de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen
FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen om verder na te trekken wat de stand van zaken zijn ivm je fiber aansluiting, dit van zodra ze hier de draad opnemen.
mss is de bbox zijn wan poort niet geactiveerd geweest
NB: Zelf kun je alleen maar dit proberen → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
ja dat is zeker zo martin , en dat weten ze ook , maar op 1 of andere manier is dat niet gelukt vanaf 26 oktober , en bij de klantdienst is het elke dag wacht ff ik maak een ticket en vervolgens niets , en ik ben er zo dicht bij nu dat ik natuurlijk nog ongeduldiger word excuus voor dat
heb alles in gevuld thx martin
de technieker gaat opnieuw een afspraak maken om langs te komen
het is nu zo druk , black friday , gratis kado´s,fiber aansluitingen,verlof werknemers dat de wachttijden oplopen tot meer als een maand , dus hierbij wens ik jullie allemaal prettige kerstdagen goed uiteinde en een HAPPY NEW YEAR .
Voor u ook prettige eindejaarsfeesten
analoog tv is echt voorbij begrijp ik daarom is het zeker zo druk ze hebben de online winkel gesloten , en geloof graag dat het nu een beetje vertraging oploopt , maar vergeet de vaste en trouwe klanten niet , die analoogjes kijken al jaren voor niets hahaha LOL ;-)
Volgens mij ben ik de enige die dit mee maakt , nu de stand van zaken , 2 dagen geleden ben ik terug gebeld door T , hij stelde voor om dan alles maar op nieuw te gaan doen , en credit nota ect ect ect , dus 13 okt sluit ik een nieuw contract af voor fiber en koop er iets bij betaal en werk alles helemaal af , krijg je e-mails wanneer ect ect ect , en nu gaan we voor de 2de ronde en ik moet 14 dagen wachten en dan zou ik fiber hebben , wat me nu nog doet twijfelen is dat het weer rond de 13de is ga dadelijk ff kijken als het maar niet op vrijdag valt hahaha
ja jullie denken dat het dit jaar nog gaat lukken , ik ben blij dat jullie niet in het ziekenhuis werken , ja mevrouw u hart monitor heeft een klein it probleempje maar over 2 weken doet hij het waarschijnlijk weer ;-)
22 december komt er weer iemand , maar ik denk dat ik nu begrijp wat ze gaan doen , ze hebben alles op nieuw gedaan/moeten doen ??, dus nieuwe aanvraag fiber en opnieuw mijn andere producten op gezegd , ik hoop zo dat het goed gaat met kerst FIBER , yes ;-)
dit is toch verschrikkelijk , ik jullie op de hoogte houden , ik begrijp het is druk en analoog is niet meer ect ect ect , maar logestiek gezien is hier toch al 3 keer een monteur/technieker geweest . In het apartementsgebouw nog wel eens vaker denk ik 24/28 aansluitingen totaal , en als je nu toch eerlijk bent waar praten we nu dan over , een contract , een it foutje , of is hier geen verantwoordelijke of niet de juiste want zakkenvullers zouden in onze samenleving en met een overvol brusselse regering geen kans meer moeten krijgen maar als je als bedrijf in de top het kaas van je brood laat eten , wie gaat dat betalen ??? de klant en nu worden we ook nog ff in de wacht gezet 2 maanden en counting , want het is nog niet gefikst , duimen draaien en hopen op resultaat . dit jaar 1415,11 euro betaald dat is even veel als mijn stroom rekening dadelijk word het hoger als mijn huur , als je toch geen service kan geven begin eens te snoeien intern want hier draait het ook op vrijwilligers en schrap eens wat van die wallstreetboy's alleen maar op eigengewin uit en op glory
misschien kunnen jullie en telenet (ook zo lekker graaicultuur)eens de klant bieden wat ze willen of nodig hebben en niet verkopen wat opbrengt en nooit gebruikt word en als je dan uit eindelijk wel een goede service hebt bij problemen dan word er al wat minder geprotesteerd maar nu is het dubbel
duur en geen service en ik wil echt possible blijven denken maar kom toch will smith (mission impossible) tegen
;-)
is het niet mogelijk om net zoals in een bouw contract boetes op te leggen wanneer de afspraken niet of niet helemaal nagekomen zijn , wij krijgen toch ook verhogingen als we te laat betalen ?!!?
nou ik ben er klaar voor oog en oor op de gsm gefocust , hij mag komen hoor de TECHNIEKER en FIBER
ik weet niet of ze dit nog doen maar normaal belt de technieker je op een half uur op voorhand.
ja 23 oktober toen hij de eerste keer kwam om de fiber te installeren wel , ik wilde de deur ook wagenwijd open zetten maar het is een beetje te fris buiten ,
ik heb fiber hoera 3 mnd moeten wachten op een ingreep van 10 minuten what a waste
maar ze hebben ook goeie dingen gedaan zo als 2 knoppen om dezelfde rekening te betalen goed bezig
Dat zal vallen onder de vraag “wat is nieuw”
Leuk hoor dat je altijd reageert, maar je reacties lijken op een die in de politiek zit en die herkozen wil worden , op zich niets mis mee , maar een oplossing of het probleem bloot leggen zal zo niet lukken , maar correct ben je wel , heb je toevallig ook aandelen ?!? 🤩
Nee want mijn pa heeft mij altijd gezegd doe dat nooit
Het is geen dating app Martin loves Antonella 🤩 dito
Jezus wat een spulletje hier zeg echt niet te geloven . 🤬🤬🤬🤬🤬🤬
mss krijg ik dan ook wat gratis films, wie weet
En vooral nog prettige eindejaarsfeesten en een jaar 2022 van geluk en goede gezondheid .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.