Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Elke week moet ik minstens een reset doen, van mijn decoder. Vandaag al twee keer. In de instellingen staat alles correct. Audio, stereo. Omdat ik zoveel keren een reset moet doen. Ben ik bang dat men decoder stuk zal gaan. De decoder wordt wel redelijk warm soms...
Sinds bijna een uur geen internet. DSL en wan lichtjes op bbox branden niet. Mijn kinderen moeten blokken en hebben laptop nodig. De universiteiten starten volgende week met online examens. Regio kontich
Beste, De laatste tijd reageert mijn afstandsbediening moeilijk, nu juist deed hij helemaal niets meer. Ik heb hem dan gereset maar dat heeft niet geholpen. Gelukkig heb ik 2 decoders en dus 2 afstandsbedieningen waardoor ik wel verder kan maar handig is dit niet als de zoon boven tv wil kijken en wij beneden. Kan ik ergens terecht voor een nieuwe?
Hallo,onze kids willen een spelletje spelen vb. ROBLOX of FORTNITE maar de firewall staat op het hoogste en daarom blokkeert hij de boel(ben ik na wat zoeken achter gekomen). Echter bij mijn schoonmoeder spelen ze deze spellen ongestoord maar...Die haar provider is Tele*** dus is firewall op medium voldoende of kan ik in de firewall op high een regel toevoegen,en zoja hoe doe je dat met de beste instellingen?Mvg
Geachte, Bij seizoen 4 episode 5 van Gold Rush:Parker's Trail is het begin weer weggevallen. Kan deze opname alstublieft terug gezet worden? Groeten, familievandesype
Hallo, De Bbox is vervangen geweest door blijvende wifiproblemen. Ondanks de plaatsing van wifi extended. De wifi is nu ok nadat we een tp link wifi mesh hebben geplaatst. Nu nadat de bbox is vervangen hebben we storingen op de tv. Die is verbonden via een wifibridge en die hebben we al vele malen gereset zonder resultaat. Al vele keren bbox gereset, kabels gewisseld zonder resultaat. Getest met een kabel van bbox naar decoder en dan zijn er geen storingen op tv. Die problemen zijn begonnen na vervangen van de bbox.(de decoder is ook reeds al vervangen geweest) Een kabelverbinding is natuurlijk altijd het beste maar voordien nooit een probleem gehad. Volgens mij zit de storing op het 5GHz. Kan men die veranderen van kanaal? Heb gekeken via de router maar blijkbaar geen mogelijkheid. Kan ook in de nieuwe Bbox zitten want internet valt soms ook weg en leds blijven blauw branden op bbox. Met vorige bbox was dat geen probleem. Mvg.
Goede middag Sinds een 3-tal weken heb ik geen enkel beeld meer bij het opstarten van mijn decoder. Ik krijg geen startscherm, gewoon niets. Ik behelp me voorlopig met het TV-kijken via de app, maar zoek hier uiteraard naar een oplossing om mijn decoder werkend te krijgen. Ik zit met een glasvezelverbinding, een decoder V5 Compact en alles is via LAN-kabel met elkaar verbonden zonder tussenstations. Klantnummer: 617910167 ONDERNOMEN ACTIES: Herstart decoder/glasvezelmodem/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing Reset decoder/BBOX3 via de voorgeschreven manier/FAQ: geen oplossing Kabels in-en uitgestoken: ook hier geen oplossing Andere HDMI-kabels en in-/uitgangen: getest met 4 verschillende HDMI kabels op alle mogelijk in- en uitgangen van mijn televisie en geen beeld OPMERKING: Probleem stelde zich op mijn oude televisie van ruim 10j oud (Samsung UE32C5100QWXXN) TV ondertussen vervangen door Panasonic GZ950e (stond sowieso op de planning), maar probleem blijf
Sinds een paar weken werkt de App niet zoals het hoort. Ik kan het verbruik hierop van al onze abonnementen niet bekijken. Weet iemand hoe dit opgelost geraakt. dankjewel
Beste forum, Ik heb mijn Skynet account overgezet van een Mac op een andere en het volgende probleem kwam voort: Alle ontvangen mails staan in de map, jammer genoeg heeft het geen ‘verzonden’ mails gedownload. Op welke manier kan ik dat doen? Ik hoor het graag. Vriendelijke groeten, Mike
ik heb een vraag over het doorschakel op afstand van onze centrale. sinds vanmorgen werd ik door 5 diensten door jullie opgebeld. nummer 5 ging me doorschakelen naar nummer 6. nummer 6 ging me doorschakelen naar nummer 7. ik ben intussen bijna 2 uur aan de lijn. sinds meer dan een uur wachten op nummer 7. werken jullie wel nog?
