Skip to main content

Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub? 

voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider. 

 


@nikitads 

ik heb contact met een collega bij IT die dit nakijkt.

Excuses

 


dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander


al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen. 

en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu

 


gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?

 


Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!


@nikitads  Collega Tina is hiermee bezig en zal je ook contacteren.


Reageer