Sinds ongeveer een week valt mijn internetsignaal regelmatig weg. De normale procedure van heropstarten (decoder tv- bbox3 - uit- en opnieuw inpluggen proximusstekker) helpt allemaal niet. De desbetreffende leds vd BBox gaan bij verlies signaal weg (logisch).Is er iets mis met het signaal in Roeselare - in mijn straat - in mijn woning?
Beantwoord
Internetverbinding valt weg
Beste antwoord door SamuelD
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

) en dan terug verwijderen, als de viruscanner deze weer niet probeert weg te halen (fals positief bv.) vooraleer je kunt desinstalleren, waardoor je dan weer in het zelfde straatje arriveert, wat ik wel doe in zo’n geval is de virusscanner tijdelijk uitzetten en na de uninstal dan terug activeren, en als dit niet lukt kun je de andere bovenbeschreven methoden uitproberen. Ik gebruik pas ccleaner enz. pas als het herinstalleren /deinstalleren niet lukt dat is natuurlijk persoonlijk omdat ik daar in het verleden al meer dan eens problemen mee gehad heb die het nog erger maakten dan het al was, maar je moet op den duur toch iets doen als je het op de normale manier niet opgelost krijgt,