Skip to main content
Vraag

problemen met v5 compact decoder

  • May 19, 2020
  • 1 reactie
  • 480 Bekeken

Beeld en klank blijven regelmatig hangen zowel bij rechtstreeks TV kijken als bij opgenomen programma’s. Ik heb reeds verschillende resets gedaan gedaan maar help niet. Wat nu?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • May 19, 2020

heb je de bbox alsook de de decoder gereset.

 

indien je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel aan de bbox moet je mogelijks deze ook eerst eens zonder spanning zetten of ook eens resetten

⭕ Verder nog bijkomende info i.v.m. toestellen  resetten:
➕ BBOX resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
➕ DECODER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html 

⭕ Indien je een PLC-adapter, Wi-Fi Bridge, Wi-Fi Booster of Ruckus gebruikt reset deze dan ook: 
➕ WIFI BOOSTER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html  
➕ WIFI BRIDGE resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html  
➕ PLC ADAPTER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html 
➕ PLC ADAPTER WIFI EXTENDER resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html .  
➕ RUCKUS resetten:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ruckus_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-ruckus-resetten.html