Skip to main content
Beantwoord

Test van V7 decoder: Selectie!


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

94 reacties

Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 25 november 2019

Ik sta in de lijst om tester te zijn maar ik heb nog geen nieuws of bericht gekregen om mijn decoder te krijgen… ? 
 

wanneer mag ik deze verwachten ? 


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 27 november 2019

Heb hiermee contact opgenomen met de Proximus helpdesk omdat mijn Netflix app zeer vaak automatisch afsluit op mijn V6 decoder.

il heb daar medegedeeld dat ik V7 betatester was via het forum maar nog geen mail of dergelijk heb gekregen, deze persoon wist mij te melden dat dat dit voor binnen dit en 2 weken zou zijn... 

 

klopt dit ? 


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 6 december 2019

Is het binnenkort zodra de v7 uit is mogenlijk om je oude in mijn geval een v4 te laten omruilen door een v7


Martin
  • 33062 reacties
  • 6 december 2019

Ter info: Dit antwoord zal je pas krijgen te vroegste maandag als de proximus forum medewerkers zelf hier terug langskomen.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 9 december 2019

Beste Charlotte,

 

 

Ik heb jou een PB gestuurd, ik heb hier meermaals een vraag gesteld betreffende mijn selectie( zie pagina 1), maar steeds geen reactie…

 

Kan je a.u.b. op mijn vraag antwoorden ?

 

Alvast bedankt!


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 december 2019

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 17 december 2019
Charlotte.D schreef:

Gregory, 

 

Ik heb je privé bericht reeds beantwoord.

Beste Charlotte,

 

Ik heb reeds het toestel mogen ontvangen, waarvoor dank!

Alleen heb op dit moment nog steeds geen toegang tot het betattest forum en dergelijke…

 

Kan u hiervoor het nodige doen ?

(PM reeds gestuurd maar na enkele dagen geen reactie, vandaar dit bericht op deze plek… ;-) )


ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 17 december 2019

@Instagreg Dat is bij deze in orde gebracht!


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 23 december 2019

Ben even aan ‘t testen geweest:

  •  de oude tv-gids-layout vond ik beter
  •  de decoder is traag

Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 8 februari 2020

Ik heb gisteren de decoder v7 ontvangen. Kunnen jullie me toevoegen aan het gesloten forum voor de testers. 


Martin
  • 33062 reacties
  • 8 februari 2020

Ter info:  iemand van Proximus zelf, komt hier pas maandag terug langs op het forum.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 25 mei 2020

ik ben tester maar het is me niet geheel duidelijk hoe ik aan het decoder v7 topic kan deelnemen. Interface op telefoon niet zo duidelijk


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 26 mei 2020

Ik heb de info doorgestuurd via een privé berichtje @chaes 


Ik zou normaal ook moeten testen maar heb niks van info of een toestel ontvangen


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3380 reacties
  • 5 juni 2020

@Marc Vanderheyden  Heb je dan wel een bevestiging gekregen dat je geselecteerd bent als tester ? 


Mozartiss
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 30 juni 2020

Geachte

Eveneens ben ik ook tester maar heb nog steeds geen v7 decoder.

Is dit te wijten aan de Covid crisis?

Hopelijk kan hier snel de draad worden opgepikt zodat ook andere testers snel over hun v7 decoder kan beschikken.

Hopelijk binnenkort veel testplezier.

 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2020

Ik heb ook net een V7 gekregen om mijn V5 te vervangen. Mijn eerste indruk:

  • 5.1 geluid is zuiver nu (was een constant gekraak bij de V5)
  • Helaas zijn meeste TV kanalen in Stereo, en stuurt de decoder deze toch uit als 5.1, met enkel op R en L audiospoor geluid. Dit maakt dat de receiver geen PLII upmix kan doen en de Center/surround speakers niet werken. Zeer vervelend. Wat is de beste manier om dit te rapporteren aan Proximus?
  • TV gids is een ramp vergeleken met de V5. Die was daar pakken overzichtelijker.

Martin
  • 33062 reacties
  • 10 oktober 2020

Door het feit dat je het op het forum hier gepost hebt heb je het in feite al gerapporteerd aan Proximus en zullen de proximus forummedewerkers die kunnen doorgeven aan de de bevoegde specialisten van het TV team, als ze maandag hier de draad terug opnemen .


Spoorlijn73
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 22 oktober 2020

Ik krijg nu een bericht over het al dan niet behouden van de decoder. Ik wens deze te behouden.