Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Sinds vorige week ondervind ik een probleem met het internet. Het valt regelmatig weg + als ik opnieuw probeer te verbinden staat er 'verbonden, geen internet'. Dit komt voor op elk apparaat. De modem herstarten helpt niet.Weet iemand de oorzaak hiervan en hoe ik het kan verhelpen. Alvast bedankt.
Hallo allemaal,Helaas zullen we op 31 augustus nog van 3 andere zenders afscheid mogen nemen, nl. van Q2, CAZ en Vitaya, maar niet getreurd, ze veranderen gewoon van naam vanaf 31/8.Q2 wordt VTM2 (kanaal nr. 6)Vitaya wordt VTM3 (Kanaal nr 7)CAZ wordt VTM4 (kanaal nr 8)De zender CAZ2 blijft behouden zoals het is. (kanaal nr 18)Het nieuws staat op de link te lezen: https://tvvisie.be/nieuws/belgie/10augustus2020/dpg-media-schrapt-q2-caz-en-vitaya-eind-augustus_101896/Ik kijk er al naar uit!Toch nog iets positiefs!Timm1983
Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?Dank voor de hulp ,GroetenJan
Op 15 juli 2020 heb ik mijn verhuis doorgegeven aan Proximus. Op maandag 3 augustus zou een technieker langskomen voor de installatie maar er is niemand komen opdagen. Na telefonisch contact zou er 6 of 7 augustus een technieker langskomen om ons internet alsnog te installeren. Opnieuw kwam er niemand opdagen. 7 augustus kreeg ik wel een mail om een afspraak in te plannen. De eerstvolgende datum die kon was 27 augustus of dus meer dan anderhalve maand na doorgeven van de verhuis. Dit wil zeggen dat wij niet van thuis uit kunnen werken. Zowel mijn vriendin als mijn dochter behoren tot een risicogroep dus wij moeten ons nu onnodig blootstellen aan extra risico. Wij hebben reeds meermaals naar de klantendienst gebeld en werden steeds in de wacht geplaatst om doorgeschakeld te worden naar de technische dienst. Telkens werd na ongeveer 20 min wachten de verbinding beëindigd. Graag een oplossing.
Is Volte eindelijk beschikbaar voor dit toestel ( in instellingen staat volte en vowifi reeds aangevinkt) ? Heb hezien dat Oneplus 7t pro in de lijst staat maar in wezen zelfde firmware heeft dus dat zou moeten kunnen werken. Zo ja, waarom herkent mijn simkaart volte niet of moet ik er een nieuwe voor aanvragen? Dank voor een prompt antwoord
Steeds meer problemen met de decoder V4. Connectie met Bbox 3 via ethernet kabel.Ik moet regelmatig de decoder opnieuw opstarten. Daarna werkt werkt alles enige tijd OK. Maar na ca 1 week duurt het steeds langer voordat er beeld verschijnt, soms zelfs helemaal niet. Ook worden nieuw opgenomen programma’s niet altijd vermeld in de lijst onder PVRAfgelopen weekend was de programmagids geheel blanco. Dacht dat dit een storing bij Prorimus was, maar na opnieuw opstarten werkte alles weer normaal. Ik moet nu zeker eens in de 2 weken de decoder heropstarten.Begrijp dat resetten naar fabrieksinstellingen niet wordt aangeraden. Is dit een bekend verschijnsel?
Hey, Ik ben sinds kort veranderd van een Tuttimus naar een Flex all in. Nu heb ik problemen met het internet.Webpagina’s duren enorm lang om te laden, wifi valt soms weg op de gsm, ook al zijn we in de buurt van de modem. Ik heb de modem al 2 maal 10 sec uitgedaan en dan opnieuw opgestart. In het begin gaat het internet dan vlot, zoals het hoort, maar nadien is het weer hetzelfde probleem.Iemand die zou kunnen helpen?
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.
