Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1043 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f  Voor jou is het in orde. De korting staat actief gedurende 12 maanden (start op 01/02/2022). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jdm_01 ik maak hiervoor dossier 50032970 voor nazicht door de juiste dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reputatie 5
Badge +3

@HeidiE

Tot december hadden wij om reden van een handicap van mijn echtgenote (attest vorig jaar opgestuurd) een mooie korting van 22 euro, 10 voor telefoon en 12 euro voor internet of omgekeerd weet het niet meer juist, onlangs daarvoor terug gebeld met de vraag of deze korting kon worden verlengd, en dat ging blijkbaar niet meer.

De zeer vriendelijke dame geeft dat gereduceerd naar 5 euro wat een heel stuk minder is, ok beter dan niets meer maar is toch een aanzienlijk verschil!

Heb terwijl dat gesprek mijn Familus pack omgeruild naar een Flex pack bij dezelfde dame. 

Kan er nog iets worden gedaan aan die korting?

klantennummer: 20206**

mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

Idd, zoals @Martin al aangeeft, is de korting afhankelijk van je pack samenstelling/abonnementsgelden/historiek @jdm_01 . 

Het is wel zo dat ik hier opmerk uit verschillende berichten in dit verband, dat die tijdelijke korting soms 6 maanden en som 12 maanden, niet voor iedereen de zelfde is (5€/10€) en blijkbaar afhangt van je pack samenstelling en extra’s?

Reputatie 5
Badge +3

Hoeveel bedraagt die getrouwheidskorting?

Reputatie 1

@AntonellaD  Ok, bedankt, hoor. Ik ben gerustgesteld. Groetjes Nathalie

dit bericht gewist hier, was al beantwoord cfr. antwoord hierboven van  @AntonellaD 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f   Omdat je als bestaande klant jouw apparatuur reeds hebt en hier niets aan wou veranderen (enkel het pack), had je eigenlijk die extra decoder niet moeten aanduiden. Maar is bij deze rechtgezet. PS: de link geeft even een vertekend beeld. Er zal niets worden geleverd. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid, ik behou 1 modem en 2 decoders. Alles blijft zoals het is. 

Reputatie 1

Dus voor de duidelijkheid , ik behou 1 modem en 2 decoders.

Reputatie 1

@AntonellaD  Begrijp het nog niet. In de Flex is toch maar 1 decoder inbegrepen? Dus als je er 2 nodig hebt moet je toch 1 extra aanduiden? Dus 2 in totaal. Zoals ik nu heb.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Omdat je die 1 extra decoder hebt aangeduid heeft dit geresulteerd in de nieuwe decoder in het order, maar dat is niet erg hoor. Ik heb deze eruit gegooid en voor de apparatuur is het nu in orde. Het order is er bijna door. :slight_smile: Ik kan straks of morgen de korting zeker activeren. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Oei, maar wanneer ik op de link klik in de mail staat ; uw pakket wordt klaargemaakt .

Reputatie 1

Ik kreeg nu een mail met bevestiging van wijziging. Deze lijkt te kloppen. 

Maar wat

is boodschappendienst juist die er op staat?

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik heb nochtans niets aangevraagd. Gewoon online Flex geselecteerd,Pickx Sports aangevinkt en 1 extra decoder voor een totaal van 83,99 €. Gewoon hetzelfde behouden als nu, onze modem met 2 decoders.

Dus qua apparatuur is alles ok nu? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Bij verder nazicht zie ik dat in de bestelling voor de omschakeling naar Flex, die online werd doorgegeven, effectief een nieuwe V7 TV Box werd aangevraagd. Ik heb het order nu aangepast om deze V7 TV Box eruit te gooien. Als dit order erdoor is, activeer ik de beloofde korting. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

 

Gewoon Flex S met 1 extra decoder en Pickx sporrs voor een totaalbedrag van 83,99 €.

Dezelfde configuratie als nu. Dit gaat toch niet weer verkeerd lopen, toch?

 
Reputatie 1

@AntonellaD  Nee, ik heb niets van apparatuur aangevraagd. Ik heb geen 3 tv boxen nodig. Wij hebben er nu 2 en willen deze gewoon behouden. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  De omschakeling van het pack naar Flex is inderaad in orde. De levering betreft een nieuwe TV Box V7 dat in de bestelling werd aangevraagd. Om het lopend order af te werken, dient deze levering afgerond te zijn. De V7 zou dan de derde TV Box zijn. Was het de bedoeling om de V5 compact TV Boxen om te ruilen of wens je 1 van de V5 compact TV boxen op te zeggen? Laat hem mij maar gerust weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik zie op my proximus dat mijn abo overgeschakeld is naar Flex. Kun je de getrouwheidskorting toepassen a.u.b. ? 

Ik kreeg ook een mail om een afspraak te maken voor de levering. Wat niet van toepassing is voor ons vermits wij gewoon van Familus naar Flex zijn gegaan en alles gewoon houden. Mag ik die mail negeren? 

Reputatie 1

Super! Bedankt. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Nathalie12f Momenteel is er een order lopende voor de aanpassing van het pack naar Flex. Zodra deze is doorgestroomd, maak ik de korting voor jou in orde via dossier 50013168. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Hallo, 

Kunt u ook voor mij voor een getrouwheidskorting zorgen? Reeds 30 jaar klant en nog nooit van deze korting gehoord. Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Mandanake we doen het nodige! Groetjes, Heidi