Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik kan geen mails ontvangen op zowel de smartphone als op de pc . Krijg melding dat de server onbereikbaar zou zijn
Sinds in verhuisd ben naar mijn nieuwbouwwoning in maart heb ik een klein probleem. Ik heb een abonnement voor de gsm bij Proximus maar telkens ik thuis kom valt mijn bereik weg (geen service) dus ben ik telefonisch niet bereikbaar alsook niet per SMS. Bestaan er een mogelijkheid dat ik dit zou kunnen verbeteren? Ikzelf heb geen Proximus voor internet en tv (gaan hier ook niet verder over in discussie). Dus een soort van extra box aankoppelen aan modem zal niet werken?
Hallo, Ons internet is al een tijdje zeer traag(download 16mbps, upload 10mbps) en het schommelt steeds rond deze waarden. Mijn zoon heeft al verschillende ondernemingen gedaan om dit op te lossen ( router herstarten enz). Wij zijn met 4 thuis waarvan 2 studenten. Dit is echt niet doenbaar want de kinderen kunnen zo echt niet werken.
Geachte, Vorige week maandag is op Discovery Channel Gold Rush:Parker’s Trail gestart. Ik heb een serieopname ingepland. Toen ik deze avond de eerste aflevering wou kijken was het begin niet opgenomen. Is het mogelijk om de volledig eerste aflevering terug te zetten? Met andere opnames op Discovery Channel heb ik geen problemen. Groeten, familievandesype
So I just wonder I read a lot but is pppoe require to have internet on your proximus moden I still have internet but I'm not sure I change it by acident seeing I still have internet I thing I haven't but just wanna ask to be sure Is it needed to have internet ? If it is needed than I know I did not change it I just wanna be sure that all
Ik heb reeds domeinnaam, en nu wil ik professioneel e-mailadres, dus info@naam.be, heb al tientallen keren gebeld naar Proximus dit bestaat niet, zeggen ze… maar iedereen heeft het! Kan iemand mij helpen?
Wie heeft er mijn paswoord van minder dan 4 maanden veranderd verdo… Nu zit ik hier al uren te proberen een nieuw paswoord te maken en dat mislukt telkens verd… Graag een spoedige oplossing want mijn geduld is op. Mvg
De gsm wil niet meer opstarten. Bij het opstarten steeds een scherm met logo. Als we hem wilden afsluiten startte hij telkens terug op met zwart scherm en logo. Nu doet hij niks meer, zelfs als hij aan de lader ligt. Waar kunnen wij hem binnen brengen. Is nog steeds in garantie. Vorig jaar in januariaangekocht samen met een abonnement.
Hallo, Ik heb een B-Box 3 Sagem en af en toe valt de wifi weg. Na enige tijd is die terug dus ça va nog. Nu sta ik deze morgen op en zie ik dat mijn IP Cam mijn 2.4 niet meer vindt, net als mijn wifi printer. Mijn wifi-printer vindt wel nog de netwerken (telenet) van de buren dus ik denk dat er daar niets mis mee is. Ik heb al geprobeerd om het uit te leggen aan een Proximus-medewerker maar die test mijn lijn en zegt “alles is OK”. Heeft iemand dit al gehad en hier een oplossing voor ? Bedankt !
Gisteren heb ik “Slimme Wifi” ingesteld op mijn BBox 3V+. Achteraf heb ik enkel de Wifi Bridge voor mijn digitale TV opnieuw moeten koppelen met de BBox, maar voor het overige ben ik geen moeilijkheden tegengekomen. Ondertussen blijkt mijn tablet (Asus Memo Pad Fhd 10) echter geen stabiele verbinding meer te kunnen onderhouden met de BBox. Ik gebruik de tablet voornamelijk om via internet naar de radio te luisteren, en sinds de omschakeling naar “Slimme Wifi” valt de ontvangst om de paar minuten uit. Ik heb daarom eens geprobeerd, mijn tablet te koppelen met de mobiele hotspot van mijn smartphone, en dat blijkt wel goed te werken. De tablet, ook al is hij niet bepaald nieuw meer, lijkt dus nog in orde. Ik gebruik op dit moment een Wifi Repeater (Tp-link N300 Repeater Tlwa850re), waarmee ik mijn tablet gekoppeld heb, en die ik op zijn beurt met de BBox gekoppeld heb. Ook deze combinatie lijkt goed te werken. (Een uurtje of wat geleden is de ontvangst weliswaar weggevallen, maar het DSL
Op mijn beide computers is het niet meer mogelijk om de Proximus Cloud op te starten. De applicatie verschijnt maar verdwijnt telkens weer met een kort interval (net zoals als een knipperlicht dat aan een uit gaat).
Ik kan de Pickx Tv app niet gebruiken. Er staat dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Op my proximus kan ik ook mij aanrekening niet nakijken daar ik de beheerder niet ben?
Ik kan sinds enkele dagen niet meer inloggen op my Proximus. Te veel omleidingen krijg ik als errors. En via de app lukt het ook niet meer. Ik ben geen beheerder meer en heb geen producten meer? Vrees want niks is gewijzigd... Kunnen jullie dit aub oplossen?
Hoe kan je, nu alle winkels gesloten zijn, aan een nieuwe simkaart geraken? Dringend nodig omdat ik genoodzaakt was om een nieuwe smartphone te kopen.
Beste, Momenteel loopt mijn abonnement nog maar mijn smartphone is afbetaald Ik had graag een nieuw abonnement met smartphone gehad. Is dat mogelijk? Mijn voorkeur gaat uit naar de samsung galaxy s10+ 128GB Prism Green. Liefst met een abonnement dat gelijkend is op wat ik nu heb.
