Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Interim stuurt via 4 cijferig nummer één berichtje maar heb deze niet aangekregen. Vorige week donderdag van 3585
Ik heb een eigenwebserver opgezet die ik van buiten mijn netwerk kan bereiken zonder probleem via mijn domeinnaam. Als ik dit in mijn intern netwerk probeer dan werkt dat niet. Bestaat hier een oplossing voor zonder dat ik op elk toesten in het netwerk een redirect moet doen? Kan dit in de bbox ingesteld worden? Dank, Jonathan
Hallo, Als ik mijn verbruik van mijn vast internet controleer in MyProximus (via de website) merk ik nu al een tijdje op dat er een verschil is tussen de cijfers in Data & die in Verbindingsdetails. Zie Screenshot. Zou dit niet allebei gelijk moeten zijn? Ik betwijfel niet dat de cijfers juist zijn (door Corona verbruiken we veel meer), maar vind het gewoon vreemd dat dit cijfer bij Verbindingsdetails ruim 4x zo hoog is als bij Data terwijl dit toch over dezelfde periode gaat (1/04 tot vandaag). Of zijn er periodes in de dag dat het verbruik niet (helemaal) geteld word? Voor de volledigheid, ik heb een Tuttimus Fiber Maxi Pack. Alvast hartelijk dank.
hellaas ben ik op 15 april mijn gsm verloren, zo, ik, bel naar de klantendienst en bestel telefonisch een nieuw toestel, ik vraag spleciet om de gsm niet te koppelen aan mijn abonnement en wil de volledige prijs betalen, en een nieuwe sim kaar met behoud van mijn nummer zo spoedig mogelijk naar mij op te sturen. na 1 week krijg ik het toestel aan op een verkeerde huisnummer, kon wel de koerier onderscheppen wat krijg uit het doos, mijn bestelde toestel met een p&g pack ik bel terug met de vraag, na 3x doorgeschakeld word ik van de lijn gegooid, heel plezant he, na terug bellen krijg ik toch iemand aan de lijn die een beetje verstand heeft, die meld mijn dat het toestel gekoppeld is aan mijn abonnement en dit moest eerst bij proximus verwerkt worden alvorens ze een nieuwe simkaart konden opsturen op de vraag hoelang dit gaat duren was de antwoord ten laatste morgen opgestuurd zal worden ik kon via myproximus ook het status beetje volgen, het bleef maar u bestelling is in verwerki
Ik kan via pickx op de pc niks meer zien. Bij elke opname staat dat het alleen beschikbaar is via de decoder, maar vorige dagen kon ik nog gewoon alles bekijken.
Vandaag kreeg ik een SMS van proximus dat ik over mijn bundel zat. Ik checkte dit, maar zowel data als voice was nog binnen de bundel. Maar toen ik wat verder ging gaan kijken was het abonnement van 4,99€. Ik kon dit niet geloven want ik heb niks aangaan, en het ging over een footbal abbo. Maar toen ik mijn sms nakeek zag ik volgende: Op de eerste SMS ben ik niet op ingegaan. Ten 1st het is in het frans en ten 2de het interesseerde me niet, want ik heb in pack waar footbal in zit. Het kan toch niet zijn dat bedrijven je een gratis SMS sturen en dat jij dan na het direct zou moeten stop zetten. Proximus kan dit nagaan dat ik geen enkel contact met hen heb gezocht. Ik hoop van proximus dat ik hier zovlug mogelijk een antwoord op krijg.
Vanwege een huurconflict zouden wij graag de historiek en inhoud willen nakijken van sms die werden verstuurd tussen ons en de verhuurder. Kan dit en tot hoeveel jaar in de tijd kunnen we teruggaan? We zijn op zoek naar bepaalde inhoud om bewijzen te kunnen voorleggen aan de vrederechter.
