Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!
gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?
al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen.
en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu
dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander
voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider.
intussen meer dan 24u verder… nog steeds niets. Dit kan niet meer. dit al bijna een week…..
enig idee hoelang dit nog gaat duren? sorry ma na 4dagen is mij geduld een beetje op…
ik vind dit heel jammer. ondertussen kan ik al 4 dagen geen belangrijke telefoons doen. ik denk er stil over na om te veranderen.
dit heb ik gedaan nog steeds niety
neen dit is nog steeds niet in orde...
en opnieuw een belofte niet kunnen nakomen. nog steeds geen bereik. hopelijk nu eindelijk opgelost!
Ik hoop het eerlijk gezegd… het is gewoon jammer te lezen dat jullie beloven dat het binnen 4u opgelost is en er zoveel klachten zijn.
dit doe ik al een volledige dag? ik vind het jammer dat dit inderdaad niet binnen 4 uur is zoals jullie beloven
hier juist het zelfde deze morgen om 7 uur betaald en ondertussen 15u en nog steeds niet bereikbaar. dit noemen ze dan servies…..
Ik heb alweer hetzelfde probleem.
Ik krijg geen facturen meer en mijn domiciliëring word nooit afgetrokken.
Ik heb ondertss de factuur betaald via de app maar alles is afgesloten.
Zal dit lang duren denkt u?
Alvast bedankt
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.