Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Ik wil mijn ethernetbenaming - standaardbenaming proximus WiFi-2.4-…. (kabel die de verbinding maakt tussen PC en Bbox3) ook wijzigen naar mijn aangepaste SSID-benaming (die de benaming vervangt van WiFi-2.4-…..) samen met het nieuwe wachtwoord ervan. Alleen kan dit niet zie ik op de user profile settings. Is dit juist en is dit dan wel veilig om blijven te gebruiken in huis? Dit netwerk heeft een sterk signaal op bovenverdieping. Alleen had ik de benaming en beveiliging ook aangepast willen zien naar mijn voorkeuren. Heb altijd van jullie vernomen dat men de fabrieksinstellingen veiligheidshalve moet aanpassen. Kan dit worden aangepakt? Mvg., Mistyme
Beste, Daar jullie nog via telefoon , mail of chat te bereiken zijn post ik mijn vraag dan maar hier Mijn afstandsbediening is stuk ( reeds alle instructies vanop jullie site doorlopen) . Wat moet ik doen om een nieuwe te verkrijgen . Mvg, Gregory Beeckman
Het identificeren van mijn prepaid kaart via www.proximus.be/identificeren lukt niet, noch op Chrome, noch op Firefox. Ik krijg steeds de melding "Not a valid Number" Please enter a valid Pay & Go Number Ik heb geen tijd om naar een Proximus verkooppunt te gaan. Bedankt om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Maandag 25 mei besloot ik een Samsung A71 te kopen want de Bizz Club- waardebonnen vervielen op 29/05. Proximuswinkel had geen voorraad, pushte de A51, wist niet wanneer de A71 binnenkwam en bonnen inruilen ging niet. (in tegenspraak met de richtlijnen op de bonnen en mail) Dus dan maar online. Toestel “op voorraad”, bonnen gebruikt, BETAALD en verwachte levering op 27/5 volgens site. Orderbevestiging 25/5. bevestiging levering ochtend van 27/5 maar niets in de bus, site-link = pakket in voorbereiding. Klantendienst: ordernummer R4WEBSHOP00******* is ook de track en trace van Bpost is. Als je opmerkt dat die normaal met 3232 begint, gaat de telefoon op de haak. Bpost kan inderdaad er niets mee. Mail: pakket in voorbereiding. Dus kijk je op het forum en zie dat dit een standaardprobleem is van de Proximus-webshop. Maar hoera een nummer van de shop: 080099974 Haha! Dit nummer is niet in gebruik! Bestelling annuleren? Dan zijn de 65 euro's van de bonnen weg! Dat was de enige reden om niet
ik ben vandag bij de winkel geweest en ik heb volgens mij verkerd begrepen ik dacht ik betaal 25 per maand voor elke mobiel maar nu via de email blijkt dat ik 25 plus 26 euro moet betalen voor elke mobiel plus mijn huis pack kom ik op 170 euro vind het toch te veel. kan ik nog er iets aan doen?? ik heb nog een telefoon in de doos wel plastic open gedaan maar heb hem nog niet uit de doos gehaald. kan ik een nog terug brengen of kan ik de kosten per maand verlagen? wil echt een oplossing. vind 170 euro echt veel
Hoe kan je het abonnement laat wijzigen op een andere naam. Nu staat het op mijn naam, maar het zou op mijn vrouw haar naam moeten komen. Moet je hiervoor naar een Proximus center of kan dat online?
telkens ik mijn outlook open vraagt men om mijn wachtwoord voor mijn (IMAP) en (SMTP) account in te geven,nog nooit voor gehad in al die jaren.Kan ik een nieuw wachtwoord krijgen om opnieuw in te stellen. Thanks.
Proximus stuurt vandaag een SMS dat ze vanaf 1/07/20 de limieten van Bizz Mobile XL aanpast. Enige commentaar die je krijgt in de SMS, als je wil opzeggen dat kan gratis…. Leren jullie het nu echt nooit. Mensne hebben een Bizz mobile XL misschien voor een reden. Geef dan tenminste de alternatieven mee of stuur die mensen een mail met deftige uitleg. Communicatie 0,0 zoals zo vaak. Ik ben alvast eens aan het rondkijken bij Orange en Telenet voor alternatieven. En niet enkel voor mobile dan. Customer first kennen ze niet bij proximus. Zielig.
Mijn GSM nr is verdwenen uit mijn MyProximus account en ik kan het er niet meer aan linken ook met de app kan ik dus niets beheren en niet herladen graag een snelle oplossing bedankt
Hallo, Reeds van het begin af (November) staat “myProximus” zogenaamd in behandeling. Ik kan niets van mijn abonnement veranderen. Kan iemand hier naar kijken aub? Ik wil dringend enkele dingen aanvinken en/of uitvinken.
Beste, 3maanden geleden in 1 keer maar half beeld. Het onderste stuk zit ijeen in het midden van het beeld. Technicus gebeld, geen oplossing zou terug contact opnemen wat niet gebeurd is. Terug gebeld: hdmikabel is stuk er moet een nieuwe tss. Ik heb een oude tv zonder hdmiverbinding dus bestel ik een din/scartkabel. Past niet. Winkels gesloten en er kan geen kabel vanuit proximus opgestuurd worden. Ondertss laat ik modem en decoder terug opstarten en kijk alle kabels na. Zoek online een oplossing.. gebeurt niets. Ik krijg een recentere tv met hdmiverbinding.. geen tv. Op de decoder brandt alleen het lichtje dat zegt dat er elektrice verbinding is. Bij opstarten lichten de lichtjes vooraan heel even op. Achteraan aan de kabels branden groene lichtjes. Bij de verbinding bij de modemberbinding knippert er een tijdje een rood lichtje. Vooraan niks lichtjes. Het tvscherm wordt effe blauw waarna sneeuw. In het blauwe staat niets. Ik heb via chat ook hulp proberen te zoeken en dat heeft oo
Ik ben zonet verhuisd van mijn ouderlijk huis naar een eigen huis. Ik had al eens alleen gewoond dus ik had reeds een digicorder. De digicorder draait nu nog op het lijnnummer van mijn ouders. Kun je deze overzetten naar ons nieuw lijnnummer zonder iets af te sluiten bij mijn ouders?
