Skip to main content
Vraag

nieuw abonnement + smartphone

  • April 4, 2020
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Beste,

Momenteel loopt mijn abonnement nog maar mijn smartphone is afbetaald 

Ik had graag een nieuw abonnement met smartphone gehad.

Is dat mogelijk?

Mijn voorkeur gaat uit naar de samsung galaxy s10+ 128GB Prism Green. Liefst met een abonnement dat gelijkend is op wat ik nu heb.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • April 4, 2020

Als je een officieel antwoord van iemand van proximus zelf wilt ga je moeten wachten tot maandag aangezien zij hier tijdens het weekend iet op het forum langskomen.


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • April 4, 2020

Dit kan in principe geen enkel probleem vormen

https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-s10-plus-128gb-prism-green/particulieren/toestellen/winkel/samsung-galaxy-s10-plus-128gb-green.html?offerType=jointoffer

 

→ 99 euro + 25 euro/maand dataphone + Mobilus xyz

→ smartphone toevoegen aan bestaand abo


Martin
  • April 4, 2020

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 6, 2020

Dag @nele.debrandt hiervoor neem je best contact met onze commerciële dienst via 0800 22 800. Of je vult het contactnummer aan in je profiel en dan laat ik jou contacteren. Grt, Heidi


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 7, 2020

@nele.debrandt 

Als je vorige promo helemaal is afgelopen, kan je via de website een nieuw toestel bestellen en laten linken aan je gsm abonnement. 

en ik zie dat dat ook al gebeurd is :-)

mvg, Tina