Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Instal van de snellere WIFI via link/site. Tengevolge hiervan geen connectie met onze Wifi-booster, geen verbinding met decoder. Waarom? => Gevolg geen TV., nu onze 2e dag. Ondertussen verneem ik van de operator dat wij nog met een 'bridge' werken, die blijkbaar niet meer nodig is wanneer gewerkt met een booster. Vraag: waarom de technieker die deze opstelling realiseerde dit zo installeerde? Het is nu zondag, wat betekent dat wij het weekend en verschillende dagen TV-loos zijn. Er is EVENMIN MOGELIJKHEID OM EEN DOCUMENT VOOR INTERVENTIE VIA HAPPY HOUSE TE VERSTUREN. Via 4 browsers geprobeerd! Steeds opnieuw reageert het ‘verzenden’ niet. Voor de volledigheid, alle uitgevoerde interventies die de operator mij liet uitvoeren werken niet.
Ik vraag me af van het nut van de Replay-functie…. Wanneer ik “McDonald &Dodds” wil bekijken start normaal startte om 20:40, moet ik ondertussen “Thuis” als 20 mins bekijken ! Kan iemand me deze belachelijke situatie uitleggen of is dit alweer een trucje van Proximus om replay+ te verkopen ?
Sinds een paar maanden heb ik problemen met ping, 20mbps in plaats van 100 en internet dat soms wegvalt. Ligt dit aan de b-box 3 en wat kan ik er aan doen? We hebben de b-box al een aantal keer gereset maar tevergeefs.
Ik geraak niet ingelogd op de Pickx app. Kan dit aangepast worden? Bedankt!
Wanneer wordt deze bestelling geleverd? Bestelnummer : R4WEBSHOP006998138
Hey, Ik zit in het buitenland (Frankrijk) en heb niets van ontvangst. Kan dus niet bellen, sms'en, surfen op 4g, ... Op homefront geen problemen mee dus geen idee wat de oorzaak kan zijn. Instellingen staan goed, gsm heropgestart etc etc... Geen oplossing gevonden. Zou mijn nummer eens nagekeken kunnen worden aub?
Hallo, Ik heb mijn zenders herschikt en op kanaal 13 staat bij mijn NOP3 i.p.v. Movies & Series, ik ben dan op zoek gegaan waar Movies & Series naar toe is gegaan maar kan hem nergens terugvinden? Nog een extra vraagje: volgens de laatste info van Proximus zou Movies & Series nu tot einde maart gratis zijn maar als ik via een omweg (abonnement enz...) naar Movies & Series dan kan ik een film huren maar daar staat dan wel een prijs Bij? M.V.G. Erik
Geen mailadres klachtendienst teruggevonden. Daarom relaas feiten hieronder: - 14/02: bezoek Proximus-winkel Mechelen – binnenbrengen oude gsm’s + melding regelmatig uitvallen signaal decoder. Medewerker stelt voor nieuwe decoder te bestellen met levering op 17/02. - oproep 19 of 20/02: decoder V6 nog niet geleverd. Medewerker checkt bestelling en stelt nieuwe levering voor op 21/02. - weekend 22/02: installeren nieuwe decoder. Vaststelling: afstandsbediening werkt niet optimaal. - er worden in week 9 een aantal programma’s opgenomen. - oproep begin maart: melding opnames verdwijnen, soms tijdens het kijken, soms na 1 uur, soms na enkele dagen + melding afstandsbediening werkt nog altijd niet, ook niet na het volgen van jullie instructiefilmpjes. Een medewerker stelt voor een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Een lijst van opnames wordt doorgegeven. Geen verder opvolging. - oproepen van 9, 11 en 12/03: opnames verdwijnen nog altijd zonder reden. Een medewerker belt op 11/03 teru
Zowel bij uitgesteld kijken als bij het bekijken van opgenomen programma’s blijft de decoder dikwijls hangen…. Alles herstarten helpt niet, heb dit al 5 keer gedaan!!
