Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Hoi Graag zou ik toegang krijgen tot een cloud van 100gb. Online lukt het niet. Na bestellen loopt het vast bij de configuratie stap. Geeft dan de melding ’Wij kunnen je bestelling niet online verwerken’. Kan iemand me hiermee helpen? De chat heeft daarstraks niets opgeleverd.
Goedemiddag, Ik wil de Samsung S20 aankopen via Proximus. Is het correct dat je niet kan betalen met Proximus-waardebonnen als je wil gebruikmaken van de Crazy Deal (200 EUR korting en maandelijks 0 EUR) op de S20? Er is ook een cash back van 150 EUR van Samsung zelf bij aankoop van een model uit de S20-serie. De voorwaarde is een abonnement bij Proximus nemen of hebben. Is dit een data-abonnement (joint-offer) of is dit een mobiel abonnement? Ik heb naar jullie klantendienst gebeld deze voormiddag, maar hier konden ze me niet helpen? De dame die ik aan de lijn had ging dit verder uitzoeken en me terugbellen voor 17u, maar niemand meer gehoord. Ik heb ook Samsung gecontacteerd, maar ook daar konden ze me niet helpen. Als ik de site bekijk, blijft het teken van de cash back staan zowel bij het aanbod met als zonder abonnement. In de bijzondere voorwaarden is enkel sprake van een abonnement bij Proximus. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt.
Ik las ergens op de website dat het mogelijk is om (indien je een abonnement hebt) je nummer te wijzigen als je de laatste 2/4 cijfers zou aanpassen? Heeft iemand meer informatie?
Hoe kan ik een gedetailleerde lijst van alle oproepen van de laatste maand bekomen van één van mijn gsm-nummers ? Dus alle uitgaande oproepen en wat de kostprijs hiervan is ?
Wachtwoorden van imap en relay in mail op Mac tonen, zodat ik deze ook kan gebruiken/invoeren op iPad om mail toe te voegen.
Ik heb zojuist in My Proximus mijn status gecontroleerd. Hier staat dat ik 160’ binnenlands verkeer en 34’ buiten de EU zou gebeld hebben. Dit is echter totaal onmogelijk. Ik vermoed dat er iemand ten onrechte gebruik maakt van mijn vaste lijn. Is dit mogelijk? Kan dit opgelost worden? Mijn lijnnummer is 03/*****51 en mijn klantnummer is 604****** Als ik mijn pack controleer, zie ik dat er 3 andere nummers in mijn pack zitten waarvan er 2 zijn die ik niet ken. Dit zijn 03 *****92 en 1021******** Kunnen deze nummers verwijderd worden, omdat ik denk dat ze niet van mij zijn.
Recent overgeschakeld naar Proximus, momenteel heb ik een Internet + TV pack. Via mijn werk kan ik nu echter deelnemen aan het Packs for Employees programma. Op de PFE pagina kan ik kiezen tussen een nieuw pack of tussenkomst in mijn huidig abonnement. Kies ik echter voor dit laatste, dan toch vraagt hij steeds om een nieuw product te configureren. Maar dit nieuwe pack is echter duurder dan Internet + TV. PFE: Internet + TV Het PFE pack dus iets meer dan 10 euro duurder terwijl de internet uploadsnelheid zelfs trager is! Er zit enkel een vaste lijn bij, maar deze gebruiken wij niet. Waarom kan ik dus niet mijn huidig pack blijven behouden?
hallo ik heb mijn simkaart al een paar dagen geleden ontvangen.ik ben nieuwe klant maar wil mijn oude nummer behouden.jullie gingen zorgen voor de overdracht.is dit al gebeurd aub.het gsm nummer is 0465037248 en mijn klantnummer is 20235413
Weet er iemand hoe ik mijn internet zodanig kan instellen dat ik altijd verbonden ben met de Proximus Server te Schaarbeek? Ik heb op deze server de beste downloadsnelheden en uploadsnelheden. Vriendelijke groeten,
Geachte heren en dames van Proximus ik heb zopas mijn vennootschap in een BV omgezet en wou dit samen met mijn nieuw adres online aanpassen in de facturatiegevens. ik merkte evenwel dat in de online applicatie hiervoor de BV nog niet opgenomen is in uw lijst met vennootschapsvormen. Aangezien in de nabije toekomst alle BVBA’s BV’s zullen worden, lijkt het me een goed idee de BV aan uw lijst toe te voegen
Ik heb al jaren een vaste lijn en internet start. Maar omdat ik die vaste lijn eigenlijk al een tijdje niet meer gebruik wil ik deze opzeggen. Doch ik wil mijn internet wel behouden. Is het dus mogelijk om dat vaste lijn abonnement op te zeggen via het online opzegformulier maar wel zonder dat ik mijn internettoegang verlies?
ik betaal voor een maximum van 1OO download snelheid ik krijg amper 9 a 11 .na 2 maal bellen had ik amper 41 nog niet de helft van waar ik voor betaal nu terug amper haal ik terug amper 9 . had een klacht ingediend met nr 45216163. na een week nog altijd niets van antwoord gekregen . dat noemt men service bij proximus ik heb het zowat gehad . ik ben meer dan 20 jaar klant en overweeg over te gaan naar concurrentie als mijn internet niet verbeter . mvg dirk
Beste Sinds donderdag krijg ik mijn 3 tv's niet aan. Krijg elke keer de foutmelding van ip adres niet gevonden en het lampje van SIG brand rood
Bij een publicatie van Proximus lees ik "Public wifi kan geinstallerd worden ..... in sommige gevallen tegen betaling." In welke gevallen is dat? Ik zou daar ev. graag gebruik van maken.