Heeft er nog iemand de laatste maand last van traag en onstabiel internet? Ik heb zogezegd een internet maxi abonnement, maar vandaag werd ik zelfs uit een microsoft teams online meeting gegooid en kon ik niet meer inloggen omdat mijn internet blijkbaar zo traag en onstabiel was. En dat is niet de eerste keer de laatste weken. Behoorlijk irritant als je van thuis uit moet werken. Mijn pc is via een lan-kabel aangesloten op de modem, dus het kan al geen wifi-probleem zijn. Enige suggesties?
Internet valt soms weg op pc en ook op iPad, op pc gebeurd het soms 2 à 3 maal per dag, soms niet en het gebeurd steeds als ik een nieuwe pagina open. Dan is er geen enkele wifi signaal te bespeuren. Dan neem ik mijn iPhone en via een mobiele hotspot kan ik met 4g terug internet hebben. Op het moment dat ik dan verbinding zoek met het mobiele internet, dan komt de wifi ook ineens op het scherm en dan verbind deze terug automatisch. De lichtjes op de Modem blijven branden en heb ik al gereset en alles. Problemen zijn begonnen nadat ik de tool voor het slimme internet heb geactiveerd.Modem is een b-box 3
Ik heb nog een gsm model Angela Merkel. Ben nu uit aan ‘t kijken naar een smartphone. Ben dus een leek in die materie… Heb router etc voor TV maar alles van Telenet. Wat heb ik, buiten een smartphone nog nodig om met dat ding te kunnen bellen en af en toe op het web te gaan. Ik bel niet veel en heb dus een pay&go kaart bij Proximus. Een pay&go+ lijkt me dus interessant te zijn. Maar heb ik dus nog andere apparatuur nodig ? Dank u.
Ik overweeg een wifi booster van Proximus te huren om daarop een TV-decoder van Proximus aan te sluiten. De kamer waar de TV staat, heeft immers geen ethernetpoort. Ik wil daarbij ook een Powerline installeren om via ethernet op de 2 verdiepingen (op elke verdieping 1 powerline-toestel) te kunnen surfen. Mijn vraag is nu: gaan beide systemen (booster en pow erline) elkaar niet verstoren? Volgens dit forum is dat wel het geval met de Devolo Magic powerline (problemen met de TV-decoder). Kan iemand mij advies hierin geven? Alvast bedankt.
Beste, Ik heb reeds 3x gebeld naar de Proximus klantendienst en ik heb steeds gevraagd achter een overnamedocument voor internet. Echter 3x kreeg ik het overnamedocument voor telefoon door, ondanks dat ik steeds klaar en duidelijk vermeld heb, dat het over internet gaat. Volgens mij zijn dat toch echt twee verschillende overnamedocumenten? Kan iemand binnen Proximus mij het correcte overname document even doorsturen? Via de klantendienst via telefoon is het dus al 3x mislukt dus vandaar dat ik het even via dit forum aanvraag Groeten.
Hi, Door het thuiswerken de laatste weken, heb ik ondervonden dat mijn conference calls niet zo goed verlopen: vaak storing. Ik hoor ze perfect maar mij horen ze niet zo goed. Speedtest via Ethernet: Down: 81Mbps Upload: 19Mbps Is het mogelijk om Apply Best Speed profile toe te passen, om dit eventueel dynamisch te verhogen naar een hoger profiel 100/20 Alvast bedankt. Groetjes,
‘k probeerde als leerkracht het programma Zoom (voor online meeting) te gebruiken met een 15-tal cursisten. Bij het delen van het scherm komt mijn handeling telkens met vertraging t.o.v. de gesproken tekst. ‘k heb het zelfde ondervonden bij het gebruik van Live via Smartschool. Omgekeerd is dit niet het geval. Wanneer ik zelf een meeting volg. Kan dit te wijten zijn aan een te trage internet-verbinding? Heb Maxi-abonnement. Kan ik dit zelf op één of ander manier testen? Misschien los daarvan, hebben we hier ook regelmatig problemen met WIFI.
Beste Enkele maanden geleden ben ik overgestapt van Telenet naar jullie. Ik kreeg toen 6 maanden gratis fiber internet. ik moest die echter stop zetten na deze termijn om hiervoor dus niet extra te betalen. maar ik kan nergens terug vinden waar ik dit kan stopzetten en een e-mail adres kan ik ook niet terug vinden. vandaar mijn poging hier... hopelijk kan u mij verder helpen alvast bedankt wendy
Welke selectie moet ik kiezen op my Proximus, om mijn pay&go+ sim kaart te registreren zodat deze werkt met de tk gps tracker als bestaande klant? Moet ik deze onder familielid registreren?
gisteren was ik de serie MacGyver aan het bekijken, de info bij de afleveringen staan verkeerd, waarschijnlijk heeft ZES ze verkeerd doorgegeven, komt niet overeen met de aflevering, maar door dit feit is er aflevering niet opgenomen, want de aflevering stond er zogezegd al op met natuurlijk een andere aflevering er aan gekoppeld. Ik mis een dubbel aflevering die geprogrammeerd stond op 23 maart om 16.25 op ZES, mijn vraag was of die er niet kan opgezet worden, de andere staan erop wel met verkeerde uitleg maar dit is niet zo erg, zal wel niet aan jullie liggen maar aan ZES zelf. hopelijk kan iemand me maandag helpen voor die ene aflevering
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.