V7 test


Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag iedereen!
Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.

Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.

Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉


@pcrispey 17627
@p
@Guy V

This topic has been closed for comments

184 reacties

Reputatie 2
Badge

Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 


Idd Guy .. dat ondervind ik ook al een lange tijd nu onze Replay is ineens gestopt krijg daar ook geen antwoord op buiten 1 persoon die vriendelijk was toch iets te laten weten dat hij momenteel op verlof is dus wachten op wat meer info in hoeverre het nu staat met het testen vermits ze aan het volk word verhuurd voor Disney+

 

De Replay plus is terug betalend geworden. Heeft Proximus mij verteld. Blijkbaar nemen ze ons niet meer serieus. We krijgen geen enkele reactie meer. Ik heb zin om de v7 terug te sturen en met de v5 verder te gaan. Volgens Proximus gaan ze de V7 al in levering zetten!!! Dat heeft een Proximus commercial mij verteld.

Ik heb de replay + reeds moeten betalen trouwens. Ik heb mijn abonnement laten herzien en vanaf vorige maand werd deze optie betalend ook voor testers. Die commercial zei ook dat testers niet meer nodig zijn. De verhuring is volop aan de gang met de V7.

Dit is echt geen doen meer, TV kijken gaat amper.

Sync met geluid loopt mis, foutmeldingen P130, haperingen in beeld en het ergste aan de zaak is: geen respons op duidelijk geformuleerde opmerkingen. Als dat de manier van werken is mag je mij schrappen uit deze en volgende testprojecten. Dit is not done....

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi  @Sunspotter @jean231170 Wat betreft de Replay+, die zou nog actief moeten zijn en nog niet betalend. Ik heb dit doorgegeven voor onderzoek. De V7 wordt ondertussen ook aan andere klanten gegeven, maar jullie voorwaarden blijven nog wel gelden. 

@Asfdsesc Ik heb je lijn nagekeken en zie daar geen fouten. P130 wijst wel op een time out in de streaming. Dit zou normaalgezien opgelost moeten zijn met een herstart van de decoder (stroom onderbreken). Eventueel ook eens alle toestellen (B-box en decoder en eventuele draadloze toestellen herstarten) Als dit niet helpt en je hebt die problemen vaak, zal je decoder omgeruild moeten worden. 

Reputatie 2
Badge

Dus even factuur afwachten dan of ze het aanrekenen dan ? De Replay+ bedoel ik

@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)

Reputatie 2
Badge

@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)


Ja heb het net nagezien en het staat erop en afgetrokken idd zoals ervoor .

Dank u voor de info

Reputatie 7
Badge +4

Beste testers, 

 

Graag willen wij jullie bedanken voor al jullie hulp ivm de lancering van onze V7. Het was een  hobbelig parcour en jullie hulp en feedback werd enorm geapprecieerd, ondanks het feit dat het voor ons niet altijd binnen onze mogelijkheden lag om jullie altijd te kunnen antwoorden. 
Zoals beloofd zullen we de test publiek openzetten in ons archief. We schakelen de mogelijkheid ook uit om nog verder op dit topic te kunnen reageren.