ik ben beheerder dus ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn
bij de promotie van mobilus m abbonement zijn er 2 verschillen te merken,wil ik bestellen via de website proximus krijg ik 6 maanden aan 21,99 euro,als ik op een link klik die proximus op 5 mei 2020 heeft gelanceerd op facebook dan krijg ik 12 maanden aan 21,99 euro>allebei website,maar toch verschillend,hoe komt dat en hoe krijg ik de beste promotie in een proximus shop?
beste, ik heb maandag een S20 besteld met abonnement sinds deze ochtend stond er een klokje bij je pakket wordt klaar gemaakt nu staat er een vinkje bij maar bij binnenkort staat nu: materiaal op voorraad terwijl er bij leveringsinformatie een vinkje staat ik ben wat in de war ik hoop dat mijn smartphone vandaag verzonden wordt want ik heb nog geen email gehad mvg
Ik probeer al enkele dagen mijn nummer te identificeren maar krijg enkel foutmeldingen. Nu is mijn nummer geblokkeerd en kan ik mij nog steeds niet identificeren. Zowel met herlaadbeurd en identiteitskaart altijd dezelvde foutmeldingen.
Hallo, Ik heb 2 sim kaarten in gebruik momenteel. 1 voor privé (Telenet) en 1 voor het werk. Aangezien ik de werksim mag gebruiken voor privé ook zou ik graag hebben dat Proximus mijn privénummer overneemt, kan dit? Dit zou dan willen zeggen dat het Proximus nummer opgezegd moet worden om vervolgens het Telenet nummer over te nemen.
Gisteren, 25/05 is het internet, tv en telefoon volledig uitgevallen. De helpdesk informeerde dat dit ten laatste vandaag om 16u00 ging opgelost zijn. Om 20u00 toch nog even getracht om met de helpdesk contact op te nemen maar door een technische storing is dit klaarblijkelijk niet mogelijk. Graag had ik willen weten wat de planning is want met 3 thuisstuderende kinderen en zelf thuiswerkend, is deze situatie niet lang meer houdbaar.
Heeft iemand een idee wanneer we DAB + zenders tussen de radio zenders kunnen vinden?
Hoi, Vandaag hebben ze epic combo bij ons geïnstalleerd. Bij de app proximus pickx krijg ik steeds de melding dat de login niet gekoppeld is. Ik ben nochtans beheerder.
Hallo, sinds enkele weken merken wij bijna dagelijks dat er bestanden zomaar verdwenen zijn van onze Proximus Cloud. Wij kwamen er achter dat de ontbrekende bestanden telkens in de vuilbak van de Cloud staan, soms wel 2500 stuks! We kunnen die dan, 1 per 1, weer aanvinken en herstellen en dan staan ze gelukkig weer op hun plaats. Maar als we dan enkele dagen opnieuw kijken is het weer van dat! Dit kan uiteraard niet blijven duren want het is behoorlijk onhandig. We werken met 2 personen op de Cloud en we zijn er zeker van: géén van ons beiden delete deze files. Kan iemand ons alsjeblieft helpen? Alvast bedankt! Margot
Dag iedereenAl enige tijd kan ik niets raadplegen via Myproximus (website).Dus ik krijg de melding dat ik mijn punten dien in te ruilen voor 30.11, klik ik hierop dan krijg ik het volgende :Deze pagina op www.proximus.be kan niet worden gevondenEr is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://www.proximus.be/myproximus/nl/Self-employed-and-small-companies/services/My-Products__/Overview/Proximus-Mail__/HTTP ERROR 404 Idem voor mijn activatie webdomein, webmail (Bizz abonnement) etc. Elke optie die ik aanklik, zit er blijkbaar geen website ‘achter’. Kan iemand mij meedelen hoe en wat? Want ik ben dit grondig beu aan het worden… . Met de optie ‘mail proximus’, krijg ik een waslijst aan ‘topics’ om uiteindelijk te stoten op het gegeven dat de medewerkers beschikbaar zijn van x-uur tot x-uur.Ik wil gewoon dat het werkt, klik ik op een optie, dan wil ik de opties zijn (inruilen punten, keuze uit webdomeinen etc.)… Bedankt. Met vr grTom
hallo, na vele maanden goed werken wil mijn mailaccount van skynet in Outlook 2019 het niet meer doen. Verwijderen en opnieuw aanmaken helpt niet ; ik geef netjes imap.proximus.be en poort 993 STARTSSL en ook relay.proximus.be en poort 587 en STARTSSL in, maar na ingave wachtwoord blijft die urenlang draaien en proberen. Op internet vind je alle settings, weliswaar niet voor v2019. Ik belde de helpdesk die goed maar standaard antwoordde en een mail met die standaard settings stuurde, die me dus niet helpen. Nochtans lukt het perfect in Thunderbird en op iPad en ook Webmail werkt perfect ; enkel dus niet in Outlook 2019. Tips welkom… Guido Decoster
Mijn up- en downloadsnelheid is laag, hoe kan ik dit het best oplossen? Hoe krijg ik het hoger?
Hallo, Graag zou ik mijn oude website bij users.skynet verwijderd zien http://users.skynet.be/kwartierstaat.vankeerberghen/index.html Alvast bedankt, Groetjes, Eddy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.