Skip to main content
Kan Cloud console op Windows PC niet meer openen.
Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord…
Kan hier iemand helpen?

 

Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?

Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.

 

Geert


 

Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.


We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert


@Keoky 

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert


Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.


louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “


Mijn versie

Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).


@Keoky

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert

Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?


Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team


Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit! 


 

 


zeker nu nog tot maandag :wink:


En ook tot volgende maandag… :rage:


We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert

Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!  :rage:


Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …

Zijn daar problemen mee?


@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.


@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.

 

      @Wim Hoorelbeke 

DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.

@DaisyS  bedoeld hiermee :  Voor een probleem met Cloud  gelieve dit via deze website melden :

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html 


Reageer