Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?
Dag
Tot december hadden wij om reden van een handicap van mijn echtgenote (attest vorig jaar opgestuurd) een mooie korting van 22 euro, 10 voor telefoon en 12 euro voor internet of omgekeerd weet het niet meer juist, onlangs daarvoor terug gebeld met de vraag of deze korting kon worden verlengd, en dat ging blijkbaar niet meer.
De zeer vriendelijke dame geeft dat gereduceerd naar 5 euro wat een heel stuk minder is, ok beter dan niets meer maar is toch een aanzienlijk verschil!
Heb terwijl dat gesprek mijn Familus pack omgeruild naar een Flex pack bij dezelfde dame.
Kan er nog iets worden gedaan aan die korting?
klantennummer: 20206**
mvg
Idd, zoals
Het is wel zo dat ik hier opmerk uit verschillende berichten in dit verband, dat die tijdelijke korting soms 6 maanden en som 12 maanden, niet voor iedereen de zelfde is (5€/10€) en blijkbaar afhangt van je pack samenstelling en extra’s?
Dag
Dus voor de duidelijkheid, ik behou 1 modem en 2 decoders. Alles blijft zoals het is.
Dus voor de duidelijkheid , ik behou 1 modem en 2 decoders.
Dag
Oei, maar wanneer ik op de link klik in de mail staat ; uw pakket wordt klaargemaakt .
Ik kreeg nu een mail met bevestiging van wijziging. Deze lijkt te kloppen.
Maar wat
is boodschappendienst juist die er op staat?
Dus qua apparatuur is alles ok nu?
Dag
Gewoon Flex S met 1 extra decoder en Pickx sporrs voor een totaalbedrag van 83,99 €.
Dezelfde configuratie als nu. Dit gaat toch niet weer verkeerd lopen, toch?
Dag
Ik kreeg ook een mail om een afspraak te maken voor de levering. Wat niet van toepassing is voor ons vermits wij gewoon van Familus naar Flex zijn gegaan en alles gewoon houden. Mag ik die mail negeren?
Super! Bedankt. Groetjes
Hallo,
Kunt u ook voor mij voor een getrouwheidskorting zorgen? Reeds 30 jaar klant en nog nooit van deze korting gehoord. Alvast bedankt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.