Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik kan geen mails versturen met pc wel met smartphone
vrijdag hadden m’n zoon en ik opeens geen netwerk meer (2 nrs /1factuur) plots kreeg ik een mail waarin gemeld werd dat wij de proximus diensten hadden stopgezet dit was zeker niet gebeurd zaterdagochtend direct gebeld en na 45min aan de lijn te hangen (met onze vast lijn van telenet want met gsm hadden we geen netwerk), bleek dat er een administratieve fout was gebeurd en dat na een paar uur onze beide nrs terug zouden geactiveerd zijn en we rond 13u zouden gebeld worden door proximus ter controle zaterdag late namiddag nog steeds niet in orde, opnieuw gebeld na een half uur kregen we de raad om onze gsm’s opnieuw op te starten mijn gsm had opnieuw bereik, die van mijn zoon echter niet..mijn zoon werd dan gebeld door de technische dienst en kreeg het advies om zijn sim kaart te verwijderen en terug te installeren en dan zou het probleem moeten verholpen zijn zijn nu zondagavond en hij heeft nog steeds geen netwerk, hij moet morgenochtend de baan op met de fiets zonder bruikbare gsm
Hallo, Ik ben nieuw, ingeschreven via mijn buurman. Na activatie van “my Proximus” word er zogenaamd een mail gestuurd naar mijn email adres en dat ontvang ik telkens NIET. Zeker al 10x geprobeerd maar de mail om de account te bevestigen krijg ik niet, ook niet in de spammap of dergelijke. Wat nu? Wat heb ik gedaan: met de gegevens vanop de factuur… my proximus account gemaakt. emailadres geactiveerd, ook reeds mail van buur ontvangen, dus werkt wel. 10x en meer op link geklikt via My Proximus, maar krijg niets in mijn postvak in.
Hallo, ik heb nu Familus maar zou nu graag mijn vaste telefoon afmelden. Hoe en wat moet ik daarvoor doen? Moet ik dan een ander Pack hebben? En hoeveel betaal ik nu als abbo voor dit vaste toestel? Alvast dank!
beste onlangs stuur ik een platte tekst naar vrienden om nieuwjaar te wensen 20 maal . deze worden aangerekend als mms. uiteraard zou dit gratis moeten zijn. heb mijn gsm samsung A70 al verschillende malen in de instellingen uitgepluist, maar geen enkele mogelijkheid om dit te stoppen. kan dit niet via proximus zelf gedaan worden. ik hoor het graag
Hey, Ik ben sinds eind september verhuist naar mijn nieuwe adres. Ik heb dit via jullie makkelijke link "ik verhuis" aangevraagd. Nu mijn verhuis en installatie van de modems is allemaal door de technieker goed verlopen. Maar sindsdien krijg ik van jullie telkens een herinneringsmail dat ik mijn modems moet inleveren voor 14 november, anders krijg ik een boete van 248 euro. Ik heb jullie hiervan op de hoogte gebracht en jullie zouden dit inorde brengen. Nu zijn we reeds 6 januari en heb ik een officiele factuur gekregen waarin de boete staat die ik moet betalen. Jullie ginger ervoor zorgen dat ik die boete niet zou krijgen maar nu staat de boete toch in mijn factuur. Kan dit aub inorde gebracht worden.
Sedert 01/01/2020 kan ik geen berichten meer versturen en krijg de boodschap “554 … spam abuse...”. Na wat surfen blijkt dat mijn IP ergens op een blacklist gesignaleerd staat. Daar wordt er ook vermeld dat de meest plausibele oorzaak zou zijn dat onze SMTP niet ge-authentiseerd zou staan. Volgens proximus en mezelf staat dit wel ok en werd dit ook nooit gewijzigd. Na enkele rondjes draaien of de website van proximus zie ik wel een blokkage op SBL.SPAMHAUS.ORG. De vraag is natuurlijk : hoe kan dit weer gereset worden ? Proximus weet het blijkbaar ook niet want zij zeggen dat als je via je webmail wel kan zenden, is er volgens hen geen probleem. Mijn mails passeren wel via outlook. Heeft deze er iets mee te maken ? Alle suggesties zijn welkom.
Op 9 augustus 2019 heb ik de laatste Premium Club punten ingeruild voor 1 Kinepolis cinema ticket. 2 januari 2020 wilde ik deze online gebruiken maar kreeg de foutmelding “Deze code is vervallen op 20/11/2019”. Nochtans was de code BP2D305278712723 geldig tot 05/02/2020 volgens de voucher die ik ontvangen heb via email. Zou er hier iets aan gedaan kunnen worden? Want het is jammer dat dit geschenk nu onbruikbaar is.
