Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1043 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

86 reacties

Ik zie dat men getrouwheidskorting is weggevallen, kan deze terug Opnieuw geactiveerd worden? 

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann Deze zijn inderdaad samen niet combineerbaar.Groetjes,Joel

Bedankt voor de reactie Joel m,

 

als ik het goed begrepen heb, kan ik dus niet genieten van een getrouwheidskorting als ik in het affinity program zit.

Dit lijken me 2 verschillende zaken?

 

mvg,

Danny

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann U geniet  momenteel van Promoties Promo Proximus Affinity Program.Zichtbaar op uw factuur.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, ik heb dit vorige week voor je in orde gemaakt. groetjes Luc

het gaat niet alleen om het aantal jaren alleen, ook wat je als abonnement hebt en hoe je pack samengesteld is, maar dat zullen de Prox medewerkers wel verder natrekken wat mogelijk is voor u, morgen als ze terug langskomen.

Hoi Tina,

 

hoelang moet je klant zijn om hiervan gebruik te kunnen maken?

Wij zijn 20+ jaren klant.

 

Groetjes, Danny

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, volgens de facturatie geniet u van een korting van 7 euro voor de periode 8/12/2021 tem 8/12/2022, dit maandelijks. Groetjes Luc

Reputatie 2

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel


Ik zag het om mijn factuur van december.
Top, bedankt!

Reputatie 2

Hallo Tina, vandaag bevestigingsmail ontvangen. Het is in orde. Goede punten voor iedereen. 

Bedankt, groetjes Paul

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S 

ik laat het nakijken

Indien je in aanmerking komt, ontvang je een bevestigingsmail.

groeten

tina

Reputatie 2

Trouwe klant sinds vele jaren. Ik denk zeker een stuk of 40. Zou ik graag eens weten hoeveel juist.

Getrouwheidskorting , iets voor mij ? Groetjes, Paul 

Reputatie 7
Badge +3

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Mars Ik heb een dossier 49759168 aangemaakt.Ze gaan het nakijken en u erna hierover inlichten.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Mmm, getrouwheidskorting…
Heb ik daar ook al recht op?

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Ik geef deze informatie door aan de technische dienst. Een medewerker zal contact met je opnemen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD Dank je.

Het herstarten en de problemen zijn voornamelijk met de V7 (de andere wordt niet zoveel gebruikt maar die lijkt wel minder problemen te ondervinden)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 De getrouwheidskorting werd terug geactiveerd voor de komende 12 maanden. Heb je dit met beide decoders aan de hand (V5 compact en V7) of enkel op ene? Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +1

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

1-0 heel mooie goal! :nerd:

 

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

Reputatie 1

Hallo,

Vond het al bizar factuurbedrag, maar blijkbaar is de getrouwheid weggevallen. Is het mogelijk om te kijken wat hier terug mogelijk is?

Ben nog steeds trouw, en zelfs weer een jaartje extra ten opzichte van vorige keer ;-) - wat in mijn ogen toch wel chapeau is gezien we dagelijks die dekselse decoder moeten herstarten, resetten, stekker uit, stekker in en dan duimen dat het werkt… Maar ik ben oud aan het worden denk ik, want ik ben nog van de generatie waar je de tv kon opzetten met 1 knop en hopla daar was ie ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@Fab4ever De getrouwheidkorting van 12 maanden staat bij jou al actief en wordt toegepast sinds 01/08/2021. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden.Korting is zichtbaar vanaf de factuur van december.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Fab4ever Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres enz)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +1

Zou ook toch graag eens weten of ik in aanmerking kom voor zo een getrouwheidskorting ben ook al lang klant. Ook nooit eerder van gehoord trouwens. Gaan jullie het voor mij ook eens bekijken a.u.b.