Skip to main content
Vraag

Opnames of VOD


Toon eerste bericht

92 reacties

Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 19 mei 2020

Momenteel is het niet mogelijk om opnames te bekijken of eerder stopgezette programma’s verder te kijken…

 

Als ik naar mijn video’s ga krijg ik “momenteel geen items beschikbaar” en in het tv menu kan er naar niks verder gekeken worden ? 


Martin
  • 33084 reacties
  • 19 mei 2020

ook niet na herstart van bbox en decoder (even spanningsloos zetten)


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 19 mei 2020

Hier werkt alles normaal.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 19 mei 2020

Nope, blijft zelfde probleem…

ik heb wel net een nieuwe firmware update gekregen vanavond voor de decoder en afstandsbediening.

Doch blijf ik hetzelfde probleem ervaren…

 

Please help Proximus…. 😉


Martin
  • 33084 reacties
  • 19 mei 2020

@Instagreg ik weet niet of nog iemand van prox langs komt, normaal komen ze hier tot 22u anders nog vlug eens naar 0800 22 800 bellen 


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 19 mei 2020
Martin schreef:

@Instagreg ik weet niet of nog iemand van prox langs komt, normaal komen ze hier tot 22u anders nog vlug eens naar 0800 22 800 bellen 

Mjah, het blijft een beta test eh, dus part of the game… 😉

ik wacht wel tot een deskundige hier even komt piepen… 😉

 

hebb n jullie geen firmware update ontvangen ? 


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 19 mei 2020

Jep heb hem geïnstalleerd was eentje van 614 MB.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 20 mei 2020

Gisteren zijn mijn opnames spontaan terug gekomen…

 

Na de update merk ik wel dat er in het hoofdmenu wel wat zaken gewijzigd zijn zoals de VOD voorstellen en dergelijke…

Wat ik heel irritant vind is dat hier niet meer wordt weergegeven wat er reeds bekeken is zodat je gemakkelijker kunt “verder kijken”…

 

Gaat dit nog opgelost worden of … ?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 20 mei 2020

“Verder kijken” werkt totaal niet, ook manueel via de TV gids kan het niet meer.

Je ziet zelf niet of je een programma al voor een deel hebt bekeken zoals voordien…

 

Is dit een algemeen probleem ?


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 20 mei 2020

Bij mij lukt dat wel precies zonder problemen vanuit de Tv gids.


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 20 mei 2020
Macast84 schreef:

Bij mij lukt dat wel precies zonder problemen vanuit de Tv gids.

Maar bij jou zie je het ook niet meer staan in het menu “verder kijken” ?


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 20 mei 2020

Op welk scherm zag je dat dan wel vroeger?


Instagreg
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 170 reacties
  • 22 mei 2020
Macast84 schreef:

Op welk scherm zag je dat dan wel vroeger?

In het Home scherm, daar zag je alles wat je kon “verder kijken”


Macast84
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 24 mei 2020

Ja dat is inderdaad niet meer mogelijk.


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 30 juni 2020

Zijn er plannen om de tv gids aan te passen of blijft het dit…?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 30 juni 2020
pinophai schreef:

Zijn er plannen om de tv gids aan te passen of blijft het dit…?


er zijn momebnteel geen directe plannen om de tv gids en layout aan te passen


pinophai
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 114 reacties
  • 30 juni 2020

Spijtig