Goeieavond Wij (ik woon nog in bij mijn ouders) hebben een Internet Comfort pack. Volgens My Proximus zou ik de volgende snelheid moeten halen:Maar wat blijkt nu in de praktijk?Dit is de snelheid gemeten op mijn vaste pc, verbonden via een Proximus powerline adapter met een bbox 3. Als ik dit via mijn iPhone meet kom ik op een downloadsnelheid van ±19Mbps( als ik een 3-tal meter van de modem zit, op een 2.4Ghz verbinding).Ik kan begrijpen dat ik nooit de volle 85Mbps haal als ik dit via een powerline adapter doe, maar ¼ van de beloofde snelheid is wel een beetje heel extreem volgens mij?Kan er hier iemand helpen aub? Het is niet dat onze tv verbinding hapert ofzo, maar aangezien ik wel een fanatiek gamer ben is een hogere snelheid altijd wel leuker (zeker omdat ik momenteel games van 150+Gb moet downloaden aan 4-5Mbps...) Wat heb ik al gedaan: een (soft) reset van de bbox alsook een hard reset maar dit hielp helemaal niet. Ik heb ook al eens gechat met de helpdesk en zij konden niet me
Ik heb daarstraks per ongeluk 5 euro te weinig betaald aan Proximus (maandelijkse factuur). Moet ik gewoon onder hetzelfde referentienummer dan die resterende 5 euro betalen?Of hoe zit dit dan?
Ik probeer nu al voor de vierde keer de klantendienst te bellen , de laatste keer heb ik meer dan een uur gewacht , telkens zonder resultaat. Dit is toch totaal geen service , alles moet via een chat of via messenger. En dan heb je nog geen antwoord op je vraag.
Hallo allemaal en Beste Proximus, Het stond op mijn factuur, de zender Esports verdwijnt vanaf 30/6, natuurlijk zoals altijd buiten de wil om van Proximus, komt er een nieuwe zender in de plaats? Ik ben benieuwd? Wat zal de volgende zender zijn, ik weet het al, France4 want die stopt met uitzenden op 9/8/2020. Ik ben benieuwd welke zenders er nog zullen verdwijnen, voor de rest is Proximus fantastisch goed bezig, Proficiat! Een zeer tevreden gebruiker Timm1983
Sinds 4 augustus probeer ik 3 abo van Telenet toe te voegen aan mijn bestaande 30-jarig klantaccount bij Proximus met aankoop van 3 toestellen. Simpel zou ik zeggen….helaas is dit buiten Proximus gerekend. Niemand slaagt erin om 1 van de 3 toestellen te activeren. Al 5 personen hebben mij valse beloftes gedaan, meer zelfs, de 1ste persoon die ik aan de lijn had, zag het helaas niet zitten te moeten werken en verbond mij gewoon door met de technische dienst, waar ze dan ook uit de lucht vielen. Is het de bedoeling van Proximus dat ik het hele boeltje (tv- internet - vaste lijn en 4 abo’s gsm) naar Telenet transfereer? Zo lijkt het erop!!Graag vandaag oplossing voor al mijn problemen!!! anders zwier ik het op elke media
Sinds vorige week geeft de programmagids van FOX vanaf 17u05 tot ongeveer middernacht steeds hetzelfde: Storage hunters. De juiste programma’s worden wel getoond als je kijkt maar als je wilt opnames programmeren gaat dit dus niet.
Wanneer ik in de app inlog blijf ik de loading screen zien. Zelf heb ik de app al meerdere malen gesloten en opnieuw opgestart. Ik vermoed dat mijn account nog niet gekoppeld is, vreemd aangezien dit nochtans in mijn pakket zit.
Beste, Ik wil een externe harde schijf met USB aansluiten op mijn Proximus decoder. Lukt dit? Waar zit de USB poort? Mvg, Jan
Hey, aangezien ik 2 nieuwe decoders ontvangen heb is mijn vraag wat er allemaal in de doos moet om de oude decoders terug te sturen? de ene v5 decoder wordt teruggezonden omdat deze blokkeerde en de andere wordt teruggezonden omdat we een nieuwere versie gekregen hebben. iemand die hier meer over weet?Alvast bedankt
Ik krijg tegenwoordig maandelijks, zo rond de 19e of de 20e, een sms van Proximus: "Beste Proximus-klant: je maandelijks surfvolume van 1.0 GB inbegrepen bij je abonnement voor de Proximus TV-app in België & EU is opgebruikt. Vanaf nu gebruik je de data van je mobiele abonnement tot het einde van de maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage. Tot binnenkort!" Ik gebruik die TV-app echter helemaal niet. Ik heb die niet eens geïnstalleerd! Waar komt dat zogenaamde verbruik dan vandaan? In elk geval niet van mij!
