Vraag

TV Replay / TV Replay+


Reputatie 7
Badge +4
Voor alle opmerkingen of vragen ivm TV Replay/TV Replay+ en andere functies kunnen jullie in dit topic terecht.

50 reacties

@evelienl Met herstarten bedoelt mijn collega gewoon even de decoder volledig uitschakelen door deze kort van stroom te onderbreken.
Oké, ik zal het zo dadelijk eens testen. Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Het is gelukt, dankuwel
Reputatie 7
Badge +4

@Feignasse , @Sunspotter replay+ is inderdaad gratis tijdens de hele testperiode, indien die niet actief zou zijn kan je die activeren via myProximus (de optie zal automatisch gecrediteerd worden) 

Zie hier https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html hoe je de optie kan activeren via myProximus site of app. 

Reputatie 7
Badge +4

Macast84, op je factuur zelf gaat het bedrag geneutraliseerd worden daar je een V7 kortings plan actief hebt. 

Reputatie 7
Badge +4

@Feignasse Dat klopt , voor een live programma dat je hebt gepauzeerd heb je momenteel in de test fase op de V7 decoder effectief tv replay + nodig om door te spoelen, natuurlijk is het de bedoeling dat het ook zonder tv replay + zal werken wanneer de test fase voorbij is. 

Reputatie 7
Badge +4

@SergeB_01 Bij sommige uitzendingen is het inderdaad niet mogelijk om dit opnieuw te bekijken , dit heeft te maken met de uitzend rechten. 

Reputatie 7
Badge +4

Je kan via de decoder zelf aanvragen voor boeketten en opties te proberen. De eerste maand is dan altijd gratis.

Nu in dit geval is het niet erg het is daarna overschreven door mijn collega toen hij de optie heeft geactiveerd. Dus je moet je hier geen zorgen over maken. Indien er toch iets op de factuur zou staan laat het maar weten en dan spreek ik de administratieve dienst er voor aan :wink:

Reputatie 2
Badge +1

Hier same story....

Reputatie 2
Badge

Ik kan het helaas niet controleren want ben op vakantie


Ik heb momenteel hem op huren gezet via de decoder dus dat word aangerekend dan dus weet niet hoe het verder gaat. Ik heb Charlotte ook een privé gestuurd maar geen antwoord.. veel genot van u vakantie nog alvast . Bedankt alvast om iets te laten horen 

@Charlotte.D ik kreeg vandaag een e-mail van Proximus dat mijn gratis replay+ maand bijna ten einde is, terwijl ik dacht dat dit geldt voor de ganse testperiode ?

Reputatie 2
Badge

Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb net deze mail gekregen. Dus volgend mij niet meer gratis.

 

Ik vraag het na.  

@SamuelD : ik voel er weinig voor om TV Replay+ te activeren, ook al is het voorlopig gratis. Ik wil enkel kunnen doorspoelen in programma’s die ik live aan het bekijken was en die ik even gepauzeerd heb. Dat kon ik met mijn vorige decoder namelijk wel, zónder TV Replay+.

Ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd: decoder zonder stroom zetten (fysiek de voedingsplug uit het toestel getrokken), decoder uitgeschakeld en volledig opnieuw laten opstarten, modem én decoder volledig uitgeschakeld en opnieuw laten opstarten: niets helpt. Iedere keer weer krijg ik de melding om TV Replay+ te activeren.

Reputatie 2

Oké Bedankt voor de snelle feedback. 

Ik kreeg vandaag toch de rekening voorgeschoteld van de replay+. Graag annuleren aub. 

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb die van mij opgezegd om problemen te vermijden.

@SamuelD ok bedankt, dat is een duidelijk antwoord!

Badge

Volgens mijn zoon werkt Replay+ niet op alle zenders, als voorbeeld geeft hij Discovery channel op.

Reputatie 7
Badge +4

 

Ik heb vandaag een mail gekregen met de info over Replay . Klopt die wel degelijk ? Is de test fase idd deze maand gedaan anders klopt deze mail niet . En of willen ze beginnen aanrekenen ?

 

Ik ga het hier is na vragen benny. Ik heb geen weet van veranderingen. 

Reputatie 2

Ik heb deze waarschuwing ook gekregen. Ik dacht dat deze gratis was tijdens de testing. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook zonet tv replay + opgezet. Hopelijk volgen er geen rekeningen.

Reputatie 2
Badge

Ja dat is ook zo hoor . Daarom dat ik de mail erop zet en het bekend maak nu weten we hoe het komt en wachten we op verder verloop .

Eergisteren hen ik tv replay + geactiveerd en de mails van bevestiging en dergelijke ontvangen, echter werkt deze functie niet en geeft die aan dat dat geactiveerd moet worden.

@SamuelD : ik heb de decoder herstart via de knop achteraan het toestel. Daarna blijft het probleem zich voordoen:

  • Ik kijk live naar een uitzending
  • Ik pauzeer deze even (+/- 15 minuten)
  • Ik kijk daarna verder
  • Tijdens een reclameblok wil ik dan doorspoelen, maar dat lukt niet, want ik krijg volgende melding: “Je hebt TV Replay+ nodig om vooruit te kunnen spoelen in een programma dat je uitgesteld bekijkt”

Hey, 

ik heb dit ook voor gehad maar je moet echt de stroom onderbreken. Dus het stopcontact uittrekken en terug insteken, toen lukte het bij mij wel. Hopelijk lukt het groeten Evelien 

Sorry maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ik blijf de melding krijgen om TV Replay+ te activeren.

Heb je jouw decoder al eens herstart?
Heb je jouw decoder al eens herstart?
Met de reset knop achteraan bedoel je dan ? Dat heb ik nog niet gedaan. Maar zou dit niet automatisch moeten gaan zonder te resetten ?
Mvg ,

Reageer