Het werkt weer.
Is Sint Maarten dan langs geweest bij U
Maar als dat nu voor iedereen het geval is, dan is dat toch heel goed nieuws
Ik heb hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat er een probleem is met de connectie tot de server. Ik weet - door eerdere problemen - dat de klantendienst inderdaad geen raad weet met vragen over de Cloud.
Vroeger kon je via MyProximus een bericht achterlaten voor de (externe ?) dienst die verantwoordelijk is voor Cloud. Proximus is echter een kei in het verloren laten lopen van klanten op hun website. Onder het kopje “Hulp & Contact” kom je nu via een menu vanuit “Internet” op “Cloud” tercht. Daarna kom je in een jungle van FAQs terecht en via een link op een lege webpagina. Geen contactgegevens bij problemen zoals connectie met de server.
Ik heb momenteel via Twitter aan Proximus gevraagd tot wie ik me moet wenden om Cloud ondersteuning te krijgen. Hopelijk morgen een antwoord.
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
Ter info: bij mij werkt het alleen via de webversie http://proximuscloud.be
Via de website kun je niet doen wat je via het dashboard doet, bv je backup instellen.
Sorry Martin, dit is niet relevant, bij mij werkt de website trouwens ook.
De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?
Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …
Zijn daar problemen mee?
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!
Ipv het Cloud dashboard krijg ik (in Windows) dit witte schermpje met daarin knipperend OK aan/uit.
Ik had ondertsn het prog opnieuw geïnstalleerd.
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
hier nog iemand die meldt dat het terug werkt → proximus-cloud
Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?
Ter info: bij mij werkt het alleen via de webversie http://proximuscloud.be
Bedankt Divado, ik ben dus niet alleen. Vinden we ooit die m/v bij wie het toch werkt?
En ja, communicatie met de specialisten heeft men blijkbaar uit het forum gehaald, erg!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.