Skip to main content

Beste,

 

Sinds enkele dagen krijg ik de foutmelding 400 Bad Request Header Or Cookie Too Large nginx, wanneer ik het forum probeer te bekijken of een reactie te plaatsen. Ik heb al mijn cookies verwijdert, dat werkt even maar nadien terug de foutmelding. Ik gebruik Google Chrome 80.0.3987.132 als webbrowser. Hebben andere forumleden hier ook last van? Ik ga nog eens mijn cache leegmaken.

 

Met vriendelijke groeten,

familievandesype

We zijn bijna een maand verder en nog een verdere update van Proximus.


Terug dezelfde foutmelding: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 (21:50). Publiek IP adres: 80.201.22.82


wat ik ook nog herinner dat is dat het meest frequent voorviel meer naar de avond toe


Bij mij ook omdat ik vooral dan surf. Schrijf het eens enkele dagen op : gewoon een lijst wanneer je surft en wanneer het gebeurt. Eb bij mij gebeurt het niet meer omdat ik weet hoe het te vermijden. Proximus moet gewoon aan dat probleem werken. 


https://nl.forum.proximus.be/internet-10/udp-poorten-gaan-niet-open-in-mijn-b-box3-50095 (22:18)
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/content-filter-forum-blokkeert-legitieme-websites-in-reacties-49734 (22:16)


stel jij ook niet vast dat dit het meest ‘s avonds voorvalt


Wat het nog extra raar maakt dat wanneer het voorvalt het gaat over een bepaalde forumsectie of topic en andere werken dan wel. Ik kan het maar pas in het weekend met zekerheid zeggen. In de week kom ik pas online rond 20:30 of  21:30. Maar ik ga er opletten.


Enfin dat is toch wat ik vroeger opgemerkt heb toen ik er veel last van had.


https://nl.forum.proximus.be/internet-10/mail-instelling-camera-50136 (23:06)


Ter bijkomende info: deze morgen een chat sessie gehad met iemand die ook hiermee veel problemen als hij surft op het forum, en heeft al een tijd testen gedaan tijdens het surfen op het forum met chrome browser, drie dagen normaal en drie dagen in privé enz…..en daarbij regelmatig het probleem bij normaal surfen en nooit bij privé surfen.


Dat komt ook omdat er geen cookies opgeslagen wordt, bedankt voor de tip. https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/voicemail-50124 (22:01)


inderdaad dat is de reden want als ik vroeger de cookies alleen wiste lukte het ook maar het duurde natuurlijk niet lang vooraleer het terug vastliep.


https://nl.forum.proximus.be/jouw-ideeenbus-52/smartphones-en-gsm-expliciete-vermelding-van-de-ondersteunde-frequentiebanden-voor-2-3-4-5g-50135?postid=649964 (11:20) Terug last van de foutmelding en nu ben ik in de voormiddag ingelogd. Mijn publieke IP adres: 80.201.22.82


https://nl.forum.proximus.be/internet-10/udp-poorten-gaan-niet-open-in-mijn-b-box3-50095 (11:37) Mijn publieke IP adres: 80.201.22.82


Dat belooft hier een hele lange lijst te worden :wink::slight_smile:


Inderdaad, maar ik blijf dit verder doen zolang het probleem blijft bestaan. :slight_smile:


bij mij nog altijd in orde ik kan het bijna zelf niet geloven :relaxed:


https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/pay-go-ongeldig-nummer-50159 (21:10)


https://nl.forum.proximus.be/internet-10/waar-blijft-mijn-modem-50052 (23:11)


Ik vraag mij toch af hoe ver ze al staan met het onderzoek naar dit probleem en vraag mij ook af of er nog veel anderen zijn die dit voorhebben want nu heb ik dat ook nooit meer voor!


Soms kan ik zelf niet posten in dit topic, maar gisterenavond had ik het nog meermaals voor. Ik zou ook graag weten hoe ver ze staan. Maar ik ga nu geen forum medewerkers meer taggen. Dat vind ik een beetje jammer dat sommige posten over het hoofd gezien worden. Ik begrijp dat het niet hun hoofdtaak is. Wij doen dit immers ook om hun te helpen fouten op te lossen.


ik denk wel dat dit doorgegeven wordt, dat zal het probleem niet zijn maar wat er dan van de achterliggende dienst aan  hen als feedback gegeven wordt, dit laat waarschijnlijk op zich wachten!


https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13 (22:33)


Ter info, we informeren nog eens bij de betrokken dienst om hier een antwoord op te krijgen. 


@SamuelD : Bedankt. Ik wil gerust nog zaken testen indien het noodzakelijk zou zijn.


Reageer