Skip to main content
Vraag

login niet gekoppeld aan proximux pickx acount

  • August 3, 2020
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.

Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?

Dank voor de hulp ,

Groeten

Jan

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • August 3, 2020

Kan inderdaad zijn dat de koppeling van pickx aan je nieuw pack nog niet doorgestroomd is , morgen kunnen de mensen van proximus zelf dit voor je in orde brengen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 4, 2020

@wolvertem 

je account is nu gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 4, 2020

Perfect,  dank voor de  service !!!


  • Apprentice
  • August 7, 2020

hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet


Martin
  • August 7, 2020

Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum

Nog eens bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel als je dit wenst


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 10, 2020

hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde


  • Apprentice
  • August 10, 2020

Hallo, ik heb ook het probleem dat mijn proximus account niet verbonden is met PickX. Maar deze staat daadwerkelijk bij mijn producten. Ik heb onlangs gebeld, zij zeiden dat ze een ticket gingen openen en dat ze me zouden terugbellen. Maar dit is nooit gebeurt, ze hebben mij gewoon een email gezonden om mijn wachtwoord te veranderen.

Alvast bedankt


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 10, 2020

@bertholiti Dit zou u ook voor u nu in orde moeten zijn. 

@jarni  Uw profiel ziet er in orde uit. Ik heb nog niets aangepast. Kan je eens kijken of het ondertussen werkt bij u ?