Ik heb recent een nieuw familus abonnement. Wanneer ik proximus pickx probeer aan te melden krijg ik de melding dat er geen Pickx account gekoppeld is aan mijn account...
We hebben sinds vorige maand een nieuwe modem b-box3. Maar die modem maakt constant een hoog piepend, continu geluid. Heel soms stopt het, bv. gisterenavond een tijd was dat lawaai weg. Het is eigenlijk om zot te worden. Wat kunnen we hieraan doen? Het is echt vervelend.
Wanneer zal men op de vaste telefoon eindelijk eens het oproepend nummer kenbaar maken zonder dat men ervoor moet betalen? Op de GSM ziet men ook wie er belt. Als men het nummer ziet, weet men ook vlugger of het een betrouwbaar nummer is dat belt of niet.
Had een pakket bij Proximus met internet-TV-vastelijn. Gezien de vaste lijn nog amper gebruikt wordt maar ik deze wil behouden in geval van problemen (meestal inkomende lijnen van bvb. kinderen) ben ik op zoek geweest naar een VOIP provider die voor een habbekrats het nummer kan overnemen. De resterende zaken internet-TV behoud ik bij Proximus (even ervan uitgaande dat dit ook een prijsreductie zal teweeg brengen, de bevestiging van de opzegging met de nieuwe bedragen waren wat dat betreft weinig belovend, de prijs gaat met 10 € omhoog, heb dit gemeld, dus hoop ik dat dit wordt rechtgezet :?, in slechtste geval wordt het een volledig andere provider…. ) Gisteren is dan de overzet effectief gebeurd. Alles kunnen instellen op de router voor de telefoonlijn met het nummer. Kan met het VOIP nummer perfect naar buiten bellen zonder problemen maar voor inkomende calls loopt het verkeerd. Het lijkt erop dat van een inkomende lijn van een gsm van proximus of een vaste lijn van proximus het n
Ik zou graag mijn enkele e-mails automatisch willen verplaatsen naar enkele mappen zoals bijvoorbeeld Proximus. Maar ik moet dit elke keer terug instellen als ik mijn outlook verwijderd en terug installeert, door opnieuw op te geven welke e-mails naar een andere map moeten. Kan ik dat in de toekomst voorkomen. Jeroen Goetschalckx
Op 19/12/2019 ontvingen wij een mailbericht van Proximus dat miv 01/01/2020 ons abonnement automatisch het gebruik van 4G naar 5G zou worden doorgevoerd. Tot op heden hebben wij hiervan nog niets gemerkt.
Hallo, eind december schafte ik een pay and go kaart aan (herlaadbaar zonder abonnement). Daar mijn Id kaart nog geactiveerd dient te worden door de gemeente Zoersel gebruikten we bij het verkooppunt (Geronika Malle) hiervoor een kopie van mijn paspoort. Na twee weigeringen werd de derde maal ook een kopie meegestuurd van het inschrijvingsbewijs bij de gemeente Zoersel, toen werd mijn kaart door Proximus geactiveerd. Deze ochtend wou ik herladen maar ik krijg een foutmelding, bij het bellen van andere nummers en 1911 is er de mededeling dat mijn kaart geblokkeerd is. Ik opnieuw naar Geronika. Daar namen ze contact op met Proximus, noch de centrale dienst noch de technische dienst kon vertellen waarom mijn kaart geblokkeerd is. De winkelbediende maakte een nieuwe kaart aan en probeerde deze ook op zijn toestel. Beide manieren gaven een blokkade. Opnieuw werden alle copies van paspoort en inschrijving doorgestuurd aan Proximus. Maar de blokkade is er nog steeds. Graag snel een oplossi
Dag, Ik moet iedere dag mijn decoder heropstarten omdat het beeld hapert / vast hangt / … Ik heb al verschillende contacten gehad met Proximus medewerkers via mail & chatberichten. Zo heb ik dus ook alles gedaan wat hen hebben aangeraden: Kabels eens vervangen, decoder en modem heropstarten volgens de aangeraden procedures, enzovoort. Nu heb ik nog steeds om de tijd haperend, stilstaand of ruisend beeld. Kan deze decoder (ik denk het model v5) omgeruild worden voor een nieuwer model? Op de slaapkamer hebben we een ander model en hier hebben we totaal geen problemen mee. Terwijl de decoder in de living rechtstreeks is aangesloten op de modem, maar toch problemen geeft. Ik hoor het graag.
Is het mogelijk om de voicemail functionaliteit uit te schakelen bij een gsm nummer dat gelinkt is aan professioneel account van werkgever? Alvast bedankt voor jullie feedback..
