Vraag

TV Replay / TV Replay+


Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm TV Replay/TV Replay+ en andere functies kunnen jullie in dit topic terecht.

50 reacties

Reputatie 2

Ik wou net deze optie activeren via de decoder. Dat ging goed maar kreeg daarna direct een mail en sms dat ze de aanvraag niet konden uitvoeren wegens technische problemen. Er werd gevraag dat ik contact opnam met Proximus en dat heb ik ook gedaan. Volgens de medewerker moest ik het eens proberen via de MyProxmus app en daar was het wel gelukt. De technische dienst ging het bekijken ikv het piloot project. 

 

Reputatie 2
Badge

Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

 

Reputatie 7
Badge +4

 

Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

 

Ik ga het hier is na vragen benny. Ik heb geen weet van veranderingen. 

Reputatie 2

Ik heb deze waarschuwing ook gekregen. Ik dacht dat deze gratis was tijdens de testing. 

Reputatie 2
Badge

Ja dat is ook zo hoor . Daarom dat ik de mail erop zet en het bekend maak nu weten we hoe het komt en wachten we op verder verloop .

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het hier is laten na kijken en voor ons systeem staat het actief als gratis tijdens de test. Had je mogelijk zelf eerst de try & buy geactiveerd? 

Reputatie 2
Badge

Ik heb Replay aan het proberen geweest tijdens de test maar werkte nooit elke keer kreeg ik de melding dat ik Replay nodig had . Dus erna naar replay gegaan en idd dan aan gevinkt er stond ook idd bij test . Een maand gratis dus ik had een vermoeden dat we niks moesten doenen dat het dus via onze test verder dan gratis zou verder gaan. Ik heb tijdens heel de testfase nog niet automatisch gratis geactiveerd zien staan ergens . Tenzij er iets moest gedaan worden maar ik dacht gewoon dus Replay activeren via het menu en klaar .

Reputatie 7
Badge +4

Je kan via de decoder zelf aanvragen voor boeketten en opties te proberen. De eerste maand is dan altijd gratis.

Nu in dit geval is het niet erg het is daarna overschreven door mijn collega toen hij de optie heeft geactiveerd. Dus je moet je hier geen zorgen over maken. Indien er toch iets op de factuur zou staan laat het maar weten en dan spreek ik de administratieve dienst er voor aan :wink:

Reputatie 2
Badge +1

Kan je die TV replay+ nog steeds gratis uitproberen of… ?

Reputatie 2

Ik heb net deze mail gekregen. Dus volgend mij niet meer gratis.

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb net deze mail gekregen. Dus volgend mij niet meer gratis.

 

Ik vraag het na.  

Reputatie 7
Badge +4

Macast84, op je factuur zelf gaat het bedrag geneutraliseerd worden daar je een V7 kortings plan actief hebt. 

Reputatie 2

Oké Bedankt voor de snelle feedback. 

Reputatie 2
Badge

Dit krijg ik nu dus weer te zien alhoewel ik idd als tester het zou gratis moeten hebben is dat al van dag 1 dit bericht geweest. Dus daarom dat ik toen op die gratis test Replay had geklikt . Dat tot mijn verbazing dan de testfase voorbij was ik zou moeten gaan betalen . Maar voor dat beetje dat je er mee kunt en krijgt vind ik persoonlijk dat ze het er gerust gratis mogen bijgeven in je abonnement . Dus mijn vraag wordt dit voor ons testpanel zoals Proximus beloofde eindelijk gratis worden of gewoon zo laten . ? Voor mij hoeft het niet echt gebruik het weinig maar wil wel goed testen. Ga het weer aanvinken zoals je zegt rob en idd zien op de factuur eind de maand

Reputatie 2
Badge

Replay activeren werkt nog altijd niet geeft npg altijd een foutmelding …

Reputatie 7
Badge +4

Replay activeren werkt nog altijd niet geeft npg altijd een foutmelding …

de replay functie zou nu voor je moeten actief staan

 

Reputatie 2
Badge

Zoals je ziet nog niets veranderd eraan . Lukt nog altijd niet om te activeren . Steeds zegt hij u hebt Replay+ nodig dus weeral op Replay klikken om dan weer dit scherm te krijgen . Heb al Reset en hard reset gedaan nogmaals en blijft hetzelfde

 

 

Mvg

Benny

Reputatie 2
Badge

NOG STEEDS DEZELFDE MELDING IVM REPLAY ELKE KEER IK WIL SPOELEN OF TERUG ZIE . WEER DIEZELFDE VRAAG E' ANTWOORD JE HEBT REPLAY NODIG OM.DEZE TE ACTIVEREN BLA BLA . EN WEERAL DEZELFDE MELDING . ER IS EEN FOUT OPGETREDEN . ik krijg voor de rest niks meer info of waarom dit is en komt . ik heb alles al gedaan en geprobeerd met de decoder maar het blijft aanhouden . akkoord we moeten er niks om betalen maar hoe kan ok nu testen op alles als dit niet werkt 

Reputatie 2
Badge +1

Hier same story....

Reputatie 7
Badge +4

Kunnen jullie nog eens testen?

Is de testperiode stopgezet ? Ik heb plots geen replay+ meer...

Reputatie 2
Badge

Is de testperiode stopgezet ? Ik heb plots geen replay+ meer...


Ik heb net hetzelfde voor . Ik heb net gechat met iemand van technische dienst en voor 11u gaan ze me terug bellen van de dienst . Het staat nog altijd op testfase op ons factuur dus . En we hebben geen email gekregen dat deze is beëindigd

Reputatie 2
Badge

Wie van onze testers hebben ook verlies van het Replay+ . Staat niet actief gisteren eergisteren nog wel nu vragen ze om te betalen wie ondervindt het zelfde probleem ?

 

Mvg

Benny vdw

Reputatie 2

Ik kan het helaas niet controleren want ben op vakantie

Reputatie 2
Badge

Ik kan het helaas niet controleren want ben op vakantie


Ik heb momenteel hem op huren gezet via de decoder dus dat word aangerekend dan dus weet niet hoe het verder gaat. Ik heb Charlotte ook een privé gestuurd maar geen antwoord.. veel genot van u vakantie nog alvast . Bedankt alvast om iets te laten horen 

Reageer