Sticky

Doe mee aan de Pickx beta op Android en iOS

  • 29 September 2021
  • 64 reacties
  • 1270 Bekeken


Toon eerste bericht

64 reacties

vermoedelijk is dit juist de reden dat je niet kun terugkijken  omdat dit niet actief staat bij u, prox zal even je TV profiel moeten natrekken.

Reputatie 2
Badge

in een chat met de helpdesk krijg ik te horen dat uitgesteld kijken ( wat ik al jaren doe) niet kan zonder tv box !

Mss bedoelde deze persoon dan zonder TV abo :relaxed:

beter dat je wacht op een reactie van een Proximus forummedewerker want het is al raar dat je TV REPLAY niet ziet staan in Myproximus.

Mss dat ze gewoon je TV profiel moeten resetten/aanpassen.

Reputatie 2
Badge

Ondertussen de Beta versie enkele dagen geprobeerd.

Het goede nieuws nog geen zwart scherm gehad !

Maar … in het programmascherm staan de zenders vaak dubbel waardoor het lang zoeken is naar RTBF

Toch al 2 x Loading gekregen en het scherm dat bevriest.

Het begin /eindpunt signaal blijft een probleem.

Wanneer een programma op een ander moment stopt dan geprogrammeerd dan stopt de uitzending en krijg je een zwart scherm met “ Pickx”

Reputatie 7
Badge +4

@wimmer TV Replay staat wel degelijk actief op je lijn. Je zou dus wel programma’s moeten kunnen herstarten. Doorspoelen kan niet in deze herstartte programma’s. Lukt het ondertussen om ze te herstarten ? 

Vragen over TV Replay | Proximus

Dankjewel al voor je feedback over de nieuwe app. @SylvainB zal deze verder opvolgen. 

Reputatie 2
Badge

Nou bijbetalen waarschijnlijk door de uitstekende service kan ik inderdaad oude programma's oproepen.

bijbetalen voor wat bedoel je?  TV Replay is gratis (inbegrepen in TV abo)

Reputatie 2
Badge

Inderdaad TV replay is gratis heb ik ook herhaald maar blijkbaar zonder bijbetalen €3 denk ik kreeg ik de Replay niet. Is duidelijk een opleidings probleem bij de helpdesk want de lieve dame bleef herhalen dat Replay onmogelijk was zonder beatbox. Pas na vragen naar de manager kon het plots wel maar eerst €3.

hangt inderdaad aan de samenstelling van je pack af.

 

Reputatie 2
Badge

Er was hoop maar …. Vandaag geprobeert naar het nieuws op RTBF te kijken. Duurde wat vooraleer de uitzending op de GSM begon. Cast icoontje werkt ook , “preparing “ zei de TV en de GSM zei casting maar de TV castte niets. Via Auvio geen probleem

ik weet niet of dit ook zou gelden voor je gsm maar blijkbaar loopt pickx beter door “TV-aanbieder Proximus” uit te zetten ? → 

 

Reputatie 2
Badge

Hoe? 

Reputatie 5

Dit weekend wil ik naar darts kijken op vtm . Zoals ik al lang moet doen via Vtmgo. Nu is er een storing,de eerste keer dat ik dit heb in maanden, en besluit ik nog eens een poging te wagen via  de pick app. Na verschillende pogingen met de melding in het Engels of Nederlands dat het casten begint ,maar een zwart scherm blijft weergeven op mijn tv, eindelijk beeld. Ondertussen zijn we al 20 minuten verder en is de eerste wedstrijd al voorbij. Oke we kunnen de rest dan toch zien. Helaas niet na 10 minuten zwart beeld en niet meer in gang te krijgen. Gelukkig is ondertussen de storing opgelost bij Vtmgo en kan ik daar de verdere uitzending uitkijken zonder problemen.  Pickx versie: versie PROD-5.6.4(5684740)-CC1.2021.623.1 Dus na meer dan een maand nog altijd dezelfde versie.

Reputatie 2
Badge

Vandaag werd de nieuwe versie pickx app op deze tablet geïnstalleerd met "verbeterde chromecast"

Wel na lang wachten laad de tv gids. Ik kijk opde tablet naar een live programma maar van zodra ik wil casten krijg ik de boodschap dat ik hiervoor replay nodig heb! Nogmaals ik kijk gewoon live.... 

Reageer