Hallo, ik krijg een mail; Je prepaidkaart opnieuw registreren! Mijn mailadres; herman.goossens@skynet.be Ik vraag me af, welke kaart en welke nummer, want staat er niet bij! Ik ben technieker van Proximus op pré-pensioen en heb indertijd veel mensen, zonder internet en mail, aangesloten met een Pay&Go kaart via mijn emailadres. Heb naar de klantendienst gebeld om de nummer te weten te komen, maar kunnen me niet helpen. Ik zou het spijtig vinden dat deze persoon op 22/01/2020 gedeactiveerd zou worden. Kunnen jullie me verder helpen! Groetjes, Herman.
Sinds een dikke maand klant van proximus voor vast/internet op klantnummer 623211***. Na 3 chatsessies, 2 telefoons en een melding van bug ( [MyProximus Support] #60652 ) zonder antwoord is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben beheerder via mijn mailadres op my proximus, ik gebruikte de actievatiecode en klantnummer om myproximus te activeren. Tot op heden kan ik nog steeds geen producten/facturen bekijken of inloggen op proximus pickx/sport. Ik vermoed dat deze problemen gerelateerd zijn. Dit probleem moet dringend opgelost worden daar ik wil genieten van de pickx app.
Beste Bij de klant Joachim Nolf 056/75**18 werd een defect vastgesteld aan de decoder. Ik ben een gepensioneerde proximus collega en werd ter hulp geroepen. De nieuwe decoder is geleverd en ik zou hem plaatsen, bij nazicht terplaatse leek alleen de wps verbinding weggevallen. Het betreft hier een persoon van 90 jaar en hij heeft geen internet. Is het mogelijk mij het etiket toe te sturen waar ik de decoder moet terugsturen. Dank bij voorbaat. Gino Devolder
Ik heb mobiel internet op mijn laptop. Mijn abonnement is Mobile Internet L van 8GB. Ik gebruik een modem vodafone. Ik had via de websiteshop gevraagd om dit abonnement te wijzigen in Mobilus L van 15GB, met behoud van mijn huidig gsm nummer. Ik heb hiervan een bevestiging gekregen. In MyProximus kon in mijn bestellingen opvolgen dat de aanvraag “bezig” was. Toen werd die aanvraag geannuleerd en vervangen door een nieuwe. Gisteren kreeg ik op mijn bestaand nummer (op mijn laptop) een sms met de vermelding dat ik een nieuw gsm nummer had gekregen. Dit had ik nochtans niet gevraagd. Mijn verbruik gaat nog steeds via mijn bestaand abonnement, en ik vrees dat ik nu met 2 abonnementen zit. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik kan niet inloggen op mailserver, geen foutboodschap: user en paswoord staan ingevuld doch bij klikken op aanmelden gebeurt er niets. Wat kan hier aan de hand zijn? Dank u
Beste, Al sedert juli 2019 heb ik geen internet in het buitenland. Ik krijg de melding van 3g te hebben maar dat werkt niet. Ook krijg ik de melding ‘PDP-identiteit niet geaccepteerd’. Ik ben al verschillende keren opgebeld door jullie technische dienst en niemand krijgt het probleem opgelost. En volgens iedereen die ik aan de lijn had staan er geen beperkingen op mijn nummer! Een technieker gooide zelfs de telefoon dicht daarnet toen ik zei dat me al 15 keer verteld was dat er geen beperking op staat. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing. Ik ben al met veel te veel mensen van Proximus in contact geweest en ben het ondertussen beu telkens dezelfde uitleg te moeten geven en telkens hetzelfde antwoord te moeten krijgen. MVG
er komen regelmatig tv zenders bij voor het Franstalige deel van België maar geen nieuwe Nederlandstalig tv zenders bv commerciële zenders van Nederland hoe komt dit
Reeds enkele weken terug had ik telefonisch contact omtrent foutieve facturen. Ik had namelijk de wvl promo aangegaan van € 49 per maand. Echter werden er reeds maanden te veel gefactureerd en betaald, mij werd verteld dat Netflix er onterecht bijgeteld werd wegens interne fout, kan kloppen, familie en vrienden van mij hadden hetzelfde voor. Daarbij werd mij verteld de volgende factuur niet te betalen omdat er een credit nota ging volgen (ook familie en vrienden kregen dit te horen na het bellen met de helpdesk). Ik had ook gevraagd om me op de hoogte te houden hieromtrent, hoe dit verder zou verlopen, dit werd me ook beloofd. Echter tot op heden heb ik NIKS ontvangen. Geen mail van verder verloop, geen credit nota, ... Wat ik wel krijg, is een melding dat mijn factuur datum verlopen is. Graag een snelle en correcte oplossing.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.