Vraag

Alles afgesloten

  • 9 October 2021
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub? 


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub? 

Ik denk dat er wel iemand zit bij PX, als ik van jou was zou ik eens naar daar bellen en dit melden, want ik weet niet hoe je betaald hebt. Ik doe het via mijn computer maar dan duurt het bij hun nog een dag en bij mijn moeder een paar sec. Dus via de bank kan dat soms langer duren. Maar ik verschiet  ervan dat ze alles direct afsluiten, al was er wel om 4 uur vannacht een panne denk ik bij sommige diensten, al weet ik niet of het internet daar bij was. 

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren

FAQ

Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus

Hoe los je dit op?

De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen,  je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.

Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:

  • Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
  • Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.

@Stefanie78 normaal eens de factuur betaald is zou dit binnen de 4 uur moeten gebeuren (zie punt 1 hierboven) maar naar gelijkaardige meldingen van anderen hier op het forum, is dat zeker niet altijd het geval en moet er een proximus medewerker tussenkomen, dus dat zal pas voor maandag zijn dat dit verder kan nagetrokken en opgelost worden.

Daarom zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermeeverder kunnen van zodra ze hier maandag de draad opnemen.

Ik vermoed dat de helpdesk 080022800 dit niet kan oplossen tijdens het weekend, maar je kunt altijd proberen natuurlijk.

Reputatie 1
Badge

Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren

FAQ

Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus

Hoe los je dit op?

De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen,  je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.

Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:

  • Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
  • Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.

M_016 dat vind ik dan toch eigenaardig dat daar niemand aanwezig is? Want ik ben nog geen 3 maanden klant en weet het dan beter dan u. Ik heb al naar het nr.080022800 gebeld en toen namen ze toch op en hebben ze vriendelijk mijn vragen beantwoord, maar dat zal dan weer de kuisvrouw geweest zijn. Daarom dacht ik dat ze het beste kon bellen omdat ik contact heb gehad. Als daar lukraak iemand rondloopt die daar die dag niet moet zijn kan ik dat niet weten. Ik ben maar een klant die zijn rekeningen betaald niet iemand die daar werkt, en ken ook niet de werkuren en dagen dat jullie niet op kantoor zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78 Jouw betaling werd ontvangen en alles werd op 09/10 terug geactiveerd. Groetjes, Antonella

hallo,

 

ik zit hier met dezelfde probleem. kunnen jullie iets aandoen aub?  

mvg,

Cristina

Reputatie 7
Badge +2

@CristinaIs 

je producten staan ondertussen actief

er is al geruime tijd geen domiciliering actief: wil je ze terug activeren?

de laatste  rekeningen dien je zo snel mogelijk manueel over te schrijven. Zijn de betalingen onderweg?

groeten

Tina

 

Reageer