Vraag

Cloud Windows

  • 8 November 2020
  • 42 reacties
  • 527 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het werkt weer.

Wat werkt er terug? 
De Cloud desktop app (het dashboard) of het bekijken van je Cloud (de website) ?
De website werkt altijd al wel een beetje… (met Chroom incognito bv)
Maar alleen met de app kun je de boel synchroniseren!
Ik lees bij niemand dat de desktop app onder Windows terug werkt.

hier nog iemand die meldt dat het terug werkt → proximus-cloud

Reputatie 6
Badge +1

Ipv het Cloud dashboard krijg ik (in Windows) dit witte schermpje met daarin knipperend OK aan/uit.
Ik had ondertsn het prog opnieuw geïnstalleerd.
 

St Maarten komt mschn nog...

 

Is Sint Maarten dan langs geweest bij U :slight_smile:

Maar als dat nu voor iedereen het geval is, dan is dat toch heel goed nieuws 

Het werkt weer.

Reputatie 6
Badge +1
???  Hoelang nog  ???

 

Reputatie 6
Badge +1
???  Hoelang nog  ???  

 

dat probleem werd al veel vroeger gemeld !

Reputatie 6
Badge +1

21 Dagen lijkt me meer realistisch...

Er zijn 21 uren verstreken sinds mijn oorspronkelijke vraag naar hulp op Twitter.

Ook al 2 herinneringen gestuurd via Twitter.

Geen reactie, geen antwoord, geen oplossing, geen teken van leven.

Reputatie 6
Badge +1

De klant bij wie het “Cloud dashboard” wél werkt hebben we dus nog niet gevonden...

Uiteraard heb je niet de zelfde mogelijkheden met de webversie, ik dacht dat de webversie mss ook niet zou werken bij u en dan zou dit  bijkomende info kunnen betekenen voor de mensen die van proximus zelf zijn. Ik moet trouwens ook mijn plan voorlopig trekken met de webversie :relaxed:

Reputatie 6
Badge +1

Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?

Ter info: bij mij werkt het alleen via de webversie http://proximuscloud.be 

Via de website kun je niet doen wat je via het dashboard doet, bv je backup instellen.

Sorry Martin, dit is niet relevant, bij mij werkt de website trouwens ook.

Reputatie 6
Badge +1

Bedankt Divado, ik ben dus niet alleen. Vinden we ooit die m/v bij wie het toch werkt?

En ja, communicatie met de specialisten heeft men blijkbaar uit het forum gehaald, erg!

Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?

Ter info: bij mij werkt het alleen via de webversie http://proximuscloud.be 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik veronderstel dat er een probleem is met de connectie tot de server. Ik weet - door eerdere problemen - dat de klantendienst inderdaad geen raad weet met vragen over de Cloud.

Vroeger kon je via MyProximus een bericht achterlaten voor de (externe ?) dienst die verantwoordelijk is voor Cloud. Proximus is echter een kei in het verloren laten lopen van klanten op hun website. Onder het kopje “Hulp & Contact” kom je nu via een menu vanuit “Internet” op “Cloud”  tercht. Daarna kom je in een jungle van FAQs terecht en via een link op een lege webpagina. Geen contactgegevens bij problemen zoals connectie met de server.

Ik heb momenteel via Twitter aan Proximus gevraagd tot wie ik me moet wenden om Cloud ondersteuning te krijgen. Hopelijk morgen een antwoord.

 

Reputatie 6
Badge +1

Heb Cloud verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, versie is idem en probleem ook: dashboard gaat niet open. Is er één klant bij wie het wél werkt?

Reageer