Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Beste, Bij het inloggen in de Pickx app verschijnt de melding dat mijn account niet gekoppeld is, hoewel het bij mijn weten de enige account is. Kan dit worden nagezien aub?
Bevestiging gekregen van Proximus voor installatie internet + tv op 10-03-2020. Proximus is niet komen opdagen, zonder verwittigen, uitleg of verontschuldiging… Speciaal daarvoor een dag verlof genomen + huurwagen verplaatsing van Gent naar Burg-Reuland (235 km enkel). Niet leuk. Ondertussen nieuwe afspraak gekregen (terug zonder uitleg of verontschuldigingen). Hopen dat het deze keer goed gaat. Mijn vertrouwen als nieuwe klant heeft toch een ferme deuk gekregen!
Beste gisteren heb ik All Stars & Sports NL laten activeren doch heb me bedacht en gedesactiveerd..Ik heb nu All Stars NL geactiveerd.Moet ik voor de desactivatie nog het herroepingsformulier nog opsturen naar Proximus? Grt.
ik merk dat het geluid op één(vrt) sinds gisteren namiddag opvallend minder is ten opzichte van alle andere zenders....is er soms een probleem.....precies zoals vorige winter op Sports1,dan was het een encoder probleem
Hallo, Ik heb een nummer van iemand geblokkeerd op mij gsm maar die persoon heeft er nu niet beter op gevonden om op mijn voicemail berichten in te spreken. Is er een manier om een nummer volledig te blokkeren dat er ook geen voicemailberichten kunnen ingesproken worden?
Ik heb in de BBOX3 meerdere bewakingscamera’s toegevoegd. Nu wil ik nog een toepassing toevoegen en dat lukt niet. De router antwoordt: dubbele invoer niet toegelaten. Ik heb al een ander ip adres en een andere poort geprobeerd maar dat lukt niet. Wat is er mis?
Hallo iedereen , ik vroeg me af of het niet eenvoudiger en vooral overzichtelijker zou zijn om een soort van bundelcreator te integreren in de “my proximus” waar de klant zelf zijn producten of pack kan samenstellen die hij of zij wenst. Aan de hand van verbruik en voorkeuren kan men bvb stellingen aanvinken die dan worden geanalyseerd door de creator die dan als resultaat een pack voorstelt (auto) of gewoon een overzicht met alle mogelijke tv-bundels,abonnementen,mobiel ,vast of internet etc waar men dan deze kan selecteren naar voorkeur om zo uiteindelijk tot een op maat gemaakt totaalpack voor de klant te kunnen komen.(manueel).
Beste mensen Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat wanneer je een mail aan het schrijven bent op je telefoon, in Proximus webmail, die niet om de 30 sec. opgeslagen wordt als een concept? Verschrikkelijk irritant, want je kan dan even niet verder schrijven, en hij doet dat echt continu! Nergens in de instellingen kan je dit veranderen.. Dit is echt irritant.. De enige oplossing die ik bij gebrek aan beter soms gebruik, is de tekst eerst in een andere app (Notes of zo) schrijven en hem dan copy-pasten naar de email die ik wil schrijven.. Er moet toch een manier zijn om dat continue opslaan af te zetten? Alvast bedankt! Jan
Om vlot op verplaatsing te kunnen werken met mijn laptop zou ik een 4G Router met WIFI willen aanschaffen. Op die manier heb ik op locatie een WIFI voor de koppeling van mijn diverse apparaten. Wat kan Proximus hier voorstellen/aanbieden ?
Hallo, Mijn broer (80 jaar...) kan geen mails verzenden via zijn mailprogramma. Na contact met Proximus zegt men dat er bij Proximus niets bekend is, maar dat de blokkering elders zit (??). Hij kan idd mails versturen via de site van Proximus, maar niet via Live of Mozilla Thunderbird. Een nieuw telefoontje naar Proximus leerde hem dat hij zijn IP-adres van die lijst kan halen. Omdat het technische aspect wat ingewikkeld is, koos hij (op 29/5) voor de optie op de blokkering door Proximus te laten opheffen. Intussen is er niets gewijzigd en worden zijn uitgaande mails via Live en Mozilla nog steeds geblokkeerd Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voor de toestand terug in orde wordt gebracht? Met dank!
