Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1043 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 2

@AntonellaD bedankt!

 

Morgen komen ze terug langs en best indien nog niet gebeurd je forumprofiel aanvullen

     als volgt  👇

zoveel als mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Getrouwheidkorting? Nog nooit geweten dat dat bestond bij Proximus. Ik denk dat ik al zo’n 30 jaar klant ben. Dat lijkt mij wel redelijk trouw, niet?

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden. Groetjes, Antonella

TUI: gewoon afwachten tot morgen, overmorgen… een prox medewerker langs komt, de ene proximus medewerker houdt zich meer bezig met bepaalde onderwerpen en de anderen dan weer met wat andere …. 

Reputatie 2

@Luc.M en aan wie zen gat moet je likken om te weten of je al dan niet in aanmerking komt :)

 

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Dag zoals @Martin  aanhaald, pack samenstelling / abonnementsgelden/geschiiedenis van de klant. Groetjes Luc

Dat hangt af van je pack/samenstelling, bvb alleen internet abo komt niet in aanmerking, maar de proximus medewerkers kunnen dit verder natrekken of je al dan niet in aanmerking komt.

Maandag komen ze terug langs. 

Reputatie 2

@Luc.M aan welke voorwaarden moet je eigenlijk voldoen om deze te verkrijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87  Dag, dit is terug geactiveerd. Groetjes en een fijn weekend.

TUI: straks als een prox forummedewerker langs komt kan die dit verder regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.