Skip to main content
Vraag

Cloud Windows


Toon eerste bericht

42 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2129 reacties
  • 12 november 2020

Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?

Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 12 november 2020

 

Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2129 reacties
  • 12 november 2020

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2129 reacties
  • 12 november 2020

@Keoky 

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 12 november 2020

Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.


Martin
  • 33256 reacties
  • 12 november 2020

louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 12 november 2020
Mijn versie

Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 13 november 2020
GeertC schreef:

@Keoky

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert

Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 14 november 2020

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 16 november 2020
Keoky schreef:

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit! 


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 20 november 2020

 

 


Martin
  • 33256 reacties
  • 20 november 2020

zeker nu nog tot maandag :wink:


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 28 november 2020

En ook tot volgende maandag… :rage:


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 231 reacties
  • 2 december 2020
GeertC schreef:

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert

Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!  :rage:


Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …

Zijn daar problemen mee?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2092 reacties
  • 27 oktober 2023

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 27 oktober 2023
DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.

 

      @Wim Hoorelbeke 

DaisyS schreef:
DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.

@DaisyS  bedoeld hiermee :  Voor een probleem met Cloud  gelieve dit via deze website melden :

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html