Hallo Ik kan mijn verzonden gmails na enkele uren niet meer nalezn alleen de titel verschijnt no
Voor een testfase van een iot project was het nodig om 3 raspberry pi’s een statisch ip adres toe te kennen. Dit deed ik in mijn thuisnetwerk. Hieronder een geanonimiseerde beschijving: naam - mac-adres - gewenst ip RPi1 A X.X.X.20 RPi2 B X.X.X.30 RPi3 C X.X.X.40 De gewenste ip adressen zijn nog niet toegekend door de dhcp server van de bbox. De eerste twee devices gingen zonder probleem, het derde device gaf echter problemen. Toen ik dit device verbond met het netwerk en op de configuratie pagina keek, zag ik onmiddellijk dat RPi3 met mac adres C ip adres X.X.X.20 had ontvangen, terwijl dit statisch ingesteld stond voor RP1. Als ik dit device ip-adres X.X.X.40 wilde geven, kreeg ik telkens onderstaande fout. Het feit dat RPi3 een ip adres krijgt van de dhcp server dat al statisch staat ingesteld voor een ander device lijkt mij op een software fout in de bbox. Mocht ik toch iets over het hoofd
Ik heb sedert verleden week een wifi booster, omdat ik vnl. bij het streamen van film (Netflix, VTM GO, VRTNU...) problemen ondervond: traag, haperend, uitval… Na contact met de helpdesk, die mij een Wifi booster aanraadde (omdat die veel beter zou zijn dan de PLC adapter, die ik een tweetal jaar geleden aanschafte via Proximus) heb ik nu een booster (abo/maand = 2,49€). Ik zie echter weinig tot geen verbetering en nu lees ik in het laatste nummer van TestAankoop (juni 2020 pag.59 onderaan): “ je kan je thuisnetwerk verbeteren met bijvoorbeeld wifireapeters, powerline-adapters of mesh-systemen. KIES NIET VOOR WIFI BOOSTERS, DIT ZIJN ONDANKS DE RECLAME INFERIEURE PRODUCTEN “. Ik voel me nu wel een beetje koud gepakt… OK, ik kan het abonnement stopzetten, maar dan ben ik terug bij af! De bedoeling was wel een stabieler wifi netwerk te hebben. Wat nu? Ethernet is onmogelijk, gezien de plaats waar de Bbox3 staat en het aansluitingspunt van de telefoonlijn van Proximus.
Na een update van Outlook365 blijken ineens al mijn e-mailmappen leeg te zijn. Heb een skynet-adres. Instellingen staan correct want ik kan nieuwe emails zenden en ontvangen. Ook in de webversie (online) zijn alle mails verdwenen. Ik heb ook een tweede skynet-adres - maar dat werkt prima - hier heb ik dit probleem niet. (Noch in outlook noch online) Ik heb dringend de verdwenen mails nodig voor mijn werk ! Kan er iemand helpen aub ?
Hallo, de laaste tijd om-en-om traag/onstabiel internet, maar sinds ongeveer een week valt ons internetsignaal regelmatig weg. De normale procedure van heropstarten (decoder tv- bbox3 - uit- en opnieuw inpluggen proximusstekker) helpt soms even, maar niet permanent. Is er iets mis met het signaal in Ladeuze? Snelheidstesten tonen doorheen de dag variërend hogere, maar vaak ook veel lagere snelheden, vooral qua download.
Goedemorgen, we zijn “verplicht” om over te schakelen op Proximus Fiber. Ik heb hier 2 vragen bij: 1. er bestaat een promo voor nieuwe klanten voor 29 € voor alle Fiber packs Wij, als bestaande klant, krijgen ineens de volle pot van 60 € per maand. Wat is de logica hiervan a.u.b.? 2. onze download snelheid nu is ± 1/2 van de download snelheid van Internet Fiber Start. Dat is dus in orde. Maar onze huidige upload snelheid is momenteel ± 3 maal meer dan de upload snelheid van Internet Fiber Start. Dat is dus niet goed. Waarom is dit? Wat zijn de gevolgen voor ons a.u.b.? Alvast dank bij voorbaat. Chris Wijns
Ik word bijna dagelijks gebeld door verschillende nummers uit de UK. Ik blokeer al deze nummers en krijg geen meldingen van de inkomende oproepen meer, maar wel van de voicemails die ze achterlaten. Ik wordt nu dus constant door voicemail opgebeld.. Hoe zorg ik er voor dat een nummer niks meer kan inspreken? En ik heb de pagina al bekeken maar vind geen duidelijke instructies.
