Vraag

Alles afgesloten

  • 9 October 2021
  • 32 reacties
  • 2220 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub? 


32 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads  Collega Tina is hiermee bezig en zal je ook contacteren.

Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!

gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?

 

al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen. 

en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu

 

dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads 

ik heb contact met een collega bij IT die dit nakijkt.

Excuses

 

voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider. 

 

intussen meer dan 24u verder… nog steeds niets. Dit kan niet meer. dit al bijna een week….. 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Zoals ik u deze morgen had medegedeeld binnen de 24u.Dit door tussenkomst van IT .Reden: omdat het systeem uw gsm niet automatisch geactiveerd krijgt.Waarom is men nu aan het onderzoeken.Groetjes,Joel

enig idee hoelang dit nog gaat duren? sorry ma na 4dagen is mij  geduld een beetje op… 

 

ik vind dit heel jammer. ondertussen kan ik al 4 dagen geen belangrijke telefoons doen. ik denk er stil over na om te veranderen. 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Juist contact gehad.Alles is administratief in orde maar is een fout in het systeem waardoor uw activatie niet automatisch in orde geraakt.Collega ging onmiddellijk een ticket opmaken voor de dienst IT om dit in orde te krijgen.Ik ga heel eerlijk hierover zijn, dit gaat pas binnen de 24u in orde komen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Ok ik neem onmiddellijk contact op met de financiële dienst om te horen wat er gaande is.Groetjes,Joel

dit heb ik gedaan nog steeds niety

 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Raar want u staat in elk systeem terug kredietwaardig.Kan u het gsm-toestel nog eens uitzetten en terug opstarten.Laat u mij iets weten.Groetjes,Joel

neen dit is nog steeds niet in orde...

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Is het ondertussen in orde gekomen.Indien niet laat het me zeker weten.Groetjes,Joel

en opnieuw een belofte niet kunnen nakomen. nog steeds geen bereik. hopelijk nu eindelijk opgelost!

 

Ik hoop het eerlijk gezegd… het is gewoon jammer te lezen dat jullie beloven dat het binnen 4u opgelost is en er zoveel klachten zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Ik heb juist nog eens contact opgenomen met de financiële dienst.Bij nazicht bleek dat voor uw klantnummer de verwerking hangende was.Collega heeft dit nu manueel doorgeduwd.Nu gaat u zeker binnen de 4u terug kunnen bellen.Groetjes,Joel

dit doe ik al een volledige dag? ik vind het jammer dat dit inderdaad niet binnen 4 uur is zoals jullie beloven 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads De bedragen voor de facturen van juli, augusten en september zijn ondertussen binnengekomen.Van zodra deze zijn verwerkt in alle systemen gaat alles terug werken.Best uw gsm ook eens uitzetten en terug opstarten.Groetjes,Joel

hier juist het zelfde deze morgen om 7 uur betaald en ondertussen 15u en nog steeds niet bereikbaar. dit noemen ze dan servies…..

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78  Zie privébericht. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Ik heb alweer hetzelfde probleem. 

Ik krijg geen facturen meer en mijn domiciliëring word nooit afgetrokken.

Ik heb ondertss de factuur betaald via de app maar alles is afgesloten.

Zal dit lang duren denkt u?

 

Alvast bedankt

Reageer