Skip to main content
Vraag

Cloud Windows


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 80 reacties
Kan Cloud console op Windows PC niet meer openen.
Helpdesk heeft nog nooit van Cloud gehoord…
Kan hier iemand helpen?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

42 reacties

Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 27 oktober 2023
DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.

 

      @Wim Hoorelbeke 

DaisyS schreef:
DaisyS schreef:

@Wim Hoorelbeke Indien je vragen of problemen hebt met de cloud kan je best via onze website contact opnemen met de collega’s die dit behandelen. Helaas wordt de cloud niet via dit forum ondersteund.

@DaisyS  bedoeld hiermee :  Voor een probleem met Cloud  gelieve dit via deze website melden :

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_mail/particulieren/support/een-e-mail-zeker-over-welk-nummer-gaat-het.html 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2145 reacties
  • 27 oktober 2023

@Wim Hoorelbeke Zoals ik al in een ander topic heb geantwoord kan je deze vragen best stellen via de contactpagina op onze website.


Heb geen toegang meer tot mijn cloud via pc. Op mijn GSM werkt het wel nog …

Zijn daar problemen mee?


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 2 december 2020
GeertC schreef:

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert

Dit is ondertussen 20 dagen geleden, GeerC...
De fout blijft ondertussen gelijk en de oplossing ook: geen!!!  :rage:


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 28 november 2020

En ook tot volgende maandag… :rage:


Martin
  • 33968 reacties
  • 20 november 2020

zeker nu nog tot maandag :wink:


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 20 november 2020

 

 


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 16 november 2020
Keoky schreef:

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team

Onderzoeken: Blijkbaar met lage prioriteit! 


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 14 november 2020

Ontving deze mail van customer care:

We hebben op dit moment meerdere klanten met inlog problemen op windows 10.

De leverancier is het aan het onderzoeken.

Vriendelijke groeten,

Het Proximus-team


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 13 november 2020
GeertC schreef:

@Keoky

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert

Wat bedoel je?
De app ns laten lopen of opnieuw installeren?


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020
Mijn versie

Wat ik lees: in de app lijkt de laatste dagen een fout geslopen zodat (her)installatie in de soep draait - oudere versies werken opnieuw (door een server update).


Martin
  • 33968 reacties
  • 12 november 2020

louter ter bijkomende info: sommige beweren dat het werkt op “windows 2004 “


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020

Ik krijg nog altijd de nieuwe fout “OK aan/uit” zoals nadat ik de app herinstalleerde.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 november 2020

@Keoky 

eerste aanpassingen zijn uitgevoerd, kan je het nu op je pc nog eens uittesten?

 

Geert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 november 2020

We zullen dit verder onderzoeken, we houden je zeker op de hoogte.

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020

 

Ik vermelde reeds n paar keer dat ik mijn cloud data wél kan bereiken via de website.
Deze data is echter verouderd omdat het app dashboard niet werkt onder Windows.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 november 2020

Maar via www.proximuscloud.be lukt het wel of niet?

Het is maar om te weten of je profiel nog correct ingesteld is.

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020

Ja lang, tot over +/- 2 weken.
Daarna kreeg ik de foutmelding  “Er heeft zich...”   zie hoger
Een paar dagen geleden herinstalleerde ik en krijg nu nieuwe fout “OK aan/uit”  zie hoger

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 november 2020

@Keoky 

Heeft de cloud app ooit al gewerkt op je pc?

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020

Ik gebruik de app slechts op één toestel:

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 november 2020

@Keoky

we bekijken dit voor jou. Zijn er nog andere toestellen waar je de cloud app op gebruikt? 

Indien ja, werkt de app hier nog wel op?

 

Geert


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 12 november 2020

Met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen (zie knipperende OK)… de zeven plagen van Egypte!


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 11 november 2020
Keoky schreef:
Divado schreef:

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?


Neen. Geen software verwijderd, gewijzigd of geïnstalleerd. Ik heb mijn PC sinds 8/11 (toen ik het probleem opmerkte) ook niet meer herstart.


Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 80 reacties
  • 11 november 2020
Divado schreef:

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.

En je hebt er niets voor gedaan?


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 11 november 2020

De Cloud desktop app (het dashboard) onder Windows - waar deze vraag om gaat - werkt hier terug. Ik werkte deze namiddag op mijn PC en ineens popte het dashboard op. Ook de Cloud-website is toegankelijk.