Beste Enkele dagen geleden is in mijn straat iemand aangesloten op Proximus TV. Ik weet dat dat in het verleden niet beschikbaar was bij ons. De techniekers zeiden mij dat dat nu ook voor mij beschikbaar is doordat er recent een aanpassing is gebeurd aan een kast die aan het begin van onze straat staat. Voor het aan te vragen moest ik gewoon contact opnemen met jullie klantendienst. Ik heb daarnet gebeld, maar zij vertelden mij dat het niet beschikbaar is voor mij. Ze hebben mij doorverbonden naar de technische dienst, en ook daar vertelden ze mij dat het niet beschikbaar was. Zou het kunnen dat die wijziging recent nog maar is gebeurd en dus nog niet in jullie systemen is verwerkt? Hoe kan ik bij nu wel een aansluiting krijgen op Proximus TV (volgens die techniekers die deze week bij een nieuwbouw in mijn straat bezig waren is het wel mogelijk)? Alvast dank voor uw reactie.
Sinds dinsdag ben ik overgeschakeld op Proximus Flex. Vandaag donderdag, de Pickx App geïnstalleerd op Android en iPad. Maar helaas lijkt deze nog niet te werken. Na het aanmelden verschijnt de melding “Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account” hoewel de login de beheerder login is van MyProximus. TV staat vermeld in MyProximusIs er een instelling die ik kan wijzigen om het werkende te krijgen?
Wanneer gaat er eindelijk eens iets gedaan worden aan die doorspoelsnelheden? Is 1 van de grootste redenen waarom ik zolang gewacht heb om over te schakelen van telenet. Is nog maar een week geïnstalleerd en ik word er al zot van. x2 met geluid is zo handig. Vooral bij voetbalmatchen of om saaie stukken uit praatprogramma’s over te slaan,..Bij Telenet gebruikte ik dit dagelijks.Dit kan toch niet zo lastig zijn om die optie aan uw klanten aan te bieden?
Beste,sinds kort een decoder v7 aangevraagd, hier staat de app build in Chrome cast op.maar ik slaag er niet ik om deze in werking te krijgen, kan deze niet toevoegen aan de Google home app op mijn iPhone iemand tips?
Gelet er nu veel meer geskyped of andere videochats gebeuren, heb ik mijn pc aangesloten via ethernet in de hoop sneller internet te hebben… echter, de testen doen uitschijnen dat de snelheid zelfs lager is dan het gegarandeerd minimum… daar komt nog eens bij dat we de laatste tijd op het tv toestel bij het bekijken van opnames ook vaak haperingen hebben. Wat kunnen wij doen om de snelheid te verhogen? Wij betalen voor een maxi pack met 100 Mbps en krijgen hier maar 1/4de van… schermafdruk voor mijn lijnnummerschermafdruk speedtest
1 )Eerst : dossier 20349102 Medio juni, online bij verhuis volledige overschakeling gevraagd van Orange naar Proximus. Na talloze telefoons met de klantendienst , urenlang wachten aan de telefoon, heb ik het order geannuleerd op advies van een medewerker van de klantendienst. Waarom? Meerdere keren tegenstrijdige info gekregen van de medewerkers van de klantendienst : u hebt een afspraak, neen u hebt geen afspraak, jawel, maar neen. Meerdere keren is er beloofd terug te bellen, geen enkele keer gebeurd. Uiteindelijk toch een afspraak, bevestigd via email en sms : op donderdag voor de lasser maar niemand daagde op, en op vrijdag want dan kwamen ze met twee maar niemand daagde op. Twee dagen verlof genomen voor niets, als je belt zijn ze onderweg. Is er iemand die het wel weet, ik twijfel. Dus dat order dan maar geannuleerd en vol goeie moed beginnen we opnieuw. 2)Klant 620178***. Nieuw order op zaterdag 11 juli in Proximus shop. Aankoop verloopt vlot. Gisteren 13 juli, begint
Geachte, Is het mogelijk deze verouderde topic te verwijderen? https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/ongelimiteerd-mobiele-data-voor-alle-apps-en-persoonlijke-hotspot-vanwege-zero-rating-exploit-49695 Dit onderwerp werd telefonisch afgerond.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.