Beste, Op 4 mei 2020 heb ik een iPhone SE besteld met een abbonement erbij. Tot op de dag van vandaag zie ik bij mijn bestelling staan ‘je pakket wordt klaargemaakt’ en dat het voltooid is. Ik heb ook nog geen mail gekregen waarin ik de éénmalige kost kan betalen. Ik heb hiervoor al meerdere keren gebeld én naar de winkel geweest. Telkens werd ik doorgestuurd en gingen ze dit onderzoeken en mij contacteren. Ik heb nog steeds niets gehoord. Ik vind het heel jammer dat je als klant zo lang moet wachten en telkens doorverbonden wordt en uiteindelijk niet geholpen wordt. Ik heb bij mijn laatste gesprek voorgesteld om mijn order te annuleren en het opnieuw te bestellen in de winkel want telefonisch gebeuren er te veel fouten maar mijn voorstel wordt ook nog ‘onderzocht’. Zelf weet ik niet meer wat ik nu nog meer kan doen om dit te proberen oplossen. Zo lang wachten en geen vooruitgang zien vind ik echt niet kunnen. Klantennummer: 621473*** Bestelnummer: R000000110000ESOPF
Dag, ik heb nu sedert een 10 tal dagen een perfect werkende “fiber” aansluiting. Sedertdien bel ik met de vaste lijn via voip. Maar de nummerweergave werkt niet meer bij mijn correspondenten. Na nazicht op mijn factuur zie ik dat ik betaal voor deze dienst. moet ik dat reactiveren ? waarom gebeurt dat niet automatisch ? Met vriendelijke groet.
Wij hebben ons laten overhalen om ook met onze gsm naar Proximus over te stappen , na 18 jaar klant bij orange en nooit een probleem. hadden wij dat maar nooit gedaan, onze volledige pakket kwam met Netflix in op 182 euro , zonder verzekeringen weliswaar , zei de man in de Steenstraat in Brugge. we krijgen onze eerst factuur, wat blijkt, hier klopt niks van, Netflix niet inbegrepen, de factuur ligt hoger . is het de mode bij Proximus om zo klanten te overhalen ? ik ben echt razend en teleurgesteld in Proximus, zo de mensen afzetten ,als resultaat zal men hiervan klanten verliezen want zelfs nu al van in het begin, heb ik geen vertrouwen in Proximus . ik blijf in geen geval bij Proximus met niks
Vanaf een paar dagen geleden werkt de app niet meer op mijn Iphone (OS 13.4.1) en Ipad niet meer DE volgende foutmelding krijg ik op beide toestelle: “The server does not seem to respond” Via de web browser op mijn windows PC werkt het wel Enig idee waarom?
Beeld en klank blijven regelmatig hangen zowel bij rechtstreeks TV kijken als bij opgenomen programma’s. Ik heb reeds verschillende resets gedaan gedaan maar help niet. Wat nu?
Beste De Pickx App werkt niet, zowel op iPhone 6s Plus niet als op MacBook Pro (allen perfect geüpdatet). Ik werk met de laatste versie van Google Chrome Ik ben beheerder bij MyProximus Ik heb alles al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd / opnieuw opgestart. iPhone: ofwel lijkt het te lukken, maar laden de programma’s niet (alleen zwarte kaders), ofwel krijg ik de melding dat de Pickx App niet gekoppeld is aan het profiel (wat wel het geval is, ik log in met mijn beheerdersprofiel). MacBook Pro: ik kan inloggen, maar zie enkel de programma’s. Ik kan nergens effectief op ‘Play’ drukken. Groeten Joren
Gevraagd wordt bovenstaande na te kijken Concreet: voor upload biedt de combinatie xdsl&4G blijkbaar geen enkele verbetering t.o.v. het deel xdsl alleen, graag aanpassing voor download wordt gevraagd dat de ondersteuning van het deel 4G sneller tot zijn normaal peil toeneemt, zodat quasi onmiddellijk de nominale snelheid van de combinatie xdsl&4G bereikt wordt Een nominale/normale snelheid van 30/3 Mbps (down/up) is mijns inziens weselijk zodat bv. bewakingscamera’s deels naar de xdsl&4G aansluiting kunnen worden overgeheveld P.S. De indruk bestaat dat voor de interventie/aanpassing eind 2018 de nominale snelheid download sneller bereikt werd en de upload snelheid beduidend hoger was
Op het Fr-forum is er een idee dat mijns inziens ook hier misschien best ter setmming voorgelegd wordt Concreet wordt voorgesteld het aan een abo gekoppeld niet-verbruikt budget/volume tijdens de maand x éénmalig naar de volgend maand x+1 over te kunnen dragen waarbij dit overgedragen budget/volume ook eerst aangesproken wordt https://fr.forum.proximus.be/la-boite-a-idees-49/report-consommation-non-utilise-52300 Bv. een abo Mobilus S 2GB & 120 minuten waarvan 1 GB en 50 minutes verbruikt in maand mei, resulteert in de beschikbaarheid van 3GB & 170 minuten in de maand juni indien er in juni slechts 500 MB en 40 minuten zouden verbruikt worden, worden er slechts 2 GB en 120 minuten overgedragen naar juli enz. Bovenstaande zou bovendien ook van toepassing kunnen gemaakt worden voor abonnementen m.b.t. verkeer vaste lijn en datavolume breedbandinternet
