Skip to main content
Antwoord

Herroepingsbrief

  • June 11, 2020
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Beste gisteren heb ik All Stars & Sports NL laten activeren doch heb me bedacht en gedesactiveerd..Ik heb nu All Stars NL geactiveerd.Moet ik voor de desactivatie nog het herroepingsformulier nog opsturen naar Proximus? Grt.

Beste antwoord door KoenN

@TOMMASSO De All Stars Sports is automatisch opgezegd nadat de All Stars NL geactiveerd is.
Dus je moet hier zeker niets extra voor doen.
Mvg, KoenN

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • June 11, 2020

Iemand van Proximus zal u morgen wel verder helpen. Vul genoeg gegevens in in uw profiel zodat ze u gemakkelijk kunnen vinden.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 12, 2020

@TOMMASSO De All Stars Sports is automatisch opgezegd nadat de All Stars NL geactiveerd is.
Dus je moet hier zeker niets extra voor doen.
Mvg, KoenN


  • Auteur
  • June 13, 2020

Bedankt voor de info.:thumbsup:

 


  • Apprentice
  • June 13, 2020

Een online bestelling van abonnement annuleren graag de bestel nummer isR4WEBSHOP007619507


Martin
  • June 13, 2020

TUI: maandag komt hier pas iemand van proximus zelf terug langs op het forum


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 15, 2020

@muratnadir Order R4WEBSHOP007619507 is geannuleerd.Groetjes,Joel