Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …
Zijn daar problemen mee?
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!
En ook tot volgende maandag…
zeker nu nog tot maandag
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit!
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “
Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.
Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?
Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.
Geert
Ja lang, tot over +/- 2 weken.
Daarna kreeg ik de foutmelding “Er heeft zich...” zie hoger
Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit” zie hoger
Heeft de cloud app ooit al gewerkt op je pc?
Geert
Ik gebruik de app slechts op één toestel:
we bekijken dit voor jou. Zijn er nog andere toestellen waar je de cloud app op gebruikt?
Indien ja, werkt de app hier nog wel op?
Geert
Met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen (zie knipperende OK)… de zeven plagen van Egypte!
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
En je hebt er niets voor gedaan?
Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
En je hebt er niets voor gedaan?
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.