Met de reset knop achteraan bedoel je dan ? Dat heb ik nog niet gedaan. Maar zou dit niet automatisch moeten gaan zonder te resetten ?
Mvg ,
Oké, ik zal het zo dadelijk eens testen. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Het is gelukt, dankuwel
Ik heb ook zonet tv replay + opgezet. Hopelijk volgen er geen rekeningen.
Ik weet niet goed waar het te plaatsen, hier of “live tv”: het doorspoelen bij bv tv replay of een opgenomen programma is niet zo handig. Het is meestal een gok om op tijd op play te drukken.
Het is zeker geen onoverkomelijk probleem, maar toch iets om te bekijken denk ik.
Doorspoelen gaat bij mij met 30 sec vooruit per klik.
Klopt het dat je niet meer kan doorspoelen in programma’s die je live aan het bekijken was, maar even gepauzeerd hebt (of toch niet zonder TV replay+) ?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was dat met m’n vorige decoder wel mogelijk.
- Ik kijk live naar een uitzending
- Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
- Ik kijk daarna verder
- Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”
Verder vind ik het een beetje onhandig dat wanneer je pauzeert via de Play / Pause knop op de afstandsbediening, automatisch de optie “uitzending herstarten” is geselecteerd. Als je dan per ongeluk op de centraal geplaatste “OK” toets duwt ipv op “Play / pause”, kan je van voor af aan beginnen kijken. Zonder TV Replay+ kan je dan natuurlijk niet meer doorspoelen naar het punt waar je al was.
Iets doet mij vermoeden dat deze interface er vooral op gericht is om klanten TV Replay+ aan te smeren
- Ik kijk live naar een uitzending
- Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
- Ik kijk daarna verder
- Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”
Hey,
ik heb dit ook voor gehad maar je moet echt de stroom onderbreken. Dus het stopcontact uittrekken en terug insteken, toen lukte het bij mij wel. Hopelijk lukt het groeten Evelien
Volgens mijn zoon werkt Replay+ niet op alle zenders, als voorbeeld geeft hij Discovery channel op.
- Ik kijk live naar een uitzending
- Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
- Ik kijk daarna verder
- Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”
Hey,
ik heb dit ook voor gehad maar je moet echt de stroom onderbreken. Dus het stopcontact uittrekken en terug insteken, toen lukte het bij mij wel. Hopelijk lukt het groeten Evelien
Sorry maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ik blijf de melding krijgen om TV Replay+ te activeren.
Zie hier https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html hoe je de optie kan activeren via myProximus site of app.
Ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd: decoder zonder stroom zetten (fysiek de voedingsplug uit het toestel getrokken), decoder uitgeschakeld en volledig opnieuw laten opstarten, modem én decoder volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten: niets helpt. Iedere keer weer krijg ik de melding om TV Replay+ te activeren.
Ik kreeg vandaag toch de rekening voorgeschoteld van de replay+. Graag annuleren aub.
Ik heb die van mij opgezegd om problemen te vermijden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.