Skip to main content
Vraag

Decoder terugsturen


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

31 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3274 reacties
  • 5 juli 2022

@PojkeF 

Dringend je privéberichten lezen aub ivm je toestellen.

Groeten

tina


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 december 2023

Beste, 

ik vind geen retourlabel in mijn inbox of op MyProximus. Wel een referentie van de bestelling. Maar ik weet dus niet hoe de decoder terug te sturen of naar waar.

Kan iemand mij een nieuw retourlabel mailen a.u.b.?

Bedankt! 
 


Martin
  • 33964 reacties
  • 20 december 2023

Gewoon ter info:

Het zijn alleen de decoders van het type V5-compact en V7 decoder die nog moeten teruggestuurd worden.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 20 december 2023

@KimmyJR Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Het kan misschien zijn zoals @Martin aanhaalde dat het huidige materiaal niet hoeft opgestuurd te worden.Hangt van het type af.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 december 2023

Beste Joel,

bedankt voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld met klantennummer.

Ik zou de decoder voor 22/12 moeten terugsturen, en ik wil dat graag doen, maar zolang ik geen adres of barcode heb, kan ik het niet versturen.

Kan je me helpen?

Bedankt.

gr Tom


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1736 reacties
  • 22 december 2023

@KimmyJR  Ik heb het je via mail toegezonden. Groetjes Luc