Daar ik eerste lijns helpdesk ICT ben van thuis uit moet ik veel interventies uitvoeren met een VPN verbinding, extern bureaublad, sessies met teamviewer en/of Microsoft Teams. Vorige week had ik nog een internetverbinding met een 74 down en een 19 up. Echter plots de week erop kreeg ik maar een max 24 down en 15 up. Nam contact met de helpdesk van Proximus, een technieker kwam langs, vervangde zelfs de Bbox 3 naar een Bbox 3V+, voerde veranderingen uit in hun kast in de straat, echter zonder resultaat. Technieker was ook einde raad, zelfs na info te hebben ingewonnen bij zijn collega’s. Wanneer ik MyProximus raadpleegde voor de interventie van de technieker zou ik een snelheid van 84 down en 22 up hebben. Echter na de interventie, toen ik terug MyProximus online raadpleegde, merkte ik op dat ze de snelheid hadden aangepast naar een 59 down en 18 up? Maw heeft de interventie niks opgelost, echter wel het nog slechter gemaakt? Wat nu? Daarnaast kan ik in deze nieuwe modem Bbox 3V+ de in
Goedenavond, Ik heb een vraag over mijn internetverbinding hier geleverd door Proximus. Mijn hobby is alles wat met het weer te maken heeft. Hiervoor heb ik een eigen website www.weerstationzoersel.be. Hier thuis staat er een IP camera, die via port forwarding op mijn site terecht komt. Nu is het echter zo, dat er ook timelapse filmpjes gemaakt worden. Deze worden gemaakt via mijn Windows computer die 24/24, 7/7 dagen aanstaat. Via een Wget programma, worden deze plaatjes opgeladen naar https://www.weerstationzoersel.be/weather2/index.php?p=99&lang=nl. Sinds 23 april laden deze plaatjes niet meer op. Na dit grondig onderzocht te hebben, kom ik tot de constatatie dat er niets mis is met het wget programma, alsook niet met de computer. Er lijkt iets mis te zijn via de internetverbinding van Proximus gezien dit programma wel terug perfect oplaadt via Telenet (getest bij een vriend). De internetverbinding blokkeert precies de toegang tot de FTP server, gezien het wel een bestand opla
Hallo, Sinds gisteren hebben we geen Wifi en Proximus televisie in huis. We hebben reeds meerdere malen de modum gereset maar dit helpt de modum niet verder op te starten. Wanneer we de modum bbox 3 resetten, springen al de blauwe lampjes aan (1sec) en nadien blijft alleen de Aan-Uit knop branden. We hebben het contactcenter bereikt, maar ook zij kunnen ons niet verder helpen
Beste Bij afwezigheid heb ik op mijn toestel twist 454 een bericht geplaatst "niet bereikbaar" dat door de oproeper wordt gehoord en dan na de pieptoon een bericht kan inspreken. Ik zou dat bericht "niet bereikbaar" willen verwijderen en vervangen door een nieuw bericht. Ik vind geen uitleg hierover in de handleiding. Kunt u mij helpen. Alvast bedankt.
Beste, Volgens volgense link https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/internetabonnementen/kies-jouw-optie/speedtest-internet-connectie.html?v1=shorturl&v6=internetsnelheid#/input zou ik met mijn abonnement (Internet Maxi) een download snelheid tot maximum 210 mbps kunnen halen terwijl de geafficheerde snelheid tot 300 mbps gaat. Dat vind ik al raar maar bovendien haal ik op een snelheidstest slechts een downloadsnelheid van rond de 70 mbps. De computer is een kabel aangesloten. Kan u meer uitleg geven vanwaar de grote verschillen komen en hoe ik de snelheid kan verbeteren. met dank.
Beste, Het internet is sinds enige tijd zeer traag en soms is er zelfs geen. Ook is de kwaliteit van de tv eigenlijk to slect dat er niet naar te kijken is. Is er enige oplossing voor dit probleem? Met vriendelijke groet
Hoi, Ik had graag informatie gehad over de aansluiting van ethernet kabels . Ik heb nog een oude LTP verbindingsdoos. Inkomende kabel is aangesloten via oranje, blauw, zwart en witte draad, en geverniste draad onderaan (zie foto). Ik heb zeven ethernetkabels aan te sluiten in totaal. is het mogelijk om aan te geven waar ze moeten aangesloten worden? is op zichzelf niet moeilijk maar ik weet niet op welke klemmen…
Beste, Deze week ontving ik een nieuwe modem omdat de oude kapot gegaan is. Bij het opnieuw installeren van mijn smart home apparaten lukt het mij echter niet meer om mijn Sonos one aan te sluiten op het WiFi netwerk. Evenmin mijn smart plugs (één van het merk sonoff en één van het merk shelly) kan ik aansluiten. Dit lijkt me geen toeval meer. Ik las online iets over one ssid. Dit staat inderdaad enabled bij mij. Kan het daar iets mee te maken hebben? Graag had ik geweten hoe ik deze functie kan uitschakelen zodat ik kan proberen om mijn drie apparaten terug in mij WiFi netwerk aangesloten te krijgen.
