Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
de note 10 plus is momenteel niet meer beschikbaar in de shop?enig idee of deze terugkomt?
Wanneer ik een film opneem, krijg ik de film nogal dikwijls 2x opgenomen. Dan gebeurt het ook dikwijls dat de film er slechts een deel op staat, tweede probleem : de uitleg bij de opnames is meerstal verdwenen.
Beste, ik ben zaterdag naar de shop geweest om over te schakelen naar proximus, heb daar het nr. van mijn gsm doorgegeven. Thuis kreeg ik op het goede nr. een sms van proximus. nu bij mijn bevestigingsbrief van proximus stond weliswaar het nummer van mijn zaak op en er stond bij als dit niet klopte zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de klantendienst 🙄 telefonisch njet om iemand te bereiken. heb deze morgen terug gebeld en alleen maar elektronische hulp daarmee dat ik probeer via deze weg, alvast bedankt.
Eind vorig jaar wisselde ik mijn overgebleven punten van Premium Club in voor een gratis film. Ik heb het tegoed zien verschijnen op mijn TV. Toen ik onlangs een film wou bekijken uit de catalogus hiermee, bleek het tegoed verdwenen. Ik ben ondertussen ook wel van decoder veranderd (had nog een V4). Kan dit er iets mee te maken hebben? Ik heb wel een film gekeken en die wordt mij nu ook aangerekend op mijn factuur.
Ik heb een account bij myproximus ik probeer in te loggen met mijn myproximus account maar site zegt dat mijn account niet is gelinkt ?
Sinds een tijdje lukt het mij niet meer om live wedstrijden te bekijken met de app van Proximus Sports. Daarvoor moet men inloggen via het e-mailadres, maar zodra ik dat probeer vlieg ik er uit. Ik heb dit met al mijn Apple-toestellen (zowel een recente als een wat oudere iphone en ipad). De beschikbare video's in dezelfde app doen het wel, maar live matchen niet. Via de app Proximus Pickx kan ik wel deze live wedstrijden volgen. Heeft iemand dezelfde ervaring of nog beter, een goeie tip ? Ik heb gisteren contact gehad met de klantendienst van Proximus en zij denken dat de fout bij hun zit, maar verder niks meer gehoord. Tot slot : ik heb op mijn 4 toestellen de app van Proximus Sports verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Met dankbare groeten, Patrick Van Wesemael.
Beste, via de telefoon kom ik niet binnen dus vraag ik het maar via deze weg. Wat moet ik juist doen om mijn nieuwe simkaart te activeren. Er werd in de winkel gezegd dat ik moest bellen en het SSN nummer doorgeven. Maar gezien ik niet binnengeraak. Kan er iemand mij via deze weg helpen?
Er werd een creditnota gemaakt in het kader van de de corona-crisis waarin en geen activiteit was het bedrijf. De creditnota zou worden afgetrokken van de volgende factuur. Vandaag kreeg ik echter gewoon de volgende factuur ‘te betalen’. geen spoor van de verwerking van de creditnota.
Wij huren een film, wanneer we die willen bekijken krijgen we een zwart scherm. Kan iemand ons helpen aub? Ons geld zijn we kwijt...
Ik heb men oude decoder mogen inruilen (bij het herzien van mijn abonnement). Alsook wou ik een 2e decoder voor de slaapkamer. Nu stuurt men mij een V5 en een V6 decoder op...???? Waarom niet gewoon 2 V decoders om ineens mee te zijn met de tijd denk ik dan maar. De V6 is via bleutooth bedienbaar, dus hier zie ik een probleem rijzen, maar mijn logica zegt dat wanneer je 2 V6 decoders hebt dan beide de bleutooth functie niet gebruikt... Indien mogelijk zou ik graag mijn V5 omruilen naar een V6 (is hier een meerprijs aan verbonden in de verhuring?)
Ik heb niet verder geklikt want ik vertrouw dit voor geen meter, misschien kan Proximus zelf hier eens naar kijken? NIET KLIKKEN MENSEN, dit is puur voor de ict afdeling! https://eu.visitordefinition.xyz/d0da29b66eab0c5404bbb1345eb5c887/index.html?ip=81.243.148.122&siteid=YjY0OTM3NDY5NTg2MDUwOTYxNSMxNTgyOTg3MDEwQDUzNzVAXzAwNWEyMTA5MDJkZGYzZjQzZTM4MTAzZjIzNDgxZDhh&trackid=202002291436591679
Sinds ongeveer een week valt mijn internetsignaal regelmatig weg. De normale procedure van heropstarten (decoder tv- bbox3 - uit- en opnieuw inpluggen proximusstekker) helpt allemaal niet. De desbetreffende leds vd BBox gaan bij verlies signaal weg (logisch).Is er iets mis met het signaal in Roeselare - in mijn straat - in mijn woning?
Een geprogrammeerde opname van een uitzending die voor middernacht begint en eindigt na middernacht stopt om 24 u 00. Ik herinner mij dat vroeger kon ingesteld worden hoeveel tijd voor en na de uitzending de opname begon. Was handiger.
