Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1043 Bekeken

Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?


This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@boots  Dag, dit is in orde en geactiveerd. Groetjes Luc

@boots  Dag, dit is in orde en geactiveerd. Groetjes Luc

Hartelijk bedankt!

Reputatie 1

Super! Bedankt. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f  Dag Nathalie, dit is terug in orde. Fijne dag nog.

Reputatie 1

@Luc.M  Bedankt!😀

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid , ik behou 1 modem en 2 decoders.

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid, ik behou 1 modem en 2 decoders. Alles blijft zoals het is. 

dit bericht gewist hier, was al beantwoord cfr. antwoord hierboven van  @AntonellaD 

Reputatie 1

@AntonellaD  Ok, bedankt, hoor. Ik ben gerustgesteld. Groetjes Nathalie

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87  Dag, dit is terug geactiveerd. Groetjes en een fijn weekend.

Het is wel zo dat ik hier opmerk uit verschillende berichten in dit verband, dat die tijdelijke korting soms 6 maanden en som 12 maanden, niet voor iedereen de zelfde is (5€/10€) en blijkbaar afhangt van je pack samenstelling en extra’s?

Reputatie 2

@AntonellaD bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fab4ever Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, e-mailadres enz)aanvullen op uw profiel.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Getrouwheidskorting voor jou werd geactiveerd. Let wel op, dit is geen permanente korting, maar loopt gedurende 12 maanden.Korting is zichtbaar vanaf de factuur van december.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, volgens de facturatie geniet u van een korting van 7 euro voor de periode 8/12/2021 tem 8/12/2022, dit maandelijks. Groetjes Luc

Dat hangt af van je pack/samenstelling, bvb alleen internet abo komt niet in aanmerking, maar de proximus medewerkers kunnen dit verder natrekken of je al dan niet in aanmerking komt.

Maandag komen ze terug langs. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f  Voor jou is het in orde. De korting staat actief gedurende 12 maanden (start op 01/02/2022). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01  Voor jou heb ik het ook even nagekeken.

De kortingen van 10 euro op jouw internet en 12 euro op de vaste lijn gedurende 12 maanden werden toegepast van 01/01/2021 tot en met 31/12/2021. Deze kunnen niet meer worden geactiveerd want dit waren tijdelijke promoties en hadden geen betrekking op het hebben van een handicap.
Volgens het BIPT heb je geen recht op het sociaal telefoontarief, tenzij er documenten worden vertrekt die dat recht aantonen. Je krijgt eerstdaags een brief van het BIPT met de reden van weigering.
Op 13/01/2022 werd jouw Familus pack gewijzigd naar Flex met behoud van de 2de decoder en de TV-optie Pickx Sports. Voor Famulis zonder kortingen was jouw maandelijkse prijs € 96,49. Met Flex zal dat € 94,99/maand worden. Dit is anderhalve euro per maand goedkoper. Veder werd ook de getrouwheidskorting geactiveerd (5eur/12mnd) waardoor je het eerste jaar € 89,99/maand aangerekend zal krijgen.
In jouw Familus pack betaalde je maandelijks een meerprijs voor het verbruik met de vaste lijn voor de oproepen tijdens de piekuren. De meerprijs voor dit verbruik zal met Flex wegvallen aangezien je nu de klok rond onbeperkt (24/7) met de vaste lijn kunt bellen naar vaste nummers en 1000 minuten/maand naar gsm-nummers (nationaal, uitgezonderd speciale en betalende nummers).
Wat je nu voor Flex zult betalen komt dus +/- overeen met jouw laatste 3 Familus facturen met de meerkost voor het verbruik op de vaste lijn.
De getrouwheidskorting is helaas niet cummuleerbaar met andere kortingen en promoties.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mars De getrouwheidskorting van € 5/maand gedurende 12 maanden werd geactiveerd. Deze gaat in vanaf 01/07/2022 (t.e.m. 30/06/2023). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@schaap69 Dag zoals @Martin  aanhaald, pack samenstelling / abonnementsgelden/geschiiedenis van de klant. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mandanake we doen het nodige! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@klok De getrouwheidskorting van € 5/maand gedurende 12 maanden werd geactiveerd. Deze gaat in vanaf 01/08/2022 (t.e.m. 31/07/2023)! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge +1

@klok De getrouwheidskorting van € 5/maand gedurende 12 maanden werd geactiveerd. Deze gaat in vanaf 01/08/2022 (t.e.m. 31/07/2023)! Groetjes, Heidi

Hartelijk bedankt!!