Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?
Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.
Geert
Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.
louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “
Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).
eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?
Geert
Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Ontving deze mail van customer care:
We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.
De leverancier is het aan het onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit!
zeker nu nog tot maandag
En ook tot volgende maandag…
We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.
Geert
Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!
Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …
Zijn daar problemen mee?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.