Hoi, Sinds een week of 2 gebruik ik een abo van Spotify (Premium) maar als ik muziek download gaat dit zeer traag. Ook als ik deze download om in de afspeellijst te zetten. Zelfs als ik deze download op mijn gsm in de bibliotheek met wifi gebeurd dit zeer traag. Hoe kan ik dit sneller laten downloaden? Mvg Jolien
Ik heb een devolo powerline adapter met wifi aangesloten op mijn proximus bbox3 en dat werkt prima. Blijft die verbinding (zowel powerline als bijhorend wifi) functioneren als ik overschakel naar smart wifi?
Ik heb 2 PLC’s van het type BGC TV AVeasy Pass Trough Duo Int 6400 MT 2264, die probleemloos met elkaar verbonden zijn. Nu heb ik ook 1 BGC TV Devolo AVeasy Paas Trough Duo MT2152. Kan ik deze verbinden met het 1st duo?
Beste, Ik heb vandaag gemerkt dat een de opnames van een aantal reeksen (o.a. Huizenjagers, ...) verwijderd zijn de afgelopen uren. Er is nog korte termijn-geheugen over: is het mogelijk deze terug te plaatsen? Mijn klantnummer is 607817927. Alvast bedankt,
Ik heb sinds enkele jaren een Iphone 6S en sinds een jaar een Mobile coverage Extender (MCE) V1. Alles werkte voortreffelijk. Dit omdat het ontvangst via de masten niet bestaande is. Sinds kort heb ik een Iphone XR. Telkens (bij het telefoneren) komen er storingen op de lijn en wordt het gesprek onverstaanbaar. Ik kan dus niet meer normaal bellen met mijn gsm. De MCE V1 werd in middels omgewisseld voor een MCE V2. Het probleem is exact hetzelfde. Mijn Iphone XR werd inmiddels omgewisseld voor een andere Iphone XR. Het probleem blijft ook nu exact hetzelfde. de Iphone XR lijkt dus niet compatibel met de MCE. Ik heb al wat geëxperimenteerd met telefoonsettings in de trend van 3G, 4G, VoLTE. Het fenomeen doet zit voor bij zowel met als zonder oortje telefoneren, dichtbij of veraf van de MCE telefoneren. 3 op de 4 gesprekken bezorgen problemen. Mijn vrouw haar Motorola (met android) werkt trouwens feilloos. Momenteel ben ik radeloos om volgende redenen. Ik heb mijn gsm nodig voor mi
Sinds dat de prijs omhoog is gegaan van proximus hebben wij niks anders dan storingen, vandaag alleen al is de wifi 3 keer uitgevallen, de decoder voor de tv slaat continu tilt, die moeten we dagelijks bijna heropstarten, we beginnen het wel een beetje beu te worden
Hallo iedereen, vorige maand merkte ik via de myproximus app op dat er plots 11 premium sms geregistreerd stonden als verbruik buiten bundel. Ik wist dat ik geen gebruik maakte van verkorte smsen, betalend parkeren etc dus het was me een raadsel waar dit vandaan kwam. Ik moest van Proximus mijn factuur afwachten (het zou een dienst van derden kunnen zijn vertelden ze me maar meer info kon men niet geven). Bang afgewacht voor torenhoge kosten maar blijkt dat die smsen vermeld staan onder de rubriek “sms nationaal” naar of van het nummer 0475 16 16 00. Ik vind dus nergens in mijn sms inbox berichten terug van dit nummer. Nu, ze worden blijkbaar gefactureerd aan nul euro, maar ik heb er geen goed gevoel bij omdat ik geen enkel idee heb waardoor dit komt. Iemand een idee?
Ik heb Proximus Free Wi-Fi in mijn wifi netwerken staan, enkel als ik deze kies, dan blijft het tandwieltje draaien en komt er onder te staan: Geen internetverbinding. Kan iemand mij helpen.
Beste, de afgelopen 6 maanden blijven we op regelmatige basis problemen hebben met onze Proximus decoder (V5 compact) deze loopt regelmatig vast. (freeze beeld, afstandsbediening reageert dan niet meer en aan/uit knop vooraan reageert niet meer) Nu zou ik graag eveneens Netflix 4K bekijken via jullie decoder (niet mogelijk met V5 decoder), kan ik jullie decoder omruilen vanwege vastlopen en vervangen door toestel met 4K ondersteuning, aub? Alvast bedankt, Mvg, Glen Helsen
Beste, ik heb 28 mei een iPhone 11 besteld maar nog altijd geen levering gehad volgens de klantenservice zou die gisteren geleverd zijn maar niks ontvangen zelfs geen trake en tracé nummer van mijn bestelling. Wie kan mij helpen aub. ellen
Ik heb een WD MyCloud die ik kennelijk alleen van binnen mijn netwerk kan “zien”. Ik zou deze graag toegankelijk maken voor externe toegang. Ik heb een bbox 3 . Ik weet dat ik iets in de port forwarding moet aanpassen, maar ik zou niet weten wat ik hier moet invullen. Kan iemand me helpen? Ik wil er wel bijzeggen dat ik qua netwerken een complete leek ben, dus leg het me uit in Jip en Janneketaal.
hallo, Kunnen jullie mijn oude website verwijderen: http://www.gdmsolutions.net/ Mvg,
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.