven op 6 september, dan is de console release (En bij console kan je dan nog andere oplossingen toepassen ipv van PC en die komt pas uit in Oktober)

Voor zover ik weet zijn er al jaren problemen met de Technicolors, waarom geeft Proximus dit niet eerlijk toe en laten ze ons gemakkelijk omruilen indien wij dat wensen?

Ik vrees er een beetje voor dat wanneer Destiny 2 hier is voor PC dat het nog niet opgelost is en dat de procedure voor te wisselen niet vlot gaat, het is een hit or miss met de helpdesk soms.
Sorry, I will write this in English because my Dutch is not that good:

I have just called technical service to ask if is possible to exchange my Bbox3 for a Bbox 3V+, I did it before reading the latest posts on this forum, and of course he refused. Then I started to explain my problem, that some applications are not working as they should, because I have problems with my PS4 also, he just interrupted me saying: "I am not sending you a Bbox 3V+" and hung up. I find this really unacceptable, I understand that this is tricky problem but he didn't even wanted to listen to my problem and I was asking if it is possible, I was even looking at the choice to buy my own modem if possible, but he just say no and hung while I was talking. I just want to say that this is not the way to treat a customer, this doesn't leave me other choice than moving to other internet company.
Dat ........ Voor zover ik weet zijn er al jaren problemen met de Technicolors, waarom geeft Proximus dit niet eerlijk toe .........

Dit hebben ze in feite wel toe geven (of toch onrechtstreeks) aangezien er hier al jaren geleden topics gepost werden waarin Prox de modem laat ruilen voor een sagemcom wegen problemen met o.a. PS3/PS4 gebruikers.
Reputatie 7
Badge +4
Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht
Thanks for the workaround. Indeed I do not have my PPPoE password, I will send you a private message with my details.

Thanks!

Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht
dit is inderdaad ook één van de oplossing die enkele jaren terug voorgesteld werd, maar ik herinner mij niet meer wat het probleem ook weer juist was waarom er iemand van prox voorstelde om de technicolor te vervangen door een sagemcom, een mens zou op den duur alles moeten bijhouden 😄

Reageer