Hallo, Op 10 maart 2020 kreeg ik een brief van Proximus in de bus met een, herinnering van een onbetaald factuur. De brief was bij jullie opgemaakt op 2 maart. Maar door de aanpassingen bij bpost, zodat niet elke dag brieven worden ingestoken, kreeg ik deze brief pas op 10 maart. Maar in de brief stond wel dat ik moest betalen voor 8 maart. Voor mij was er geen probleem want die rekening was al betaald op 2 maart maar anders had ik wel een probleem. Jullie kunnen best eens jullie brieven nakijken en rekening mee houden dat bpost maar 2 keer per week langskomt met gewone brieven en dat hierdoor jullie brieven langer onderweg zijn. Want dit geeft problemen!
Ik heb gisteren mijn samsung s20 ultra ontvangen met abonnement maar ik zie er niet van op my proximus er staat dat Ik geen producten heb hoe komt dat
Beste Ik zit in Boedapest maar kan geen gebruik maken van mijn datanetwerk. Mobiele netwerk en roaming staan aan. Na het heropstarten van de gsm, werkt het ook niet. Kan het zijn dat dit geblokkeerd staat op mijn Proximus account?
Hallo, Omdat dit bij momenten heel hoog is, probeer ik meer inzicht te krijgen in mijn internet comfort “vast internet verbruik”. Wat telt hier juist in mee ? Enkel surfen via wifi of bijvb ook tv kijken, afspelen van opgenomen programma’s (via V6 decoder), netflix, … ? Bedankt, Tom.
Hallo, Ik zie de 5.0 wifi niet op mijn gsm & pc. Als ik naar “One SSID” ga in de modem instellingen staat 5.0 er wel tussen. Maar als ik dan klik op “Wifi” zie ik alleen de 2.4 staan waar ik wachtwoord enzo kan instellen… Een technieker heeft een nieuwe modem komen installeren, ik zit dus nu op Fiber. Klantennummer: 611543860
Een tijdje geleden zijn we van de V5 decoder overgestapt naar de V6 decoder. Nu met deze nieuw decoder ondervinden we veel meer problemen dan met de oude. Als we via de decoder Netflix opstarten loopt deze altijd vast en moeten we steeds de netflix app opnieuw opstarten (of gewoon de decoder volledig opnieuw laten starten). Dit probleem komt dagelijks voor. is dit normaal? Hopelijk is dit probleem van de baan bij de V7 decorders, want dit is echt niet leuk. Zijn er nog mensen met dit probleem?
De proximus public wifi werkt bij mij niet op mijn smart Phone, bij mijn vriendin ook niet omdat daar internet telenet overheerst. Is er misschien een bepaalde instelling of is er activering nodig kunt u mijn daar bij helpen.
SInds de update naar android 10 op HUAWEI MATE 20 pro hapert de streaming van zowel klank als beeld zowel bij live programmas als deze die zijn opgenomen (Pickx-app). (op Speedtest : meer dan 24Mbps download gemeten op Smartphone via WIFI. Ook met 4G zelfde probleem. Toestel herstarten, App gewist en opnieuw geladen: helpt niet. Op andere GSM android 9 en op PC windows 10 geen enkel probleem met Pickx en dit op hetzelfde WIFI netwerk. Ter info: alle andere streaming app’s werken probleemloos en verder geen enkel probleem op het toestel dat eigenlijk prima en uitermate snel werkt op alle andere applicaties. Klacht aan proximus gemeld maar na 5 dagen geen reactie gekregen. Zelf beginnen experimenteren en ontdekt dat wanneer ik de processor belast met achtergrond app’s het soms wel eens goed kan werken, maar als ik het TV programma of opname onderbreek en opnieuw opstart is het probleem onmiddellijk terug. Wanneer ik echter een programma chromecast naar de TV is er ook geen enkel pr
Ons abbonement bevat tv replay. Telkens wij een programma willen herstarten blokkeert de decoder, valt de tv uit en verschijnen er lagspikes op computers die op het internet bezig met video’s of games. herstarten van de decoder schakelt de tv terug aan, maar dit probleem komt elke keer opnieuw voor zonder uitzondering
Ik heb de s20ultra gepreordert en betaald. Maar op mijn proximus staat er niks bij mijn bestellingen? Wnr wordt deze geleverd?
