Skip to main content
Vraag

S20+ Earbuds

  • March 11, 2020
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo ,

 

Ik had een 2 jarig abonnement die op 12/03 afliep.Ik heb grevraagd om deze eergisteren te annuleren , ik moest nog 3 euro betalen , zodat ik zo een S20+ kon bestellen met gratis galaxy earbuds. Hier is iets fout gelopen waardoor ik gisteren niet kon bestellen EN mijn nummer kon behouden. Dit is ondertussen opgelost , dank daarvoor , maar als ik nu wil bestellen staan er geen gratis earbuds bij. De actie was toch precies geldig tot en met 12 maart. Mijn vraag is ; is deze actie afgelopen of kan ik de earbuds nog krijgen als ik vandaag pre order? Dit bepaalt namelijk of ik ga bestellen of niet.

Alvast bedankt 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Rising star
  • March 12, 2020

Hallo ,

 

Ik had een 2 jarig abonnement die op 12/03 afliep.Ik heb grevraagd om deze eergisteren te annuleren , ik moest nog 3 euro betalen , zodat ik zo een S20+ kon bestellen met gratis galaxy earbuds. Hier is iets fout gelopen waardoor ik gisteren niet kon bestellen EN mijn nummer kon behouden. Dit is ondertussen opgelost , dank daarvoor , maar als ik nu wil bestellen staan er geen gratis earbuds bij. De actie was toch precies geldig tot en met 12 maart. Mijn vraag is ; is deze actie afgelopen of kan ik de earbuds nog krijgen als ik vandaag pre order? Dit bepaalt namelijk of ik ga bestellen of niet.

Alvast bedankt 

Stond er tot 12 maart of tot en met 12 maart?

Groot verschil...


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 12, 2020

@MBlancquart De pre-order periode voor de S20 serie met de actie van Samsung uit met gratis earbuds is afgelopen sinds vandaag.Groetjes,Joel