Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider.
ik heb contact met een collega bij IT die dit nakijkt.
Excuses
dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander
al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen.
en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu
gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?
Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.