TV Replay / TV Replay+
Oké, ik zal het zo dadelijk eens testen. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Het is gelukt, dankuwel
Zie hier https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html hoe je de optie kan activeren via myProximus site of app.
Macast84, op je factuur zelf gaat het bedrag geneutraliseerd worden daar je een V7 kortings plan actief hebt.
Je kan via de decoder zelf aanvragen voor boeketten en opties te proberen. De eerste maand is dan altijd gratis.
Nu in dit geval is het niet erg het is daarna overschreven door mijn collega toen hij de optie heeft geactiveerd. Dus je moet je hier geen zorgen over maken. Indien er toch iets op de factuur zou staan laat het maar weten en dan spreek ik de administratieve dienst er voor aan
Ik kan het helaas niet controleren want ben op vakantie
Ik heb momenteel hem op huren gezet via de decoder dus dat word aangerekend dan dus weet niet hoe het verder gaat. Ik heb Charlotte ook een privé gestuurd maar geen antwoord.. veel genot van u vakantie nog alvast . Bedankt alvast om iets te laten horen
Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

Ik heb net deze mail gekregen. Dus volgend mij niet meer gratis.

Ik vraag het na.
Ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd: decoder zonder stroom zetten (fysiek de voedingsplug uit het toestel getrokken), decoder uitgeschakeld en volledig opnieuw laten opstarten, modem én decoder volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten: niets helpt. Iedere keer weer krijg ik de melding om TV Replay+ te activeren.
Ik kreeg vandaag toch de rekening voorgeschoteld van de replay+. Graag annuleren aub.

Volgens mijn zoon werkt Replay+ niet op alle zenders, als voorbeeld geeft hij Discovery channel op.
Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

Ik ga het hier is na vragen benny. Ik heb geen weet van veranderingen.
Ja dat is ook zo hoor . Daarom dat ik de mail erop zet en het bekend maak nu weten we hoe het komt en wachten we op verder verloop .
- Ik kijk live naar een uitzending
- Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
- Ik kijk daarna verder
- Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”
Hey,
ik heb dit ook voor gehad maar je moet echt de stroom onderbreken. Dus het stopcontact uittrekken en terug insteken, toen lukte het bij mij wel. Hopelijk lukt het groeten Evelien
Sorry maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ik blijf de melding krijgen om TV Replay+ te activeren.
Met de reset knop achteraan bedoel je dan ? Dat heb ik nog niet gedaan. Maar zou dit niet automatisch moeten gaan zonder te resetten ?
Mvg ,
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.