
Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord…
Kan hier iemand helpen?
Ik heb hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat er een probleem is met de connectie tot de server. Ik weet - door eerdere problemen - dat de klantendienst inderdaad geen raad weet met vragen over de Cloud.
Vroeger kon je via MyProximus een bericht achterlaten voor de (externe ?) dienst die verantwoordelijk is voor Cloud. Proximus is echter een kei in het verloren laten lopen van klanten op hun website. Onder het kopje “Hulp & Contact” kom je nu via een menu vanuit “Internet” op “Cloud” tercht. Daarna kom je in een jungle van FAQs terecht en via een link op een lege webpagina. Geen contactgegevens bij problemen zoals connectie met de server.
Ik heb momenteel via Twitter aan Proximus gevraagd tot wie ik me moet wenden om Cloud ondersteuning te krijgen. Hopelijk morgen een antwoord.
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
Is Sint Maarten dan langs geweest bij U
Maar als dat nu voor iedereen het geval is, dan is dat toch heel goed nieuws
Het werkt weer.
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
Ter info: bij mij werkt het alleen via de webversie http://proximuscloud.be
Via de website kun je niet doen wat je via het dashboard doet, bv je backup instellen.
Sorry Martin, dit is niet relevant, bij mij werkt de website trouwens ook.
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?
Ja lang, tot over +/- 2 weken.
Daarna kreeg ik de foutmelding “Er heeft zich...” zie hoger
Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit” zie hoger
Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?
Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.
Geert
Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …
Zijn daar problemen mee?
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit!
zeker nu nog tot maandag
En ook tot volgende maandag…
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.