Goedemorgen. In alle eerlijkheid….dit is mijn laatste hoop. Ik probeer in contact te komen met Proximus maar naar het schijnt als je (hard) werkt lukt dat niet … Al een goed jaar geleden is mijn gezin (5 personen) gestart met klagen over TV en internet. Ik heb een aantal keren met Proximus gebeld en naar de shop geweest, abonnementen aangepast, decoders gereset en vervangen, iemand een wifi-extender laten plaatsen en dan vergeet ik waarschijnlijk nog wat toestanden. Begin februari is ‘t genoeg geweest en neem ik mezelf voor om een soort dossier bij te houden zodat ik nog 1 keer in ultimo m’n verhaal kan doen bij Proximus en hun de kans geef om alles op te lossen of anders zal ‘t dan toch Telenet worden… 20 februari krijg ik onverwacht en ongevraagd een mail van Proximus met de melding “Wij komen uw Proximus-ervaring gratis optimaliseren” waarbij ze aankondigen dat er “eerstdaags” iemand thuis gaat langskomen om ervoor te zorgen dat alles perfect draait en mijn volledige Proximus erv
Op mijn Sagemcom B-Box V3,hardware version 2.1, Software version 8c.310A, wanneer je surft naar de web configuratie interface 192.168.1.1. Dan blijven niet meer geconnecteerde apparaten gewoon staan zowel bij Ethernet als bij Wi-Fi. Enkel manueel verwijderen lukt. Is dit ook voorzien om op te lossen in een nieuwe firmware upgrade? Ik weet ook dat deze bug wel verspreid is.
Hallo, Ik heb een nieuwe harde schijf in mijn computer gestoken en sindsdien kan ik niet meer live naar tv kijken met proximus pickx (via webbrowser chrome). Ik krijg steeds de melding ‘oeps… er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw.’ Op andere computers lukt het wel met hetzelfde account. Hebben jullie hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
Ik heb een vraag ik heb bericht gehad dat mijn abonnement met nr R4WEBSHOP007023616 is goedgekeurd moet alleen nog die 499 euro betalen heb daar ook een bericht van gehad dat ik dat kon storten Maar mijn vraag is nu dit abonnement heeft een andere klantnummer dan op my proximus hoe gaat dat dan in zijn werk kan dat veranderd worden op my proximus Grtjs
Beste normaal krijg je bij Proximus of Telenet een bijpassent email account. Nu vraag ik mij af mag ik er dan zomaar één maken? En hoe moet dat dan geconfigureerd worden. Want ik ontvang ook nog andere accounts bij incredimail, dus die mail moet daar heen. En voorlopig ben ik nog geen maand klant dus wacht ik nog steeds op papieren om een My Proximus account aan te maken.
Hallo , Ik had een 2 jarig abonnement die op 12/03 afliep.Ik heb grevraagd om deze eergisteren te annuleren , ik moest nog 3 euro betalen , zodat ik zo een S20+ kon bestellen met gratis galaxy earbuds. Hier is iets fout gelopen waardoor ik gisteren niet kon bestellen EN mijn nummer kon behouden. Dit is ondertussen opgelost , dank daarvoor , maar als ik nu wil bestellen staan er geen gratis earbuds bij. De actie was toch precies geldig tot en met 12 maart. Mijn vraag is ; is deze actie afgelopen of kan ik de earbuds nog krijgen als ik vandaag pre order? Dit bepaalt namelijk of ik ga bestellen of niet. Alvast bedankt
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.