Hallo ik vraag mij al een tijdje af waarom er bij mij zo veel bridge ontvangers staan hier staat namelijk al een hele tijd een groot probleem aan de gang wat ik nu zelf heb opgelost op een simpele manier wou proximus maar naar dit idee een keertje luisteren mss komen er dan een pak klanten bij ik ga nu een vergelijking maken tussen Apple Tv en proximus tv wij wonen met twee gezinnen ouders en kind schoondochter het probleem boven in de kangoeroe woning geen vaste telefoon aansluiting dus het tv netwerk zit draadloos verbonden men heeft dus een access point geplaatst in de hal Boven deze verbruikt stroom dat is een apparaatje kan ik inkomen maar men plaatste nog een bridge achter mijn televisie decoder deze neemt ook weer elektriciteit dan zijn het er al twee plus decoder plus tv als men nu bv in een decoder een wifi verbinding plaatst bespaart dit de mensen al op electronisch apparaten en ook op elektriciteit of nog beter plaats op elke smart tv waar ingebouwd wifi op staat jull
Hallo, na eindeloze problemen met de v6 decoder heb ik een downgrade gedaan naar de v5 mini. Uiteraard werd dit vervangtoestel geleverd zonder bijpassende afstandbediening. Nu kan ik inderdaad via de v6 afstandbediening ingesteld op infrarood de decoder bedienen.Ik probeerde de afstandbediening op radiofrequentie in het menu in te stellen, maar kreeg een foutmelding enja idd v6 werkt via bluetooth en de v5 op radiofrequentie.Is het mogelijk om mijne nieuwe v6 bediening te swappen naar een v5 bediening zodat ik de decoder terug in de schuif onder mijn tv te plaatsen en kan bedienen via radiofrequentie.Alvast bedankt voor eenantwoord. Mvg
hallo,ik zou graag eens weten waar ik iemand kan bereiken in verband met sociaal tarief voor abonnement van iemand met erkenning van handicap van fod
Ik heb in maart een naamsverandering aangevraagd met formulier en id voor en achterkan, maan ontelbare keren bellen en formulier invullen krijg ik opnieuw een formulier Hoezo is dit og steeds niet in orde?
Onlangs is er tegenover ons een nieuwbouw gekomen. Ik zie nu dat op de site er glasvezel in nieuwe woningen wordt gelegd. Wij wonen 50m van de nieuwbouw dus ik vroeg mij af of ze niet gewoon de glasvezel kunnen doortrekken tot aan onze straat. De laatste tijd is ons internet ver onder de geadverteerde snelheid. We betalen nl voor 100 Mbits/s en krijgen hoogstens 35 Mbits/s wat ik toch wel matig vind. Ons internet is ook niet al te stabiel en valt vaak weg
Beste, op welke manier kan een abonnement van particulier niveau overgeschakeld worden naar een zakelijk niveau? Is het mogelijk om dit online te doen of via de MyProximus-app? Met vriendelijke groeten
Ik heb via Proximus een gratis domeinnaam geactiveerd. Een website heb ik niet nodig, maar kan ik via Proximus 3 e-mailadressen (...@mijndomeinnaam.be) activeren op dit domein ? En zo ja, wat kost dit mij ?
Beste proximods Ik porbeer nu al meerdere keren de gratis extra volume pack te activeren maar er komt altijd een foutmelding op. Kunt u dit probleem oplossen want hierdoor is mijn downloadsnelheid enorm traag. MVG
Beste Forum medewerkers, Begin januari hebben wij verschillende smartphones besteld voor onze bestaande abonnementen en recent nog één bestelling met een nieuw abonnement/nummer. Na ontelbare keren contact op te nemen met verschillende medewerkers heeft het 3-4 maanden later nog steeds NIETS opgeleverd en weten we nog steeds niet wanneer ons probleem opgelost zal worden. We blijven achter zonder duidelijkheid. Ons laatste contact was met Bizz Expert Myriam Van Eyken, die ons dossier persoonlijk zou opvolgen, dit is echter al een tijdje geleden dat we haar nog gehoord hebben dus probeer ik het via deze weg. De persoon die normaal de toestand van de orders opvolgt is het echter een beetje beu om steeds zelf achter dit probleem te moeten gaan. De werkgever wilde door deze nalatigheid van Proximus bijna overschakelen naar de concurrent. Dit hebben wij gelukkig weten te voorkomen omdat we blij zijn met de producten, maar er dient dan wel na 4 maanden alsmaar wachten snel een oplossin
Is je pay and go kaart ook geregistreerd bij gewoon herladen voor 5 euro?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.