Kan ik mijn facturen van januari 2019 t.e.m december 2019 raadplegen? Ik vind de laatste 22 terug maar die voorgaande kan ik deze terug vinden?
Mijn factuur is plots veel hoger dan normaal. Ik werd gebeld op 19 of 20 april door iemand van jullie teams dat ik gratis een maand TV Replay+ en Movies & Series NL kon gebruiken. Dit heb ik gedaan en ik ben dit aangegaan op 20/04 en heb dit verwijderd via de website op 20/05. Blijkbaar is er iets misgelopen op de website want ik heb de twee op 6/06 terug moeten verwijderen. Er werd mij ook gezegd dat ik een mail zou krijgen wanneer de gratis maand bijna voorbij is, geen mail gezien. Ik zie wel dat jullie alles lekker door blijven aanrekenen, slechte reclame is ook reclame, zo win je geen klanten. Ik heb ook nog één maand recht op een Promo die een jaar geldig was => de pack korting. Mijn factuur van juni is dus niet juist.
beste, ik ben een gadget en een technologie fan ( deels door mijn beroep ), daarom vraag ik mij af wanneer de V6 decoder beschikbaar is en hoe kan men dat eventueel aanvragen? ik heb reeds een V5 en jah .. hopelijk bestaan er procedures dat mensen zoals ik ook de kans krijgen om te kunnen omruilen ... :-) groeten, Jonay
Ik heb per abuis al mijn mails verwijderd (mijn schuld), is er een mogelijkheid om deze alsnog terug zichtbaar te maken, tenminste deze van de laatste 6 maanden? Dus ook mijn prullenbak is leeg Ik vraag het maar….. Het gaat om de mailbox sexxxxxxne@skynet.be.
Ik probeer mijn e-mail in te stellen op mijn nieuwe iphone, maar steeds krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam (e-mailadres) niet overeen komt met mijn wachtwoord. Ik gebruik dezelfde gegevens als toen ik twee jaar geleden een nieuwe laptop moest instellen en daar werkt het nog steeds. Ik heb alle stappen die door Proximus worden aangegeven al meermaals doorlopen. Uiteindelijk geprobeerd om het wachtwoord te herstellen, maar als ik het e-mailadres daar gisteren ingaf, kreeg ik de melding dat het verkeerde tekens bevat. (Alles gaat goed tot ik de laatste “e” in toets). Uiteindelijk gevraagd om het wachtwoord te versturen via sms. Opnieuw geprobeerd om met dit wachtwoord de iphone te configuren, maar weer niks. (Laptop bleeft gewoon mails ontvangen, ondanks ander wachtwoord). Zojuist een geheel nieuw wachtwoord ingesteld. Op de laptop wordt het nieuwe wachtwoord gevraagd, maar de iphone blijft zeggen dat de gebruikersnaan en/of het wachtwoord fout is.
Wanneer worden de V4 decoders vervangen? nog steeds geen mail ontvangen en heb steeds meer problemen met mijn oude V4 toestellen .
Beste, door 3x een foutieve pincode in te geven, heb ik mijn pukcode moeten ingeven. Op zich geen probleem, want deze had ik ter beschikking. Ik heb dan ook een nieuwe pincode ingegeven, maar in de volgende stap moet ik telkens mijn pukcode terug opnieuw ingeven en zo blijf ik in rondjes draaien. Ondertussen staat mijn teller voor de pukcode op ‘nog 5 keer’ dus momenteel wacht ik af. Hoe krijg ik mijn simkaart zo snel mogelijk ontgrendeld?
Wij hebben maxi internet en zouden 100Mbit/s download moeten kunnen halen maximum. ik kan leven met 80Mbit/s, maar vandaag slechts 59Mbit/s. Dat is toch weinig vooral omdat er niemand anders aan het surfen was of tv aan het kijken. ik woon in Harelbeke. Wat kan Proximus daaraan doen? Of moeten we echt bij Telenet gaan? dank voor een antwoord of hulp.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.