Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
hallo,
ik zit hier met dezelfde probleem. kunnen jullie iets aandoen aub?
mvg,
Cristina
je producten staan ondertussen actief
er is al geruime tijd geen domiciliering actief: wil je ze terug activeren?
de laatste rekeningen dien je zo snel mogelijk manueel over te schrijven. Zijn de betalingen onderweg?
groeten
Tina
intussen meer dan 24u verder… nog steeds niets. Dit kan niet meer. dit al bijna een week…..
voor mij hoeft dit niet meer… jullie beloven veel te veel en komen niks na. indien dit niet tegen 12u is opgelost moeten jullie niks meer doen. dan ga ik naar een andere provider.
dank. maar ik vind dit niet meer oke? ik heb het stilaan gehad. alles er iets kan ik niemand bereiken. ben het beu. vandaag tegen 15u niet opgelost ga ik naar een ander
al genoeg kansen gegeven en geduld had en altijd maar dingen beloven die jullie niet nakomen.
en dan zal ik een volledige maand moeten betalen en ik heb al een week niks kunnen doen. ben het beu
gaat er nog een oplossing komen vandaag of niet!?
hier juist het zelfde deze morgen om 7 uur betaald en ondertussen 15u en nog steeds niet bereikbaar. dit noemen ze dan servies…..
dit doe ik al een volledige dag? ik vind het jammer dat dit inderdaad niet binnen 4 uur is zoals jullie beloven
Ik hoop het eerlijk gezegd… het is gewoon jammer te lezen dat jullie beloven dat het binnen 4u opgelost is en er zoveel klachten zijn.
Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
Ik denk dat er wel iemand zit bij PX, als ik van jou was zou ik eens naar daar bellen en dit melden, want ik weet niet hoe je betaald hebt. Ik doe het via mijn computer maar dan duurt het bij hun nog een dag en bij mijn moeder een paar sec. Dus via de bank kan dat soms langer duren. Maar ik verschiet ervan dat ze alles direct afsluiten, al was er wel om 4 uur vannacht een panne denk ik bij sommige diensten, al weet ik niet of het internet daar bij was.
Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren
FAQ
Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus
Hoe los je dit op?
De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen, je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.
Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:
- Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
- Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.
Daarom zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermeeverder kunnen van zodra ze hier maandag de draad opnemen.
Ik vermoed dat de helpdesk 080022800 dit niet kan oplossen tijdens het weekend, maar je kunt altijd proberen natuurlijk.
Vinden jullie da normaal da jullie mij op een hetlaadkaart zetten? Ik wil mijn abbonement waar ik voor betaal terug!
Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren
FAQ
Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus
Hoe los je dit op?
De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen, je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.
Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:
- Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
- Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.
M_016 dat vind ik dan toch eigenaardig dat daar niemand aanwezig is? Want ik ben nog geen 3 maanden klant en weet het dan beter dan u. Ik heb al naar het nr.080022800 gebeld en toen namen ze toch op en hebben ze vriendelijk mijn vragen beantwoord, maar dat zal dan weer de kuisvrouw geweest zijn. Daarom dacht ik dat ze het beste kon bellen omdat ik contact heb gehad. Als daar lukraak iemand rondloopt die daar die dag niet moet zijn kan ik dat niet weten. Ik ben maar een klant die zijn rekeningen betaald niet iemand die daar werkt, en ken ook niet de werkuren en dagen dat jullie niet op kantoor zijn.
en opnieuw een belofte niet kunnen nakomen. nog steeds geen bereik. hopelijk nu eindelijk opgelost!
Ik heb alweer hetzelfde probleem.
Ik krijg geen facturen meer en mijn domiciliëring word nooit afgetrokken.
Ik heb ondertss de factuur betaald via de app maar alles is afgesloten.
Zal dit lang duren denkt u?
Alvast bedankt
neen dit is nog steeds niet in orde...
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.