Hallo, zouden jullie voor mij volgende website kunnen verwijderen? users.skynet.be/belleperez Alvast heel hartelijk bedankt, Erika
Bij Px website ben ik volgende tegengekomen: Kies je nummer Silver: een combinatie van 6 cijfers naar keuze. Neem bijvoorbeeld enkele nummers van je vaste lijn (bijvoorbeeld: 047X XX 87 93, als je vaste-lijnnummer 02 xxx 87 93 is). Dit is helemaal gratis. Kan ik mijn laatste 2 of 4 cijfers GRATIS kiezen ? Na even telefonische contact met klantendienst wist zij niks van deze OPTIE. Hoe verloopt de aanvraag en via welke dienst ? PS: Ik heb nu PAY&GO simkaart moest het nummer vrij zijn wil ik wel abbonoment nemen met SILVER optie. Alvast Bedankt BHR
Bij Telenet is er een abonnement beschikbaar die WIGO noemt (https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/). Dit abonnement bevat: Vast Internet (onbeperkt surfen, snelheid tot 300 Mbps) Telenet TV (op alle schermen, 36 h terugkijk TV Mobiel Bellen (onbeperkt) met 5 SIM kaarten Mobiel Data (25GB, 40GB of onbeperkt ) met 5 SIM kaarten Ik vind geen enkele vergelijkbare abonnementsformule bij Proximus. Aangezien Proximus GSM veel beter is dan Telenet GSM, maar Telenet Internet veel beter is dan Proximus Internet, ben ik eigenlijk op zoek naar een optie bij Proximus waar je verschillende SIM kaarten kan krijgen op 1 abonnement en waar je zelf kan bepalen hoeveel data, belminuten, SMS elke SIM kaart zal krijgen. Dit om bvb het volgende te gaan doen: SIM 1 = papa = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS SIM2 = mama = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS SIM3 = zoon = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS SIM4 = dochter = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS SIM5 = auto = 2 GB, 0 min bellen, 0 SMS Indien a
Momenteel heb ik: Tuttimus Fiber en daar valt onder: Mobilus S - Proximus Public Wi-Fi TV Internet Maxi Fiber Phone line vast (gebruik ik niet) My e-Press (geen belangstelling in HLN) Cloud 10 GB (geen belangstelling) Proximus mail (gebruik ik niet) Ik zou gewoon willen overschakelen op Epic combo maar blijkbaar is overschakelen hier, in tegenstelling tot telent, een gans gedoe. Bestellen kan ik niet want is een promotie. Ik hoef die promotie niet maar wel Epic combo. Is er een verschil met TV (wat is 1 TV content? 1 film?) wat ik nu heb? Hoe doe ik dat zonder extra kosten en zonder dat er een onderbreking is of iets anders? Dank.
Vandaag een dag verlof genomen omdat de technieker namiddag ging langskomen. Echter is er niemand komen opdagen en weg dag verlof dus. Ik belde naar de klantendienst en daar kreeg ik doodleuk te horen dat er een afspraak geboekt was, maar niet met een technieker (????). Ik vroeg met wie ik dan wel een afspraak had en uitte mijn ongenoegen. Ze kon me niet antwoorden en het gesprek werd afgebroken door haar. Ik kreeg een sms met een nieuwe afspraak voor donderdag aanstaande, wat echter niet mogelijk is voor mij. Nogmaals de klantendienst gecontacteerd (gemiddelde wachttijd : ongeveer 20 min telkens !!!). Daar kreeg ik een nieuwe afspraak voor maandag aanstaande, dus weer een dag verlof inplannen !!! Nu wou ik ook een klacht indienen, want ik ben Bizz klant en wens compensatie hiervoor. Nergens vind ik ook maar enige manier om een klacht via mail in te dienen (telecombedrijf????). Ik wil ook navragen of ik deze aanvraag nog kan annuleren, omdat ik er een TV-toestel bij nam. Hiervoor wil i
Hallo Iedereen, Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België. Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub. Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek. Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op? Met vriendelijke groeten
Ik wil graag de gegevens op m’n factuur aanpassen van m’n EMZ naar BV. Online vind ik niet direct waar dat kan, als het überhaupt al kan. Moet ik een nieuwe account aanmaken of iets anders? Merci Bart
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.