Skip to main content
Vraag

identificatie lukt niet

  • May 19, 2020
  • 9 reacties
  • 772 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen mijn nummer te identificeren maar krijg enkel foutmeldingen. Nu is mijn nummer geblokkeerd en kan ik mij nog steeds niet identificeren. Zowel met herlaadbeurd en identiteitskaart altijd dezelvde foutmeldingen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • May 19, 2020

ja als je kaart geblokkeerd is zullen de beschreven methoden hier niet meer werken veronderstel ik:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

maar als iemand van proximus hier langs komt kunnen zij u hierbij verder helpen, zal hoogst waarschijnlijk iets voor morgen worden of je moet nog een proberen door te bellen naar 0800 22 800 maar als er achterliggende diensten moeten aangesproken worden zal dit ook niet meer lukken vrees ik.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 19, 2020

ja als je kaart geblokkeerd is zullen de beschreven methoden hier niet meer werken veronderstel ik:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

maar als iemand van proximus hier langs komt kunnen zij u hierbij verder helpen, zal hoogst waarschijnlijk iets voor morgen worden of je moet nog een proberen door te bellen naar 0800 22 800 maar als er achterliggende diensten moeten aangesproken worden zal dit ook niet meer lukken vrees ik.

 

Deze methodes lukten al ni van voor mijn nummer geblokkeerd was. Altijd foutmeldingen. Afwachten e


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 20, 2020

Dag alderick, kun je in je profiel het nummer in kwestie invullen. Best ook je simkaartnummer, dan kijken we dit verder na. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 20, 2020

Dag alderick, kun je in je profiel het nummer in kwestie invullen. Best ook je simkaartnummer, dan kijken we dit verder na. Groetjes, Heidi

Telefoonnummer is ingevuld. Simkaartnummer heb ik momenteel niet bij de hand

 

Mvg


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • May 21, 2020

Ik ben geen Proximus medewerker, vandaag zijn er normalerwijze geen Proximus medewerkers aanwezig op dit publieke forum maar ik vrees dat u best ook het sim-nr aan Proximus bezorgd om vooruitgang te kunnen boeken


Martin
  • May 21, 2020

Het is mss al gebeurd door @alderick want er stond wel gisteren “Simkaartnummer heb ik momenteel niet bij de hand

Maar zoals je zegt morgen zullen ze er wel om vragen als ze van prox hier terug langskomen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 24, 2020

Nummer en simkaartnummer staan er op


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 26, 2020

OK

@alderick

nog steeds niet gelukt ? Geef aub door welke foutmeldingen je krijgt ?? dan laten we dit nakijken

groeten

Tina

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 27, 2020

@alderick Heb je reeds geprobeerd via verschillende browsers? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd?

www.proximus.be/identificeer

Heb je alle methodes via deze link uitgeprobeerd?

Groetjes,

Antonella