Beantwoord

Test van V7 decoder: Selectie!


Reputatie 7
Badge +4
Hallo iedereen,

Belofte maakt schuld, binnenkort starten wij de test van de V7 decoder op het forum. 😀
Deze test zal plaatsvinden ‘achter gesloten deuren’ samen met de geselecteerde testers, om in een later stadium openbaar gepubliceerd te worden.

Deze test maakt gebruik van alle forum mogelijkheden en vereist dan ook een geëngageerde deelname door middel van het uitwisselen van de nodige feedback. Het gaat hier niet om het éénmalig invullen van een enquête, maar om het uitvoeren van enkele acties, om problemen of ongemakken door te geven en om vervolgens opnieuw te testen als er aanpassingen zijn uitgevoerd. De deelnemer zal weliswaar moeten begrijpen dat het product nog niet “af” is, maar men nog steeds elke dag werkt aan de ontwikkeling hiervan. De V7 is eigelijk een complexer toestel om te testen dan de V6.

Door al deze redenen zullen er slechts 20 testers op het forum worden geselecteerd. 😐 De selectie van deze 20 testers zal gebeuren op basis van hun huidige producten, de kwaliteit van hun lijn, de bestaande installatie en ten slotte hun bijdragen aan het forum. Als iemand niet voldoet aan de bovenstaande criteria, dan is de deelname simpelweg niet haalbaar.

Wij, moderatoren, zijn niet de personen die de technische testen uitvoeren. Dus is het voor ons moeilijk om nadien te antwoorden op vragen waarom iemand niet-geselecteerd werd.
Het spijt ons nu al voor de niet geselecteerden.

Dit topic staat actief tot vrijdag 21/06/19. Na deze datum is inschrijven voor deze test dan ook niet meer mogelijk.

Als u hiervoor geinteresseerd bent, aarzel dan zeker niet om in dit topic te reageren. 👍

Alvast al bedankt! Wij kijken nu al uit naar de samenwerking met de gelukkigen die worden geselecteerd voor de test! Wijzelf hebben helaas dit geluk niet!

EDIT : De inschrijvingen zijn nu gesloten, dank u allen! Ik zal binnenkort de geselecteerde gebruikers aangeven
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 3 July 2019, 14:32

Bekijk origineel

94 reacties

Zet me maar op de lijst :)
al ervaren met 4K Android TV, Google assistant, Steam games streamen,,, NF... and eager to test this on the new decoder!
merci :)
cr
Badge +1
Ik wil ook wel op de lijst komen te staan ☺️
Geen ervaring met Android TV, wel met WebOs van LG en Android op tablet/gsm.
bedankt
Reputatie 2
Hey,

Ik wil me zeker kandidaat stellen om mee te doen met deze usertest. Ben ook een Android fan en uiteraard test ik graag nieuwe technologieën uit.
Ik heb ook interesse!
Ik heb zeer veel interesse. AndroidTV lijkt me toch een hele stap vooruit.
Badge +1
Ik heb zeer veel interesse. AndroidTV lijkt me toch een hele stap vooruit.
Ik hoop dat de volgende stap de decoders afschaffen is en gewoon rechtstreeks via de smart TV via een app
Dat hopen we al heel lang maar ik denk dat er daarvan bij de concurrentie ook nog geen sprake van is en trouwens dan zou de v7 er niet komen moesten ze dit op korte termijn van zin zijn of vergis ik mij ?
NB: Al denk ik dat we mss beter dit onderwerp in een ander topic zouden houden aangezien het hier over testen van de V7 decoder zal gaan.
Ik sta open voor al de nieuwigheden die mogelijk worden via deze decoders , dus ja jullie hebben er een enthousiaste testkandidaat bij
Hallo Charlotte D,

Ik zou graag de nieuwe decoder testen.
Noteer mij maar :-)

Bedankt.
Weer mooi initiatief van Proximus om in een bepperkte groep de decoder te testen.
U mag me op de lijst plaatsen.
Nu vingers kruisen dat ik hem kan testen.
Is niet nieuw hoor was ook in een beperkte groep voor het testen van de V6 ☺️
Reputatie 2
Badge +1
Zeer zeker geïnteresseerd 🙂
ben zeker en vast geintresseerd om te testen
Ik zou heel graag deelnemen aan deze test.
Ik heb nog nooit de mogelijkheid/vraag gekregen om dit te doen.
Momenteel heb ik nog een v4 decoder en dit zou een mooie upgrade zijn 😉
@Bart_V, Even vlug tussendoor, je komt normaal gezien wel in aanmerking om de v4 om te ruilen, de proximus medewerkers kunnen dit verder bespreken met u wat mogelijk is, maar start best een nieuwe topic op hiervoor, met de vraag of je uw v4 kunt omruilen want met dit onderwerp gaan we hier teveel off topic.
Reputatie 2
Ik wil graag de nieuwe decoder testen , heb momenteel een v5. En ook een shield android tv. Ik kijk uit naar het moment dat alles eindelijk in 1 toestel kan: TV kijken, streamed, cloud gamen en casten.
Hallo ook hier een zeer geïnteresseerd persoon om deze te testen en zeer zeker de nodige feedback te geven over jullie nieuwe v7 decoder mvg
Dag Martin,

Bedankt voor je reactie maar ik volg dit zo een beetje op en ik zie zo een android decoder wel zitten.
Ik wacht dan liever tot deze decoder uit is of zou super zijn, dat ik aan deze test zou kunnen deelnemen ;-)

Ik stel me niet puur kandidaat voor deze test om een decoder ruil, ik ben zelf ICT'er en nieuwe technologie boeit me ook dus zou ik zeker een objectieve bijdrage kunnen leveren aan deze topic...
't is maar dat ik niet weet of Prox wel je V4 decoder gaat willen/mogen omruilen voor de V7, enfin je ziet maar als het zo ver is,
succes ☺️
Hallo
Bij deze stel ik me kandidaat om de nieuwe decoder te testen
Mvg
Count me in! Ik wil deze wel testen en mijn bevindingen uitgeven op dit forum en terugkoppelen aan de moderatoren. Ben informaticus en zal geen problemen hebben om een aantal acties zelfstandig uit te voeren. Heb momenteel de v6 hier staan gekoppeld aan een home theater set (Receiver, etc). Uit ervaring weet ik dat deze combinatie samen met de v6 niet vanzelfsprekend is (ook aangekaart op het forum). De handshake voor HDCP ging zodanig de mist in dat ik zelf een HDMI splitter moest aanschaffen die deze ervan stript (maar dat even ter zijde). Het is voor mij, als Home Theater-enthousiasteling, een must dat dit beter moet. Ook Dolby Atmos, D Vision, HDR en gans de bataclan.

Maar bon, hopelijk is de loting me gunstig. (en mijn aansluiting goed genoeg 😃 )

Cheers!
Beste,

Ik ben zeker geïnteresseerd om de nieuwe decoder te testen. Ik kijk er al lang naar uit om eens deel te nemen aan een testgroep. Ik heb zowel privé als professioneel veel ervaring met nieuwe producten en technologie.
Ik heb momenteel een 4K Oled tv.

Mvg
ik zou graag ook testen -
Hallo

Ik ben zeker ook geintereseerd om mee te testen. Ik heb zeker heel wat IT ervaring, problem solving skills en feedback writing.
Laat maar weten wanneer dit start.
Daar kan ik spijtig genoeg niet over beslissen 😉
Maar ik hoop dat je geselecteerd wordt.

Reageer