Vraag

Cloud Windows

  • 8 November 2020
  • 42 reacties
  • 528 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Kan Cloud console op Windows PC niet meer openen.
Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord…
Kan hier iemand helpen?

 


42 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.

 

      @Wim Hoorelbeke 

DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.

@DaisyS  bedoeld hiermee :  Voor een probleem met Cloud  gelieve dit via deze website melden :

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html 

Reputatie 7
Badge +5

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.

Reputatie 1

Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …

Zijn daar problemen mee?

Reputatie 6
Badge +1

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert

Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!  :rage:

Reputatie 6
Badge +1

En ook tot volgende maandag… :rage:

zeker nu nog tot maandag :wink:

Reputatie 6
Badge +1

 

 

Reputatie 6
Badge +1

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit! 

Reputatie 6
Badge +1

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Reputatie 6
Badge +1

@Keoky

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert

Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?

Reputatie 6
Badge +1
Mijn versie

Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).

louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “

Reputatie 6
Badge +1

Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.

Reputatie 7
Badge +3

@Keoky 

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

 

Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.

Reputatie 7
Badge +3

Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?

Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Ja lang, tot over +/- 2 weken.
Daarna kreeg ik de foutmelding  “Er heeft zich...”   zie hoger
Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit”  zie hoger

 

Reputatie 7
Badge +3

@Keoky 

Heeft de cloud app ooit al gewerkt op je pc?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Ik gebruik de app slechts op één toestel:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Keoky

we bekijken dit voor jou. Zijn er nog andere toestellen waar je de cloud app op gebruikt? 

Indien ja, werkt de app hier nog wel op?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +1

Met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen (zie knipperende OK)… de zeven plagen van Egypte!

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?


Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.

Reputatie 6
Badge +1

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

Reageer