Skip to main content
Vraag

Alles afgesloten


Toon eerste bericht

  • Rising star
  • 4 oktober 2022

voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider. 

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 4 oktober 2022

@nikitads 

ik heb contact met een collega bij IT die dit nakijkt.

Excuses

 


  • Rising star
  • 4 oktober 2022

dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander


  • Rising star
  • 4 oktober 2022

al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen. 

en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu

 


  • Rising star
  • 4 oktober 2022

gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?

 


  • Rising star
  • 5 oktober 2022

Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 6 oktober 2022

@nikitads  Collega Tina is hiermee bezig en zal je ook contacteren.


Reageer