hallo Is hier iemand slim om mij te helpen. Ik heb TPLink Archer c5400x gekocht en ik heb problem met wan connectie. User en password van pppoe zijn juist en toch is ergens misluk. Welke settings moet ik na zien om verbinding maken met glasvezel router van proximus. Bedankt
Geachten, Ik wil vanaf nu meer en meer mijn mailserver van Proximus gebruiken, om dat deze van Outlouk.com zeer traag werkt. Ik voegde reeds een 3-tal e-mailaccounts toe, zonder probleem. Doch wanneer ik mijn Gmail wil toevoegen, dan pas begint de miserie !! Zelfs handmatig, trouwens het moet handmatig, gezien het automatisch zeker niet werkt, loopt het fout en krijg ik geen resultaat - niettegenstaande ik na het toevoegen, bovenaan een venster zie waar staat “toevoegen e-mail voltooid of gelukt” !! Ik gebruik nochtans de onderstaande gegevens voor toevoeging en toch loopt het fout, wat doe ik verkeerd ?? Graag een seintje a.u.b. van wat mij te doen staat !! Gegroet. Roland Moens.
hoi! Ik heb hier een BBox 3v+ actief staan voor een EDPnet verbinding. Echter lijkt deze nog op een vrij oude firmware te staan. Is er een mogelijkheid om deze te upgraden als niet proximus klant? Uiteraard is het compleet verstaanbaar dat m’n hier geen support voor gaat geven! Maar altijd eens waard om te proberen :)
Ik heb een BBOX3 (SagemCom, Hardware Version 2.1, Software Version 8c.310A). LAN-poorten 1 en 2 zijn verbonden met de decoder (TV) en met de hifi-installatie (internetradio). Andere apparaten in huis (PC, smartphone) zijn natuurlijk verbonden via WiFi. Ik zou graag een netwerkkabel leggen naar een kamer achteraan (waar het WiFi-signaal nogal zwak is). Bij mijn eerste pogingen werkte dat helemaal niet. Ik heb nu eens naar 192.168.1.1 gesurft en ik zie dat poorten 3 en 4 "down" zijn. Hoe kan ik ze inschakelen? Kan ik dat zelf of is dat een interventie van Proximus? Is het normaal dat ze "down" zijn of is dat een symptoom van een probleempje in die BBOX3?
Dag allemaal, vandaag hebben we een nieuwe modem geïnstalleerd van Proximus. Maar onze router staat nog "ingesteld" op de oude Telenet modem. Hoe kan ik deze configureren naar de Proximus modem. Alle toestellen die verbonden zijn via de router ontvangen geen internet zowel via kabel als wifi. Het is trouwens een Linksys e2500 met kabelverbinding. Alvast bedankt
Als ik inlog op de Bbox3v modem/router dan zie ik recht “PHONEBOOK” staan. Ik heb een IP telefoon thuis. Als ik mijn Google Account wil synchroniseren dan opent het login scherm maar krijg ik een authorisation error. Wat gaat er fout?
Alle websites "users.skynet.be" en dus ook met "domeinnaam.net" van proximus zijn niet online.
Per dag valt wifi een paar keer weg op de smart TV, op de ipads en pc. Ik heb de slimme wifi reeds uitgeschakeld maar het probleem blijft terug komen. Met de BBox 2 had ik dit probleem niet. Met de nieuwe BBox3 alle dagen.
Ik heb een BBOX3 (SagemCom, Hardware Version 2.1, Software Version 8c.310A). LAN-poorten 1 en 2 zijn verbonden met de decoder (TV) en met de hifi-installatie (internetradio). Andere apparaten in huis (PC, smartphone) zijn natuurlijk verbonden via WiFi. Ik zou graag een netwerkkabel leggen naar een kamer achteraan (waar het WiFi-signaal nogal zwak is). Kan ik die zomaar aansluiten op LAN-poort 3 of 4? (Op mijn oude adres had ik een BBOX2. Als ik me goed herinner maakte die een onderscheid tussen LAN-poorten voor TV en LAN-poorten voor TV.) (Ik zie ook dat de DHCP van de BBOX3 op één of andere manier een onderscheid maakt tussen TV en andere apparaten.)
Sinds er een omschakeling is gekomen in de aansluiting naar een fiber aansluiting, met een het nieuwe modem bbox 3v+, heb ik veel meer problemen met mijn wifi dekking. Het lijkt of de wifi instabieler is. Doordat de beide frequenties niet meer apart zichtbaar zijn, is me ook niet duidelijk of één van beide slecht werkt, of er een andere reden is. Dit is oa erg vervelend omdat ik gebruik maak van een muzieksysteem (Yamaha musiccast) die gebruik maakt van een wifi netwerk. Alles moet op hetzelfde netwerk zitten om te kunnen communiceren met elkaar en via de app. Dit lijdt nu constant tot onderbrekingen,...waardoor je het niet meer gebruikt! Iemand ervaring met dezelfde problemen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.