Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
Ik heb mijn voorlaatste factuur niet ontvangen. Gisteren kreeg ik mijn nieuwe en heb deze alle twee dan vanmorgen betaald. Nu is plots alles afgesloten? Mijn zoon moet jammer genoeg schoolwerk maken maar zonder internet kan dit niet. Ik weet dat het mijn fout is maar het is ondertussen betaald. Is er een mogelijkheid om ons terug te activeren aub?
Ik denk dat er wel iemand zit bij PX, als ik van jou was zou ik eens naar daar bellen en dit melden, want ik weet niet hoe je betaald hebt. Ik doe het via mijn computer maar dan duurt het bij hun nog een dag en bij mijn moeder een paar sec. Dus via de bank kan dat soms langer duren. Maar ik verschiet ervan dat ze alles direct afsluiten, al was er wel om 4 uur vannacht een panne denk ik bij sommige diensten, al weet ik niet of het internet daar bij was.
Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren
FAQ
Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus
Hoe los je dit op?
De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen, je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.
Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:
- Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
- Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.
Daarom zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermeeverder kunnen van zodra ze hier maandag de draad opnemen.
Ik vermoed dat de helpdesk 080022800 dit niet kan oplossen tijdens het weekend, maar je kunt altijd proberen natuurlijk.
Er zijn geen Proximus medewerkers actief op dit publieke forum in de weekends en ook de dienst facturatie is enkel bereikbaar tijdens de kantooruren
FAQ
Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus
Hoe los je dit op?
De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen, je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.
Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:
- Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
- Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.
M_016 dat vind ik dan toch eigenaardig dat daar niemand aanwezig is? Want ik ben nog geen 3 maanden klant en weet het dan beter dan u. Ik heb al naar het nr.080022800 gebeld en toen namen ze toch op en hebben ze vriendelijk mijn vragen beantwoord, maar dat zal dan weer de kuisvrouw geweest zijn. Daarom dacht ik dat ze het beste kon bellen omdat ik contact heb gehad. Als daar lukraak iemand rondloopt die daar die dag niet moet zijn kan ik dat niet weten. Ik ben maar een klant die zijn rekeningen betaald niet iemand die daar werkt, en ken ook niet de werkuren en dagen dat jullie niet op kantoor zijn.
hallo,
ik zit hier met dezelfde probleem. kunnen jullie iets aandoen aub?
mvg,
Cristina
je producten staan ondertussen actief
er is al geruime tijd geen domiciliering actief: wil je ze terug activeren?
de laatste rekeningen dien je zo snel mogelijk manueel over te schrijven. Zijn de betalingen onderweg?
groeten
Tina
Ik heb alweer hetzelfde probleem.
Ik krijg geen facturen meer en mijn domiciliëring word nooit afgetrokken.
Ik heb ondertss de factuur betaald via de app maar alles is afgesloten.
Zal dit lang duren denkt u?
Alvast bedankt
hier juist het zelfde deze morgen om 7 uur betaald en ondertussen 15u en nog steeds niet bereikbaar. dit noemen ze dan servies…..
dit doe ik al een volledige dag? ik vind het jammer dat dit inderdaad niet binnen 4 uur is zoals jullie beloven
Ik hoop het eerlijk gezegd… het is gewoon jammer te lezen dat jullie beloven dat het binnen 4u opgelost is en er zoveel klachten zijn.
en opnieuw een belofte niet kunnen nakomen. nog steeds geen bereik. hopelijk nu eindelijk opgelost!
neen dit is nog steeds niet in orde...
dit heb ik gedaan nog steeds niety
ik vind dit heel jammer. ondertussen kan ik al 4 dagen geen belangrijke telefoons doen. ik denk er stil over na om te veranderen.
enig idee hoelang dit nog gaat duren? sorry ma na 4dagen is mij geduld een beetje op…
intussen meer dan 24u verder… nog steeds niets. Dit kan niet meer. dit al bijna een week…..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.